Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów AVF multitronic


wikers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zwracam się z prośbą o analizę logów, które robiłem pierwszy raz.

Jakby coś mogę powtórzyć robienie logów.

Logi statyczne:

000

001

003

004

007

013

018

023

Logi BS:

000

003

011

oraz dynamiczne:

000

003

004

008

010

011

Z góry wszystkim dziękuję za poświęcony czas na przeglądaniu logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z grubsza ok.

a na przyszłość logi wrzucaj na http://vaglog.pl/?l=pla nie foteczki :) bo jest przejrzyściej itp

a logi dynamiczne najlepiej robić od 1500 do powiedzmy 4000,4500

aaa ty masz mulishita, więc możesz nie dać rady zrobić takiego zakresu obrotów :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Piotr za zainteresowanie.

Autko jeździ i pali czy zimne czy ciepłe na strzała. Występuje u mnie problem z kopceniem bez względu na temp. oraz szarpanie przy gaszeniu.A jak próbowałem zgasić "z łapy" na ciepłym to spada z obrotów ale i tak pracuje. Na zimnym gaśnie.

Myślałem że może być spowodowane zepsutą vacum pompą, wymieniona na pierburga ponieważ stara dawała podciśnienie max -0.8 i wskazówka od manometru latała jak starej k...wie cycki :) Poza tym lekkie ruszenie króćcem i spadek na -0.4.Na nowym jest prawie -0.9bar i wskazówka nawet nie drgnie.

Myślałem, że może zrobienie tych logów coś wyjaśni.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to można spróbować konkretnuiej coś przeanalizować jak podałeś problemy

ale jak zamkniesz klapke na ciepłym to dalej pracuje ? nawet po zamknięciu ręką na kilka sekund ?

a ciśnienia od razu przy egr i klapie zmierzone ? egr na bs 03 a klapa jest testach elementów wykonawczych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to można spróbować konkretnuiej coś przeanalizować jak podałeś problemy

ale jak zamkniesz klapke na ciepłym to dalej pracuje ? nawet po zamknięciu ręką na kilka sekund ?

a ciśnienia od razu przy egr i klapie zmierzone ? egr na bs 03 a klapa jest testach elementów wykonawczych

pracuje dalej tylko że przydławiony nawet przez kilka sekund.

Czekam na auto.Będzie po 22 jak żona wróci idę działać.

Co do turbiny to myślałem nad regeneracją, bo o tym kopceniu rozmawiałem z człowiekiem z Diagtronika i stwierdził że ciśnienie może dawać dobre ale też może rzucać olej na cylindry.

Dzięki i pozdrawiam.

Edytowane przez wikers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie pożera ci oleju to w zupełności wystarczy, bo regeneracja robiona na chińskich gratach to nie co oryginał. Kopci ci na niebiesko czy na czarno

Edytowane przez zbyszek7791
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej bym powiedział, że to jest biały kolor



hmm to można spróbować konkretnuiej coś przeanalizować jak podałeś problemy



ale jak zamkniesz klapke na ciepłym to dalej pracuje ? nawet po zamknięciu ręką na kilka sekund ?





a ciśnienia od razu przy egr i klapie zmierzone ? egr na bs 03 a klapa jest testach elementów wykonawczych

pomiary podciśnienia : EGR BS 003 zamknięty -0,08, otwarty -0,55

klapa gasząca: -0,8 silnik przy pierwszej próbie zatelepał i nie zgasł, przy drugiej -0,8 zgasł

przy drugim podejściu gasł za każdym razem przy podciśnieniu -0,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...