Skocz do zawartości

zbyszek7791

Pasjonat
  • Postów

    362
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zbyszek7791

Informacje

  • Imię
    zbyszek
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia zbyszek7791

2

Reputacja

  1. w gnieździe 13 pin jest obok mikro włącznik który podczas podpięcia przyczepy rozłącza przeciwmgielne w aucie i pewnie tam jest problem
  2. jest przekręcona o 180 stopni i wciśnięta na siłę musisz szarpnąć trochę mocniej
  3. Serwis serwisem ale by się przydało ustawić kąt wtrysku po wymianie rozrządu, jak już to gniazdo się znajdzie
  4. ja bym się z tym nie zgodził u mnie zawsze trzyma 14,3 - 14,4v obserwuj temat bo pewnie kończy się regulator
  5. musisz sprawdzić spadki napięcia zaczynając od alternatora czyli do obudowy altka. i plusa mierzysz bez obciążenia i pod obciążeniem , następnie pomiar obudowa altka. - plus przy akumulatorze i odwrotnie plus przy altku - minus przy akumulatorze będziesz wiedział czy masz problem z masą czy z przewodem prądowym
  6. z tego co pamiętam to od modelu b6 w górę wystarczy skasować błędy no i oczywiście powymieniać co trzeba, sterownika nie potrzeba "czyścić"
  7. popraw synchronizacje wałka rozrządu i zrób od nowa logi każda grupa osobno
  8. do sprawdzenia zawór sterowania egr n18 oraz podciśnienia, sam egr też nie zaszkodziło wy się wyczyścić , co do braku mocy potrzebny komplet logów, przepływki na razie nie ruszaj bo raczej jest dobra
  9. w abs to normalne, że zrywa komunikację pow. 20 i tak ma być , jakiego kabla używasz ?
  10. w tym silniku nie ustawia się kąta wtrysku, robi się synchronizacje wałka rozrządu blok pomiarowy 4 czwarta wartość ma być 0
  11. jeżeli nie działa ci tempomat to winny pewnie za to będzie czujnik sprzęgła sprawdź w blokach pomiarowych, co do drugiego błędu to tak jak w opisie odczytaj błędy z drugiego sterownika silnika (są u ciebie dwa po jednym na każdy rząd cylindrów)
  12. jakie masz radio, w elektryce było coś dokładane ?
  13. Masz za małe ładowanie i z tąd te problemy , ja mam w swoim przy wyłączonych odbiornikach 14,3-14,4 a przy włączonych powiedzmy światła, szyba, radio, dmuchawa na pół gwizdka i ładowanie nie spada poniżej 14 v.(i proszę nie piszcie,że piszę bzdury bo tak właśnie jest) Na początek sprawdź ładowanie przy alternatorze do + śróby minus z obudowy alternatora, następnie sprawdź przy włączonych światłach, następnie trzeba sprawdzić spadki napięcia pomiędzy alt. -aku. czyli plus przy alt. minus do klemy i odwrotnie plus do klemy dodatniej minus do obudowy alt. Napewno nie zaszkodzi tak jak sugeruje kolega Power-Kris wyczścić masy oraz plus szczególnie zwracając uwagę na łączenie kabli przy rozruszniku.
  14. zbyszek7791

    Kąt wtrysku

    kąt wtrysku dla 2,5 sprawdzasz w 004 i bs 004
×
×
  • Dodaj nową pozycję...