Skocz do zawartości

bubbba

Pasjonat
  • Postów

    135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bubbba

Informacje

  • Imię
    Tom
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bubbba

0

Reputacja

  1. No chyba aż tak drastyczna ingerencja nie jest potrzebna ? Czy w nowych czujnikach nie występuje jakiś system samoregulacji, który załatwia takie sprawy ?
  2. Czy przed montażem nowego czujnika pedału sprzęgła trzeba go jakoś przygotować/wyregulować ? Spotkałem się z jakimiś informacjami, że np czujnik pedału stopu należy najpierw wyciągnąć całkowicie popychacz co powoduje wyregulowanie wyłącznika. Czy przy czujniku pedału sprzęgła też należy coś takiego zrobić ?
  3. Dzięki kolego za odpowiedź. Odnośnie pierwszego pytania o tym trzymaniu temperatury przy mrozach rzędu -15 st C coś ktoś wie ? Bo na forum można spotkać różne opinie, jedni twierdzą, że silnik AWX ma prawo trochę się słodzić inni powątpiewają w tę teorię i tak na prawdę to sam już nie wiem
  4. Witam Silnik 1,9 TDI AWX, czy przy temp. zewnętrznej -15 st C i spokojnej jeździe w trasie, temperatura pokazywana na desce rozdzielczej po osiągnięciu 90 st C ma trzymać jak "dzwon", czy może lekko spadać (gdzieś około do 80 st C) jak np. jedzie się z góry hamując silnikiem i potem znów dobijać do 90 st ?. Po zatrzymaniu się i pracy na wolnych obrotach przy tych mrozach też lekko spada poniżej 90 st C. Podejrzewam lekko przepuszczający termostat, ale dzieje się to tylko przy mocnych mrozach stąd moje pytanie. I drugie pytanie, czy jeżeli jest napisane, że termostat ma się otworzyć przy 87 st C, to przy tej temperaturze on dopiero zaczyna się otwierać, czy może jest to temperatura już pełnego otwarcia ?
  5. Czy dobrze rozumiem, że na rozgrzanym silniku temperatura panująca w komorze silnika powoduje, że regulator obniża napięcie ładowania ?Jeśli tak to kolejna koncepcja do wyjaśnienia U mnie zauważyłem jedną prawidłowość, że czy odpalam zimny silnik w temp 20 st C czy w temp 2 st C to na początku zawsze jest napięcie ładowania 14,3 V. Czyli niższa temperatura nie wpływa na podwyższenie napięcia ponad 14,3 V
  6. To koledzy jak to w końcu jest ? A4 B6 ma zawsze trzymać napięcie ładowania akumulatora na poziomie 14,3 - 14,4 V, czy tak jak u mnie i u kolegi Gregorski3 po pewnym czasie (po doładowaniu aku ?) ma schodzić do napięcia 13,9 V ?
  7. Dzięki kolego za odpowiedź. Kolejny fragment wiedzy o wozidle nabyty
  8. Witam Mierzyłem napięcie ładowania akumulatora i robiąc pomiar na zaciskach akumulatora na wolnych obrotach, po nocnym postoju było 14,3 V, a robiąc taki sam pomiar ale na rozgrznym silniku po powrocie z drogi napięcie ładowania było 13,9 V. Jak włączyłem wszystkie odbiorniki prądu (światła, radio, grzanie szyby i lusterek, grzanie przednich foteli) to napięcie spadło do 13,65 V ale tym się nie przejmuję bo nigdy nie włączam tylu odbiorników na raz. Czy to normalne, że jak silnik popracuje i prawdopodobnie doładuje akumulator to napięcie ładowania spada, oraz czy te 13,9 V jest wystarczające ?
  9. Witam Czy ktoś mógłby mnie poratować i napisać ile czynnika wchodzi do klimatyzacji do A4 B6 silnik AWX 2001 rok sedan ? Oraz ile oleju do klimy ?
  10. Nic nie dorzucam, po prostu pojawił się problem z otwieraniem centralnego za pomocą pilota. Muszę kilkakrotnie naciskać na przycisk pilota aby za którym razem załapało i otworzyło centralny. Potem przez jeden dzień jest o.k. otwiera za każdym razem, po czym na drugi dzień znowu centralny nie reaguje. Adaptacja i programowanie vagiem nic nie daje, więc pomyślałem że pozostaje wymiana modułu komfortu. A co oprócz zaprogramowania pilotów w nowym module trzeba jeszcze zaprogramować ?
  11. Na logikę tak by wyglądało, ale jak wiadomo niezbadane są myśli konstruktorów więc wolałem się zapytać, może ktoś ma jakieś doświadczenie w tej kwestii
  12. Witam Potrzebuje kupić moduł komfortu do A4 B6 z 2001. Mam możliwość kupić w dobrej cenie moduł od sprzedawcy, który handluje też różnymi częściami z angielskich wersji. Moduł ma numer katalogowy taki jaki potrzebuję. Czy gdyby okazało się, że moduł pochodzi z rozbiórki "anglika", to będzie on pasował do "normalnej" wersji ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...