Skocz do zawartości

sowin90

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sowin90

Osiągnięcia sowin90

0

Reputacja

  1. Witam, Znajomy ma problem ze swoją A6 C5 2.5 TDI. Auto jest lekko zamulone - do 2tys/min idzie normalnie a później jest jakby lekko przytkane. VAG COM pokazuje błąd którego nie da się usunąć : 00560 Exhaust Gas Recirculation System 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent Poczytałem trochę w sieci i doszedłem do wniosku że winna może być przepływka. Zlogowałem więc grupę 003. static 003 : http://vaglog.pl/log_242360.html static 003 BS : http://vaglog.pl/log_242362.html dynamic003 : http://vaglog.pl/log_242361.html Nie wiem czy to ma związek ze sprawą ale licznik w aucie potrafi podczas jazdy wskazywać 0km/h po czym za chwilę rusza i działa poprawnie. Proszę o pomoc sory za błąd w temacie oczywiście przyspieszenie, nie przyŚpieszenie (nie mogę edytować)
  2. Witam, Jakieś dwa dni temu mijając się na drodze z innym samochdem zderzyłem się z nim lusterkami w taki sposób że oprócz lusterka uszkodziłem sobie boczną szybę. Dzisiaj wziąłem się za wymiane jej, rozebrałem boczek, wymieniłem szybę. Po złożeniu wszystko wydawało się ok jednak gdy uruchomie silnik zegary (obrotomierz + prędkościomierz) w ogóle nie działają, miga znaczek "oldruck" oraz czasami świeci kontrolka esp. Jak wejdę w 17-Wskaźniki wyskakuje błąd : 00576 - Terminal 15. Po skasowaniu błędu od razu powraca. Przy zakładaniu szyby nie odpiąłem akumulatora ponieważ co jakiś czas ruszałem silnikiem podnośnika żeby sprawdzić czy jest okej. Proszę o pomoc.
  3. Pisałem przecież ze podmienialem przeplywke -zero różnicy.
  4. Cześć koledzy, Od kilku dni mam problem z moją A4-ką. Samochód jeździł dłuższy czas bez żadnych zastrzeżeń aż bodajże w ubiegłą niedziele auto zaczęło się dziwnie zachowywać - najczęściej dopiero powyżej 3tys zaczyna się odpychać, do tego momentu jest strasznym mułem. Nie jest to też zasadą bo czasami w całym zakresie obrotów bardzo kiepsko idzie. Samochód normalnie odpala, nie kopci tylko przy przyśpieszaniu dźwięk silnika jest trochę inny niż był dotychczas. Wymieniłem filtr paliwa i przepływkę (kiedyś vag pokazał błąd że pomiar masy powietrza jest za niski więc uznałem że ona jest winna). Niestety nie przyniosło to żadnych efektów. Załączam błędy silnika i logi statyczne + dynamiczne (pierwszy błąd 19559 dotyczy klapy gaszącej, zamówiłem już nową - sprawdzałem na sprawnej, przekładałem od kolegi). Nie ma jednak ona wpływu na przyśpieszanie. Błędy daje się wykasować jednak po odpaleniu ten dotyczący klapy gaszącej od razu wraca, ten drugi po dłużej jeździe. Po każdym wykonanym teście dynamicznym auto wpada w tryb serwisowy i nie da się wyżej "wkręcić" niż do 3tys/min. Dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wkręca się do maksymalnych obrotów. Błędy : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 401 T Component and/or Version: 2.5l V6 TDI 0000SG 0004 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536889387 Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536889387 2 Faults Found: 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Static000 : http://vaglog.pl/log_190034.html Static001 : http://vaglog.pl/log_190035.html Static003 : http://vaglog.pl/log_190036.html Static004 : http://vaglog.pl/log_190037.html Static007 : http://vaglog.pl/log_190038.html Static013 : http://vaglog.pl/log_190039.html Static014 : http://vaglog.pl/log_190040.html Static018 : http://vaglog.pl/log_190041.html BS000 : http://vaglog.pl/log_190042.html BS003 : http://vaglog.pl/log_190043.html BS004 : http://vaglog.pl/log_190044.html BS011 : http://vaglog.pl/log_190045.html Dynamic000 : http://vaglog.pl/log_190046.html Dynamic001 : http://vaglog.pl/log_190047.html Dynamic003 : http://vaglog.pl/log_190048.html Dynamic004 : http://vaglog.pl/log_190049.html Dynamic008 : http://vaglog.pl/log_190050.html Dynamic010 : http://vaglog.pl/log_190051.html Dynamic011 : http://vaglog.pl/log_190052.html Dzięki i czekam na fachową opinie.
  5. Cześć, Z góry przepraszam bo nie jest to chyba dobry dział, bo zamieszanie dotyczy Audi 80. Otóż - kupiłem takową B3 z 90r 1.8 90km (na wtrysku) na dojazdy do pracy bo szkoda mi jeździć po placach budowy moją A4. Auto pracowało bardzo dobrze do wczoraj - poza delikatnie falującymi obrotami. Wracając z pracy zatrzymałem się na chwile koło sklepu, zgasiłem auto a po chwili jak wyszedłem ze sklepu chciałem je odpalić. Silnik zapalił na strzała jednak delikatnie się "przydławił" na obrotach przez zużyte świece i zgasł. Od tego momentu nie mogę jej odpalić, kompletnie nie chce załapać. Do tej pory silnik pracował super. Jakieś pomysły? Dzięki z góry
  6. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Kolego jesteś upierdliwy jak mało kto, tłumaczyłem Ci jak człowiekowi że wysłałem i nie mam możliwości sprawdzenia nr przesyłki. Przypuszczam że w końcu doszły. Skoro już taki jesteś OTWARTY na pisanie na forum, to może wspomnisz kolegom że wysłałeś mi reflektory nie wspominając o tym że jest to najtańszy chiński zamiennik firmy TYC? Zajmujesz się sprzedażą lamp ale oczywiście tak szybko przelaciały przez Twoje ręce że nawet tego nie zauważyłeś... Sory za OT, koniec tego tematu. Coś koledzy jeszcze wychwyciliście ciekawego...?
  7. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Grupa 000 - Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 1c9d11b2cf7fd.jpg Co do grupy 004 to nie wiem kiedy jest na late, więc zlogowałem oba Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - cb2eefdce0dfc.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 19be5069f7360.jpg Wtryskiwacze raczej wykluczam, bo auto dzisiaj tak się przez chwilę zdusiło na obrotach że prawie zgasło. Niestety boję się że może to być pompa..
  8. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Grupy: 001 static - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 static - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 static - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 static BS- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 static - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 static - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 static - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 static - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 dynamic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 dynamic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 dynamic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 dynamic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 dynamic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 dynamic- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 dynamic - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wieczorem postaram się zrobić screena i wrzucić. Auto póki co odpala prawidło...
  9. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Zacznę od odpowietrzenia układu paliwowego. Wczoraj auto odpalało praktycznie prawidłowo. Mam nadzieję że na tym się skończy, pierwszym razem jak wyciągałem filtr paliwa to był on delikatnie wilgotny od ropy (ma ok. 3 miesiące).
  10. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Wielkie dzieki kolego, powinienem Ci duze piwo postawic ;-) postaram sie namierzyc tego forumowicza i zagadam do niego. Jezeli ktos jest jeszcze w stanie mi pomoc, prosze o komentarze.
  11. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Wiem robiłem już kiedyś logi i konwertowałem je sposobem opisanym w tamtym dziale. Teraz zobaczyłem jednak że Open Office ten format otwiera tylko nie zwróciłem uwagi że trochę się rozsypało. Jeżeli któreś będzie nie jasne, to porobie jpegi od nowa
  12. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Ok, więc zaczytam błędy i zrobię wszystkie logi. Pod wieczór wrzucę bo jestem w pracy ---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 11:34 ---------- Załączam logi oraz błędy. Udało mi się przeprowadzić logi w momencie kiedy auto delikatnie drgało, mam nadzieję że to pomoże w diagnostyce. Zauważyłem że w momencie kiedy auto dostaje wibracji, silnik nawet wizualnie mocniej drga niż miał to w zwyczaju. Jeden błąd dotyczy braku paliwa, jednak paliwo jest. Gdy odpalę samochód, błędy udaje się skasować jednak błąd 01442 wraca przy kolejnej próbie odpalenia. Filtr paliwa sprawdzony, jest OK. Błędy : 01268 - Nastawnik dawki (N146). Błąd ten pojawił się raz, kilka razy kasowałem błędy, odpalałem samochód jednak później już nie wrócił. 01442 - Wypadanie zapłonów silnika - pusta pompa paliwa (Engine misfire - fuel pump housing empty). Błąd ten powraca za każdym razem, jeżeli auto postoi chwilę i jest problem z odpaleniem. LOGI : dyn01.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dynamic001 dyn03.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dynamic003 dyn04.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dynamic004 dyn08.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dynamic008 dyn10.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dynamic010 dyn11.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl dynamic011 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 72728ae080b0d.jpg stat001 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c8dac04186973.jpg stat003 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 79b5aff5a55ef.jpg stat004 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 6ec3b2b76522c.jpg stat007 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 3e18983de82a0.jpg stat011 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c739af91bcc83.jpg stat013 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 71974e9689c9b.jpg stat014 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 28aa5b4a80ae8.jpg stat018 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0028fec2e7b38.jpg stat004BS Proszę o pomoc Panowie:wink: ---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:07 ---------- Sory troche się przesunęły wartości w tabelach, nie zauważyłem - jężeli będzie problem z odczytaniem to proszę dać znać.
  13. sowin90

    Problem z moim 2.5 TDI BDG

    Witam, Mam problem ze swoim 2.5 TDI BDG otóż - zdarza się że auto na biegu jałowym silnik przenosi większe wibracje niż zwykle - nie jest to bardzo uciążliwe jednak wyczuwalne. Zaniepokoiło mnie jednak gdy auto ok. miesiąc temu nie zapaliło na "strzała" jak ma to w zwyczaju, tylko musiałem kilka sekund nim kręcić. Zdarzyło się to później jeszcze kilka razy a wczoraj miałem problem aby w ogóle go odpalić - musiałem kręcić kilka razy po kilka sekund aż wkońcu zaskoczyło. Gdy auto już odpali, nie ma kompletnie z nim problemu, przyśpiesza świetnie, nie kopci. Gdy auto zostanie zgaszone i odrazu odpalone to startuje idealnie jednak gdy postoi kilka minut problem powraca...Dzisiaj będę podpinał je pod VAG-a żeby zaczytać błędy i porobić logi. Które logi zrobić koledzy aby mieć kompletną diagnostykę? Jakieś podejrzenia? Bo mi to wygląda na czujnik położenia wału lub coś z układem wtryskowym. Dzięki z góry:wink:
  14. Super, dzięki za odpowiedź.
  15. Witam Pytanko mam - czy silniki do regulacji wys. w xenon i bixenon są takie same? Chodzi mi o B6. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...