ALBINEK

Pasjonat
  • Zawartość

    1106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O ALBINEK

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. ALBINEK

      Na klemach mam 14.14 V a na słupkach jest 13.6 V nie wiem skąd jest ta róznica ale jest . Na śrubie od alternatora jest 14,30 V
    2. ALBINEK

      Martwiłbym sie na Twoim miejscu , Mam B7 od 8 lat i wszystko robię przy niej sam . Nigdy nie miałem żadnych opiłków w misce olejowej. Coś nie dobrego się dzieje.
    3. ALBINEK

      Koledzy dziękuje bardzo za wszelkie podpowiedzi , pomogło a zwłaszcza ta jak należy mierzyć napięcie tzn. na klemach a nie na słupkach akumulatora. Na klemach ma 14.14 V Przy alternatorze 14.3 V więc wszystko jest ok. po prostu źle to robiłem bo mierzyłem na słupkach od aku. teraz pozostało zmierzyc się z rozrusznikiem.
    4. ALBINEK

      Jutro rano sprawdzę jakie jest napięcie na aku na tym nowym . Zdecydowanie lepiej kręci rozrusznik , ale dzisiaj znowyu miałem taką sytuacje że przy kręceniu rozrusznikiem włączyło mi się na zegarach BRAKE , po odpaleniu gaśnie BRAKE o co mu chodzi ???
    5. ALBINEK

      To wszystko zrobione .
    6. ALBINEK

      Czyli na VCDS pokazuje prawidlowe ładowanie , tylko na akumulatorze jak podłączam miernik to pokazuje inne ładowanie . Czy tak ma być ?
    7. ALBINEK

      Akumulator ma około 1 roku. Dzisiaj wyczyściłem wszystkie styki na kablach i założyłem nowy akumulator. Nic się nie zmieniło. Ładowanie bez zmian. Jak włączyłem światła, dmuchawę , awaryjne to ładowanie spadło do 13.2 V . Podłączyłem VCDS i tam pokazuje ładowanie 14.14 V o co chodzi ?.
    8. Pacjent Audi A4 B7 2.0 TDI 2005 r.Mam pytanie dotyczące ładowania . Raz na jakiś czas rozrusznik ciężko zakręci , przełamie się i silnik zapala . Pojawia się przy tym informacja na fisie BRAKE , Sprawdziłem ładowanie i było 13.4 V . Pomyślałem że to wina alternatora i kupiłem nowy. Ładował 14.0 V czyli poprawa i nie mialem problemu z ciężko kręcącym rozrusznikiem tydzień . Dzisiaj znowu raz mi ciężko zakręcił . Sprawdziłem ładowanie i znowu mam 13.4 V aku ma 12.3 V . Moje pytanie jakie powinno być ładowanie bo wydaje mi się że coś 14.3 V. Gdzie szukać problemu o ile taki jest ?.Wszystkie sugestie mile widziane , sprawdzę każdą. Dodam że kupiłem szczotki do rozrusznika i mam je zamiar wymienic ale to nie ma nic do ładowania.
    9. ALBINEK

      Koło pasowe jest takie same tylko martwi mnie pojemnośc tych sprężarek tj. ta od A4 jest pojemności 120 a ta od A6 130 . Tak czy inaczej poszukam do tej A6 oryginalnej.
    10. ALBINEK

      Mam pytanie do fachowców od klimy . Czy kompresor z A4 B7 2,0 TDI można założyć do A6 C6 2.0 TDI ? I i czy zda to egzamin . Widzę że mocowania są takie same i kostka elektryczna też Wygląda na taką samą ale ma inne numery .Numery z kompresora od A4 to 8E0 260 805BF JP6 SEU14AC ND1 2004 12 96372 447190-4930- R134a DENSO ND-OIL8 120cm Numery z kompresora od a6 to 4F0 260 805AA GE 6SEU14C TD1 2007 04 0015 GE44190-6674 R134a DENSO ND8-OIL8 130CM
    11. Pompe montujesz bez żadnych uszczelek czy uszczelniaczy. Smok do pompy ma oring. Ja zaślepiałem otwór śrubą bez łba z otworem na klucz imbusowy.
    12. ALBINEK

      Przecież to nie moje pytanie popatrz dobrze kto je zadał , ja je tylko zacytowałem i w odpowiedzi wkleiłem zdjęcie gdzie przyciąć miskę
    13. ALBINEK

      Odmie nic nie zaszkodzi jak ją odepniesz, rozrządu nie dotykasz, jedynie co robisz to zdejmujesz pokrywę klaiwatury . Pod nią masz wałki rozrządu , pompo wtryski itd. Musisz wypiąć wtyczki od pompo wtrysków (PD) w skrócie i je dognieśc . Wpinasz je spowrotem , składasz reszte i po bółu . Jeżeli nie wiesz za bardzo o czym mowa to niech to lepiej zrobi ktoś trochę bardziej obeznany w temacie żebyć sobie bałaganu nie narobił.
    14. ALBINEK

      A co znajduje się w 2 -gim okienku ? czy tam nie powinno być właśnie 0 plus minus 2 ?