Jump to content

ALBINEK

Pasjonat
  • Content Count

    1,108
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About ALBINEK

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na klemach mam 14.14 V a na słupkach jest 13.6 V nie wiem skąd jest ta róznica ale jest . Na śrubie od alternatora jest 14,30 V
  2. Martwiłbym sie na Twoim miejscu , Mam B7 od 8 lat i wszystko robię przy niej sam . Nigdy nie miałem żadnych opiłków w misce olejowej. Coś nie dobrego się dzieje.
  3. Koledzy dziękuje bardzo za wszelkie podpowiedzi , pomogło a zwłaszcza ta jak należy mierzyć napięcie tzn. na klemach a nie na słupkach akumulatora. Na klemach ma 14.14 V Przy alternatorze 14.3 V więc wszystko jest ok. po prostu źle to robiłem bo mierzyłem na słupkach od aku. teraz pozostało zmierzyc się z rozrusznikiem.
  4. Jutro rano sprawdzę jakie jest napięcie na aku na tym nowym . Zdecydowanie lepiej kręci rozrusznik , ale dzisiaj znowyu miałem taką sytuacje że przy kręceniu rozrusznikiem włączyło mi się na zegarach BRAKE , po odpaleniu gaśnie BRAKE o co mu chodzi ???
  5. Czyli na VCDS pokazuje prawidlowe ładowanie , tylko na akumulatorze jak podłączam miernik to pokazuje inne ładowanie . Czy tak ma być ?
  6. Akumulator ma około 1 roku. Dzisiaj wyczyściłem wszystkie styki na kablach i założyłem nowy akumulator. Nic się nie zmieniło. Ładowanie bez zmian. Jak włączyłem światła, dmuchawę , awaryjne to ładowanie spadło do 13.2 V . Podłączyłem VCDS i tam pokazuje ładowanie 14.14 V o co chodzi ?.
  7. Pacjent Audi A4 B7 2.0 TDI 2005 r.Mam pytanie dotyczące ładowania . Raz na jakiś czas rozrusznik ciężko zakręci , przełamie się i silnik zapala . Pojawia się przy tym informacja na fisie BRAKE , Sprawdziłem ładowanie i było 13.4 V . Pomyślałem że to wina alternatora i kupiłem nowy. Ładował 14.0 V czyli poprawa i nie mialem problemu z ciężko kręcącym rozrusznikiem tydzień . Dzisiaj znowu raz mi ciężko zakręcił . Sprawdziłem ładowanie i znowu mam 13.4 V aku ma 12.3 V . Moje pytanie jakie powinno być ładowanie bo wydaje mi się że coś 14.3 V. Gdzie szukać problemu o ile taki jest ?.Wszystkie sugestie mile widziane , sprawdzę każdą. Dodam że kupiłem szczotki do rozrusznika i mam je zamiar wymienic ale to nie ma nic do ładowania.
  8. Koło pasowe jest takie same tylko martwi mnie pojemnośc tych sprężarek tj. ta od A4 jest pojemności 120 a ta od A6 130 . Tak czy inaczej poszukam do tej A6 oryginalnej.
  9. Mam pytanie do fachowców od klimy . Czy kompresor z A4 B7 2,0 TDI można założyć do A6 C6 2.0 TDI ? I i czy zda to egzamin . Widzę że mocowania są takie same i kostka elektryczna też Wygląda na taką samą ale ma inne numery .Numery z kompresora od A4 to 8E0 260 805BF JP6 SEU14AC ND1 2004 12 96372 447190-4930- R134a DENSO ND-OIL8 120cm Numery z kompresora od a6 to 4F0 260 805AA GE 6SEU14C TD1 2007 04 0015 GE44190-6674 R134a DENSO ND8-OIL8 130CM
  10. Pompe montujesz bez żadnych uszczelek czy uszczelniaczy. Smok do pompy ma oring. Ja zaślepiałem otwór śrubą bez łba z otworem na klucz imbusowy.
  11. Przecież to nie moje pytanie popatrz dobrze kto je zadał , ja je tylko zacytowałem i w odpowiedzi wkleiłem zdjęcie gdzie przyciąć miskę
  12. Odmie nic nie zaszkodzi jak ją odepniesz, rozrządu nie dotykasz, jedynie co robisz to zdejmujesz pokrywę klaiwatury . Pod nią masz wałki rozrządu , pompo wtryski itd. Musisz wypiąć wtyczki od pompo wtrysków (PD) w skrócie i je dognieśc . Wpinasz je spowrotem , składasz reszte i po bółu . Jeżeli nie wiesz za bardzo o czym mowa to niech to lepiej zrobi ktoś trochę bardziej obeznany w temacie żebyć sobie bałaganu nie narobił.
  13. A co znajduje się w 2 -gim okienku ? czy tam nie powinno być właśnie 0 plus minus 2 ?
×
×
  • Create New...