Skocz do zawartości

KrzysiekSPI

Pasjonat
  • Postów

    157
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KrzysiekSPI

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Piekary Slaskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KrzysiekSPI

1

Reputacja

  1. Ze powinnienes kupic benzyne:). A tak pozatym piekna sztuka, znam osobiscie.
  2. Zeby nie bylo warsztatu na slasku co to ogarnie;)?
  3. Szukam warsztatu na terenie śląsku który ogarnie problem zacinających się klap ciepło zimno, bo za oknem ponad 20 stopni a od strony kierowcy leci ogien... Do wymiany pewnie klapy albo silniczek. Ktos cos?
  4. Witam, ostatnio w moim BLB padło turbo, i zdecydowałem się wymienić je na hybrydę, i teraz pojawił się mały problem po wymianie ponieważ trochę za mocno pompuje (tak podejrzewam), ponieważ się często wyłącza turbo, i przy schodzeniu z obrotów coś rzezi pod maska. i trzeba by zrobić korektę starego chipu. Czy ktoś poleci kogoś na śląsku, kto ogarnie czy wszystko jest ok, poprawi program, i najlepiej zmierzy moc na hamowni?. Na starej turbinie auto wykazywało moc 166km i 366 nm ponieważ to automat:).
  5. Podbijam do tematu, b7 2.0 tdi mulittronic, brat wzial auto na niemcy zrobil ok 2000km i po powrocie wydaje mi sie ze pedal jest miekszy i nizej bierze. Tarcze z przodu mam 320mm z 2 lata temu byly razem z klockami wymieniane max 15-20tys przejechane na nowym zestawie, z tylu jedynie juz tarcze moga sie konczyc i klocki. Wydaje mi sie ze jak dwa razy nacisne hamulec to za drugim razem ma taka twardosc jak mial wczesniej.
  6. Witam, posiadam problem ze czasami przycina mi sie jedna ze stref. Od strony kierowcy np. leci powietrze o odpowiedniej temperaturze do ustawionej, a od strony pasazera leci max cieplo/max zimno. I problem pojawia sie na obu stronach, raz z jednej sie zablokuje na max zimno albo max cieplo, a raz z drugiej. Stawiam ze steruja tym jakies klapy, ktore pewnie umiera, zacieraja sie albo cos takiego. Problem wystepuje czasami, i z reguly sam znika po 2-3 dniach, ale jest to conajmniej irytujace, jak ci w lato leci max cieplo z jednej strony, albo max zimno w zime:). Czy ktos mial doswiadczenie z takim problem?. Czy jest jakas mozliwosc zrob to sam, czy trzeba jechac na warsztat cos wymienic, a co gorsza beda musieli demontowac cala deske, i gdzie koszt naprawy bedzie astronomiczny. Chcialbym w pelni korzystac z regulacji temperatury w srodku przez caly rok. Pozdrawiam. Dzis np mam caly dzien tak ze od strony kierowcy leci cieple powietrze nonstop, a od pasazera zgodnie z ustawiona temperatura. Skutek jest taki ze auto widzi ze od strony kierowcy jest po chwili za cieplo i odkreca wentylator jeszcze mocniej, i grzeje jeszcze mocniej... Nie ma zasady na strone i temperature, roznie sie to blokuje. Raz mam pol roku spokoj a raz sie takie cos przytrafi 2x w tygodniu.
  7. Jak w temacie, szukam mechanika/warsztatu ktory mi ogarnie wyregulowanie silnika 1.2 z garbusa w moim buggy, i ogarnie od podstaw czy wszystko jest tak jak powinno byc. Katowice i okolice, auto dowioze sobie na lawecie. Ktos cos? Silnik nie nalezy do skomplikowanych, ustawic zawory, ogarnac zaplon i najciezsze wyregulowac gaznik.
  8. Pojawily sie fundusze na odswiezenie audi, tak wiec stoje przed dylematem wyboru koloru felg, aktualnie sa pomalowane na czarny. Felgi z rs6 c5, jakies pomysly panowie;)? Myslalem o graficie takim jak olowek.
  9. Wymieniona poprzez poprzedniego wlasciciela na ten z 1,9tdi
  10. Tych opilkow, nie jest jakos mega duzo, i nie sa mega wielkie, zeby je zauwazyc musisz poswiecic lampa na bagnet.
  11. Auto mam 2.5 roku, pewnie sie dopiero dociera )). A kapy silnika robic nie bede ze wzgledow na pare drobnych opilkow. Auto zachowuje sie normalnie, nie zmiennie od 2.5roku jesli chodzi o prace silnika.
  12. Witam, dzis samochod byl na wymianie oleju, i mechanik zauwazyl na bagnecie opilki metalu. Zasugerowal zakupienie korka z magnesem od spuszczania oleju. Bo twierdzi iz w misce olejowej nie ma, i tutaj pojawia sie moje pytanie. Czy w naszych silnika naprawde nie ma magnesu odpowiadajacego za sciaganie opilkow metalu z silnika? I istnieje taki korek do zakupu z magnesem?. Ew jakis inny patent? Ktos sie interesowal taka sprawa?
  13. U mnie chwilowo dziala, ostatnio go wyciaglem w celu poszukania przyczyny. Niestety po otwarciu wszystko wygladalo jak z fabryki. Wiec spakowalem go z powrotem, zasadzilem kopa jak elektryk, wsadzilem i podczas jazdy samo sie naprawilo. Ciekawe na jak dlugo:P
  14. W moim przypadku okazal sie problem po stronie modulu komfortu. Dostanie kopa dziala pare godzin, potem znowu:P. Musze ogarnac zimne luty, styki itp. Albo wymienic go^^
×
×
  • Dodaj nową pozycję...