Skocz do zawartości

urbinek

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O urbinek

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia urbinek

0

Reputacja

  1. Coś nie widzę turbin AWX w cenach niższych jak 900zł (chyba, że ze zwrotem obecnej) - mógłbym jakieś sznurki prosić ? Co do logów będę miał z tym problem bo mój kabel zaginął w odmętach remontu i będę musiał to ogarnąć jakoś
  2. Bondziorno! Mam Audi A4 B5 115km z silnikiem AJM z typowymi objawiani kończącej się turbawki - blokujące się łopatki/przejście w tryb awaryjny, brak mocy na niskich obrotach itp Podjechałem do warsztatu zrobić krótką diagnozę na VAGu i diagnoza jest taka, że turbo jeszcze działa, układ wydaje się szczelny, przewody puchną ale wirnik podaje za mało powietrza np 2.1, 1.7 bar zamiast spodziewanych 2,4. Any way, wszystko wskazuje, że geometra siada i turbo się kończy zatem wypadało by się zastanowić nad naprawą. W warsztacie polecali regenerację mojej turbiny ~1600zł (razem z filtrami, olejami itp), znajomy zaufany mechanik deklaruje, że podobną usługę wykona za 1000-1100zł. A może sam takie coś był bym w stanie wymienić? Pytanie czy regenerować tą turbinę, którą mam czy w podobnej cenie poszukać większej?
  3. otóż, W poprzednim wątku według logów problemem jest lewe tylnie koło, niemniej jendk achciałbym sprawdzic czujnik ABS/prędkości. Do tego muszę odczytać jego oporność ale nie chce tego robić przy kole (nie mam obecnie gdzie) bezpośrednio na wtyczce do sterownika 8d0 907 389 d Nie mogę nigdzie znaleźć schematu. które to będą piny... Przydał by się też schemat na przód bump
  4. @jmk, tak, skręcałem mogło być przekłamanie (nie wiedziałem, że to ma znaczenie) zrobiłem nowy log, jakieś 200m prosto, potem znacznik na starcie zakrętu, znacznik na końcu zakrętu, 200m prosto http://vaglog.pl/log_275603.html co do tylnich hamulców, wymieniałem na na nowe jakiś czas temu
  5. Trochę mi to zajęło, podłączyłem się kabelkiem i zrobiłem 2 krótkie jazdy aż do zerwania komunikacji http://vaglog.pl/log_274745.html http://vaglog.pl/log_274744.html nie bardzo rozumiem wyników - każde koło ma rozbieżności
  6. Chyba sam to sprawdzę - zgodnie z tą instrukcją http://a4-klub.pl/index.php?/topic/40694-all-b5-wymiana-czujnika-abs/
  7. Jaki jest % próg tolerancji? Prędkość można odczytać w dowolnym momencie? Kiedyś miałem problem że powyżej jakiejś prędkości zrywało komunikację
  8. Niestety to nie to. Felgi proste i wyważone, opony nowe continental contact plus ale problem występował również na zimówkach (również nowych) Zaczynam się powoli łamać i chyba udam się do salonu audi na diagnozę
  9. Pacjent Audi A4 B5 1.9 TDi 2001r avant Mam problem z hamulcami a konkretniej bezpodstawnie (?) włączającym się ABS'em. Podczas lekkiego hamowani na suchej nawierzchni przy niskich prędkościach np 30km/h pod koniec hamowania włącza się ABS, czuje jak bije po pedale i szarpie samochodem. Zachowanie to pojawia się również jak jadę szybciej np 90kmh i będę chciał lekko odhamować to jak dłużej przytrzymam hamulec to po chwili czuje jak mięknie a i to samo - samochodem szarpie, włącza się abs, szarpie pedał. Zauważyłem, że problem rzadziej występuje jak jestem (przeważnie jeżdżę z 2 pasażerem), natomiast jak dociążę samochód dodatkowymi 2 dużymi pasażerami to zdarza się to o wiele częściej. Wymieniłem już - klocki tarcze przód, tył, - amortyzatory przód, tył - tłoki w jarzmach na przodzie (były skorodowane) - płyn hamulcowy - pompę abs ze sterownikiem (używka) Nie mam pojęcia co z tym zrobić ani jak to dalej diagnozować... W normalnych sytuacjach gdy powinien działać t.j. hamowanie awaryjne, liska nawierzchnia wszystko jest w porządku i ABS działa jak powinien. VAG nic nie pokazuje albo nie potrafię tego odczytać Czujnik podobno jest w porządku ale trochę nie ufam tamtemu mechanikowi
  10. otóż, Szukam, szukam i albo nie wiem czego szukam albo nie mogę tego znaleźć t.j. mam taki sterownik ABS schowany pod tylna kanapą Fahr-Dynamik-Regelung 0D0 907 389 D Bosh 0 265 109 463 Chciałbym pomierzyć w wiązce (bez rozbierania koła itp) opór czujników ABS na wszystkich kołach. Wydaje mi się, ze któryś z nich świruje ponieważ ABS się uruchamia przy hamowaniu (zarówno na wolnych jak większych prędkościach) przy idealnych warunkach. Co ciekawe kontroli ABS się wtedy nie świecą natomiast czuć działanie ABSu na pedale hamulca (no i samochodem rwie) To może być również kontroler bo ma jakieś nr popisane i nie wygląda na oryginalny z tego samochodu ale od czegoś muszę zacząć
  11. żarówki sprawdzałeś ? bezpieczniki, czy jest zasilanie na płytkach
  12. nie wiedziałem, że po wyżej 20 odłącza się, w takim razie nie potrafię wytłumaczyć włączania się ABS w trakcie lekkiego hamowania gdy nie powinien... sprawdziłem wszystko po za kontrolerem bo mi się ciągle can rozłącza używałem kilku, viakena, oryginalnego vaga i jakiegoś innego serwisowego, którego nazwy nie pamiętam np w liczniku sa błędy o problemach w komunikacji can (teraz ich nie mam pod ręką...) dlatego chce komuś za to zapłacić i mieć z głowy
  13. otóż, moje tylnie tarcze hamulcowe umarły, mechanik musiał wycinać śruby itp zamontował mi nowe tarcze, łożyska, klocki (cały komplet, swap z mojego skasowanego samochodu, jeździłem na nich miesiąc) po wymianie świeci mi się kontrolka od zużytych klocków hamulcowych obrazek poglądowy - http://img714.imageshack.us/img714/8017/dsc00130j.jpg problem jest taki, że podobno miałem jakieś czujniki, których nie ma w nowo zamontowanych częściach do tego mam wrażenie, że ABS za szybko reaguje jak trochę mocniej wcisnę hamulec w pewnym momencie mięknie i zaczyna chrobotać i rwać, tak, ze z pasów wyrywa czytałem na forum, że koronka źle ustawiona to muszę sprawdzić chciałem więc wyłączyć ten komunikat FIS, w VCDS w Common > 17-Instruments > Recode - 07 miałem wartość 00040, więc sygnalizowanie tego było wyłączone, dla testów ustawiłem 03040 i dalej bez zmian... Sprawdziłem teżbłedy i mam takie coś: Control Module Part Number: 8D0 907 389 D Component and/or Version: ABS/ESP front D26 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 00186 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster 31 - Open or Short to Ground - Intermittent Control Module Part Number: 8D0 920 931 Component and/or Version: B5-KOMBIINSTR. VDO D11 Software Coding: 03040 Work Shop Code: WSC 00222 Additional Info: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ AUZ7Z0Y1362934 4 Faults Found: 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - No Communications - Intermittent 01311 - Information Data Bus 37-00 - Faulty co poradzić panowie? zaśniedziałe styki w gniazdku i wtyczce obu klocków hamulcowych przednich
  14. jak w temacie, nie wiem czy dam sobie z tym radę sam zachowanie jest dość dziwne, jak podłączę kabel i chcę zaprogramować/odczytać jakiś losowy moduł to zrywa komunikację nie mogę chociażby zaprogramować immo (obecnie wyłączone) ani oczytać prędkości kół w ABS, po 20kb/h zrywa komunikację i nie da sie ponownie podłączyć najbardziej denerwuje mnie abs, bo się włącza przy hamowaniu z uwagi na złe odczyty...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...