-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Ziele13
Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Świdnica
Auto
-
Model
RS4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
4.2 FSI V8
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
164 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Ziele13
0
Reputacja
-
Ok ale co to znaczy, trzeba cos przeczyścić czy wymienić? jakies pomysły?
-
Dzieki za podpowiedź. W Engine II własnie podałem ten trzeci bład, czyli: 008197 - Intake Manifold Flap; Bank 2: Stuck Open P2005 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Co to moze byc i jak to naprawić? Jaskieś pomysły?
-
Witam rowniez serdecznie
-
Witam wszystkich. Pojawiła mi sie kontrolka EPC na desce oraz check engine. EPC znika za każdym razem jak odpalam auto od nowa i zaświeca sie ponownie po przejechaniu ok. 15km. Po przeskanowaniu błędów wyskoczyły takie jak poniżej: 01796 - Clutch Switch (F36): Implausible Signal P0704 - 004 - No Signal/Communication 006435 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2 P1923 - 008 - Implausible Signal 008197 - Intake Manifold Flap; Bank 2: Stuck Open P2005 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Pierwszy błąd z tego co wyczytałem to chyba Przełącznik pedału sprzęgła (F36). Zatem czujnik sprzęgła najprawdopodobniej do wymiany. Dziwne jest tylko to że inni maja błąd 17947 a u mnie jest 01796. Czy to sie czymś rózni? W ogóle mam kody błędów 6-cyfrowe a na liście kodów widzę ze zawsze są 5-cyfrowe. Skąd ta różnica? Drugiego błędu w ogóle nie znalazłem. Nie działa mi tempomat od dawna - to moze byc to? Trzeci to chyba - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 2: stale otwarta. Koledzy drodzy pomóżcie rozszyfrować te błędy i podpowiedzcie co ewentualnie jest do wymiany/naprawy. Z góry dzięki za pomoc. pozdrawiam
-
Witam wszystkich. Co prawda jestem szczęśliwym posiadaczem juz kolejnego Audi juz od wielu lat to dopiero teraz rejestruje sie na tym forum dlatego tez chciałem się z wszystkimi serdecznie przywitać.