Skocz do zawartości

czajaa22

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czajaa22

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czajaa22

0

Reputacja

  1. Witam. Sprawa dotyczy sprzegla i dwumasu. Zabrałem się do jego wymiany silnik 116 skrzynia 6 biegowa. Kupiłem komplet dwumasy do 6 biegowej czyli 240 po zdjęciu okazało się ze siedzi tam mniejsze sprzęgło a na kole napisane avb czyli 101 ps. O co tu chodzi myślałem ze 6 biegowe wszystkie maja 240 sprzęgła.
  2. Witam czy podejdzie do mojej a4 b5 ajm 6 biegowej z passata avf? avf tez jest 6 biegowa więc nie będzie problemu tak? Dobrze myślę? Wersje 5 biegowe maja 228 a 6 biegowe 240?
  3. Hmm to tylko się cieszyć u mnie niestety tak już wesoło nie ma. Objawy pojawiły się po wymianie pompy tandem więc stawiam że to ona może być problemem lub nowa pompa ma gorsze ciśnienie albo ma za duże i nie wyrabia pompka elektryczna w baku nie wiem.
  4. Egr czyszczony wraz z kolektorem, stawiam na dwumas i powoli się do tego nastawiam ale na początek wymienię przegub bo mi już grzechocze.
  5. Witam i jak wyjaśniłeś sprawę bo u mnie mam podobnie ale u mnie to wyskoczyło po wymianie pompy tandem.
  6. U mnie jest to samo tylko z pierwszego biegu i tylko na zimnym szarpanie tak jakby od silnika może dwumas?
  7. Witam problem pojawił się po wymianie pompy tandem. Wymieniłem sobie na nowsza Boscha i czuć lekkie wibracje na jałowym a najczęściej na 4 biegu w okolicach 1900 obrotów podczas odpuszczania gazu zaczyna lekko podskakiwać tak jakby droga była nie równa. co to może być słabe ciśnienie na pompie? nie mam problemu z przyspieszaniem i odpalaniem zarówno na ciepłym jak i zimnym. Szukać innej pompy proszę o pomoc.
  8. Witam w moim ajm tez podskakuje,szarpie na zimnym przy ruszaniu to też ta pompka będzie czy dwumas ,sprzęgło i wysprzeglik?
  9. Witam potrzebuję schematu elektrycznego instalacji abs,esp. Buda z 2000 roku silnik ajm tdi. Problem polega na spadkach napięcia podczas pracy pompy po wypięciu bezpiecznika nie ma problemu więc chcę sprawdzić instalację. Masy sprawdzone i przeczyszczone. Podczas puszczania hamulca podczas jazdy słychać prace pompy abs gdzie nie powinno być jej słychać.
  10. ok sprawdzę tylko niech mrozy trochę opadną. Jeszcze mi wytłumacz o co masz na myśli pisząc od alternatora czyli od obudowy altka i plusa bo nie rozumiem sorki, chodzi o napięcie na altku czyli miedzy obudowę i plusa altka tak? Żebym nie zrobił żadnej zwary dlatego się upewniam. Dzisiaj przeglądałem elektrykę. Odłączyłem pompę abs i nie ma spadków i odgłosów z pompy. Zaciekawili mnie tez cykające przekaźniki podczas puszczania pedału hamulca i jest to przekaźnik 373 po jego wyjęciu nie ma absu i brak spadków podczas hamowania. Teraz w zimie podczas działającego esp te spadki jeszcze ogrzej się objawiają podczas pracy pompy abs czy tez pompy hydraulicznej hamulców. Czy do wymiany pompa?
  11. Czyli co u mnie problem z spadkami napięć też może wynikać z padniętego akumulatora nie alternatora? U mnie motor to tdi więc potrzebuje sporo prądu. W mrozy normalnie zapalił trudem ale zapalił, czy lepiej dać do regeneracji alternator?
  12. ech to benzynka to tak jak kolega mówi może podmień aku i zobacz co się dzieje. Mój problem nadal narasta może tez aku już pada.
  13. Akumulator nie wiem ile ma lat, bo auto świeżo u mnie w posiadaniu. Odpala normalnie nawet teraz przy tych mrozach, co może być nie tak z alternatorem jeśli to nie regulator? k232 słabo kręci czy jak bo jak na zimnym źle odpala to coś z dawkami startowymi nie tak jaki silnik w ogóle jak to pompa to dawki trzeba zobaczyć oraz kąt wtrysku.
  14. Normalnie włączam obciążenie napięcie spada a regulator je wyrównuje ale nie do końca nawet widać to na wskazaniu na zegarach jak spada napięcie ładowania. Ładowanie wzorowe 14.5 po włączeniu spada ale nie poniżej 13.9 po prostu są spadki podczas włączania urządzeń. Może akumulator ale stawiam na alternator cos musi się z nim dziać.
  15. Jest to altek 120A standard b5 w najbogatszej wersji, spadki przy włączaniu świateł, grzania tylnej szyby, klimy . Przy pewnych obrotach tez widać ze mrugnie światłami tez jakby przepięcie ale to raczej na zimnym silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...