Jump to content

Zimny Chirurg 2

Pasjonat
  • Content Count

    332
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Zimny Chirurg 2

Informacje

  • First name
    Domin
  • Location
    Wałbrzych

Car

  • Car model
    Volkswagen
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    AWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Temat do zamknięcia. Auto po 6 dniach eksploatacji nie strzeliło ani razu. Wina była w górnym mocowaniu amora. 100 lemforder i po sprawie. Pozdro ZC
  2. Przecież napisałem ze całą strone rozebrałem. Wszystko jak nowe. Od razu dałem nowe wahacze u góry i górne mocowanie amora. Auto od wczoraj pojechało w droge. Jak sie doeiwm czy nadl wali napisze.
  3. Ostatnio zajebało jak staliśmy i ewidentnie auto siadło z lewej strony z przodu jak stalismy. Było to bardzo dobrze wyczuwalne. Dlatego obstawiam ze to cos z zawieszeniem.
  4. Witam. Krótko i na temat. Od czasu do czasu z lewej strony z przodu pojawia sie mega strzał. Jak by ktoś młotkiem w kowadło zajebał, Rozebrałem całe zawieszenie i nic nie znalazłem. Wsio jak nowe. Oczywiście jak juz miałem okazje to weszły nowe wahacze górne i górna poduszka. Zreszta reszta jak nowa. Trzepaki nic nie wskazały. Strzał pojawia sie bez konkretnej przyczyny. Moze wystąpić podczas jazdy. A nawet jak stoje w korku. A niekiedy cały dzień cisza. Jakaś masakra. Moze ktoś przerabiał temat. Dzieki za odpowiedzi. Pozdro ZC
  5. Witam Twój AFF to bliźniaczy motor do 1Z/AHU. Zastosowane ma wtryski z końcówkami 201G oraz 201J - takie same jak w 1Z oraz AHU. Jeżeli silnik jest zdrowy chip-tuningiem spokojnie będziesz mógł osiągnąć parametry seryjnej 110ki. Co do oleju to wszysko mozesz zalac co spelnia norme 505 00. nawet 15w 40 tez juz spełnia tę norme. Pozdrawiam.
  6. Olej zawsze wymienia sie co przebieg lub raz na rok jak sie nie osiagnie przebiegu. Jak ktos robi w roku 40 tys km to ma czekac do jesieni. Masakra. W Twoim przypadku wymieniaj co 10 tys lub jak nie osiagasz takiego przebiegu to co roku zaczynajac od jutra. Masz stary silnik i mu nie żałuj. Pamietaj do AJM nie ma 10 w. Sa tylko 5 w z norma 505 01. A to ze nie sa oleje tak naprawde syntetyczne to pierwszy na swiecie zrobil wal uwielbiany w Plsce dziadowski castrol. Mobil wytoczyl mu procej na skale swiatową ze oszukuje ludzi sprzedajac syntetyka tak naprawde przerobionego minerala i wygral. Al
  7. Az przykro sie czyta takie artykuły. Taka prosta naprawa. Lap go za ryj i niech to konczy albo oddaje cala kase wlacznie z kolejna naprawa. Wracajac do tematu znajdz kogos konkretnego i po kolei niech wsio ogarnia. tylko musisz mu powiedziec co bylo robione by ten ktos wiedzial i czy bedzie umial. By sie znow nie naciac. A z tego co opisujesz to pewnie wsio jest uwalone wlacznie z mozliwoscia przestawionego rozrządu. Najpierw sprawy mechaniczne a pozniej reszta. No i trza zadac pytanie jak ten c**j bo inaczej sie nie da go nazwac mowil ze ma sprawny silnik czy mówił prawde. Pozdro.
  8. Witam. Jak w temacie. Zrobilem program w AJM na 160 Km turbo hybrydowe i takie tam no nie ważne. Auto to BORA 6 biegowa od nowości 310 tyś km sprzęglo w stanie idealnym. Dwumas pracuje idealnie nic mu nie jest. Ale po programie pojawil sie chyba problem. Bo zauważylem ze jak za szybko dam gazu a za póżno puszcze sprzęgło to troche jak by sprzęgło nie mogło załapac. Czuje jak by sie slizgalo przez chwile. I teraz co radzicie. Czy po programie to mozliwe. A moze tylko samą tarcze zmienic. Zaznaczam ze dwumas i cala reszta pracuja idealnie. Zadnych szarmniec. Bicia na pedale czy wibracji.Od nowo
  9. Bo jak zalal benzyny trza bylo od razu do konca ropy. A nie jechac na jame. Wystarczylo by zajechac układ wtryskowy. Pozniej bylo juz po fakcie. Pompa i wtryski do pompiarza i nie ma sie co czaić. Ile bedziesz lamentował co moze być nie tak. Rozrząd na bank sie nie przestawil bo nie ma od czego. Ewidentnie wina ukladu wtryskowego. Stary doj**al niech bierze temat na klate i takie zycie. Trudno sie mówi zaciska zęby i ogień. Dasz do dobrej firmy a to nie są drogie sprawy w tych czasach. I bedzie smigac Pozdro
  10. WItam Koles zrobil AFNa niby na 140 km i nie dal rady mojemu AJM w seri.Jechalismy leb w leb. Wkurzyl sie i dal turbo od AWX i dopiero wtedy dal rade. Tak ze PD zawsze beda lepiej latac bo zazwyczaj ich seria juz daje duzo wiecej niz mowi papier. Pozdro
  11. INA ok i ze zdjecia pogladowego jest wsio. TYLKO NIE ZA 900 zl. Max za 500-600 INE sie kukuje Kogos pojebalo z ta cena. pozdro
  12. Witaj Ja zakładam cale zestawy INA. Dobra jakośc i cena. Zreszta prawdopodobnie 1 montaż w fabryce. Contitech tez dobry. SKF. Niestety w AJM masz dodatkowy tzw. tłumik drgań(dopinacz) róznie to zwa. Mniejsza z tym. Niestety podnosi sporo cene. A leiej go wymienić. Pozdro
  13. Zalej do pełna ropy dolej jakiegos STP do diesla i bedzie git. Zawsze diesel jak dostanie bęzyny to bedzie ziezko odpalal. Ile za te 40 zl wlal 8l. Szkoda ze jak sie polapal ze doj**al nie zalal do pelna. nawet by nie zauważył różnicy Pozdro
  14. Nie od stylu jazdy tylko od stanu ukladu wtryskowego i wydechowego. Jak bedziesz mial PD tak jak ja mam od 8 lat nic nie robie przy silniku bo leje odpowiedzni olej co 10 tys. Wywalilem kata zaraz po kupnie bo na nowy szkoda bylo kasy. Wiadomo jego tez sie wymienia co przebieg. Sprawdzam korekty bipy sripy co jakis czas i wsio fabryka. Auto ma 160 km. Przebiegu 320 tys. Niekiedy smigam sobie po miescie bez szalenstw i 0 problemow z geometrią. Zgnila gruszka po 8 latach i podszas wymiany geometria sama opadala pod wplywem grawitacji. Tak ze wolal bym PD. Sa szybsze mocniejsze maja wiecej mozli
×
×
  • Create New...