Skocz do zawartości

tommm

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tommm

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Aleksandrów Łódzki

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

457 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tommm

0

Reputacja

  1. Wszystko ogarnięte- tak jak mówiłeś, dzięki!
  2. co ty masz za mechanika,kąt wtrysku ustawiasz ręcznie pod vagiem nie na zegar, dawke rozruchowa zmieniasz w ecu nie mechanicznie, te silniki nie maja klapy gaszącej z tad bujanie przy odpaleniu i gaszen klapa gasząca nie ma nic wspólnego z tymi objawami, na zimnym silniku załóżmy po nocy jak odpale i delikatnie dam gazu np do 1700 obrotów samochod chodzi jakby nie na wszystkich garach i nieraz gasnie!!
  3. Wszystko ogarnięte, przyczyną była rozszczelniona pompa wtryskowa, do tego jeszcze raz ustawiony kąt wtrysku czujnikiem zegarowych, zmiana dawki rozruchowej, i auto odpala aż miło, jedyne co mnie jeszcze niepokoi to to, że jak jest zimny przy pierwszym odpaleniu raz na jakiś czas zabuja autem, czyżby podwieszały się delikatnie zawory? po chwili wszystko chodzi jak w zegareczku
  4. Wiem wiem zmiana mechanika, tylko gdzie teraz takiego pewniaka znaleźć...;/ eh niby kąt wtrysku i dawka jest w normie ale co jest temu autku to juz nie mam pojecia
  5. nie, ecu został ten sam, a lutowałeś ponownie w którym miejscu?? przy pompce?
  6. Witam , koledzy mam nie lada problem dla mnie;/ mianowicie padł mi silnik w mojej bryce (afn), z racji tego, że miałem dostęp do silnika ahu w bardzo dobrym stanie mechanik zabrał się za wymianę słupka. Po odbiorze auta zaniepokoiło mnie kilka rzeczy, mianowicie, auto odpala na ciepłym silniku bardzo twardo, ale nie jest to największy problem. Po całej nocy kiedy auto stało na podwórku chcąc przejechać autem powstał problem, na zimnym silniku baaaardzo ciężko odpala, wręcz praktycznie nie odpala, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem aż w jakiś sposób załapie można nawet powiedzieć jakby nie na wszystkie gary pracował, po chwili wszystko sie normuję. I moje pytanie, czy może być coś z pompą wtryskową ( została moja ze starego silnika) np. może cofać się w jakiś sposób paliwo? zapowietrzać się? czy może jest to wina wtrysków ?? według mnie chodzi tak jakby był brak ropy;/ i czym jest bardziej rozgrzany samochód, tym lepiej pali;/ jeżeli chodzi o dawkę paliwa to wynosi na rozgrzanym silnika 3.8 mg, a kąt wtrysku wacha się miedzy 53-60;/ co mam robić gdyż już brak mi pomysłów;/ Proszę o pomoc
  7. Witam, Koledzy mam problem z centralnym zamkiem oraz centralnym zamykaniem auta z przycisku w środku auta, mianowicie, ostatnimi czasy auto zostało zaprowadzone do mechanika na wymiane silnika, kiedy go odebrałem w aucie nie działa centralny zamek oraz centralne zamykanie wewnątrz auta, miałem również problem z zamykaniem szyb- nie zamykały się po jednorazowym przytrzymaniu lecz musiałem cały czas trzymać guzik aby zamknąć szyby- lecz temat szyb został ogarnięty, proszę o pomoc co może być przyczyną awarii centralnego, pozdrawiam
  8. tommm

    Wymiana silnika

    i o to mi chodziło! dzięki wielkie
  9. tommm

    Wymiana silnika

    tak, ale cały osprzęt- tak jak pisałem wtryski, pompa, oraz turbina byłaby założona od mojego afna- tylko słupek od 90 konnej wersji
  10. tommm

    Wymiana silnika

    Witam, klubowicze szybkie pytanie, mianowicie padł mi silnik:(( (afn 110) a znajomy ma silnik z wersji 90 konnej, tylko szczegół w tym, iż nie wiem czy jest to AHU czy 1Z. I tutaj moje pytanie, czy wkładając silnik z jego auta, i zakładając osprzęt ( turbo wtryski , pompa) z mojego afn-a, powinno wszystko grać ?? I jeszcze jedna myśl, mianowicie na swoim autku mam nalatane ok 2000km na nowym rozrządzie, czy jest możliwość przełożenie mojego kompletnego rozrządu do wersji 90km?? Dziękuje za podpowiedzi
  11. tommm

    Stuki, cykanie w silniku AFN

    niestety głowicy nie zdejmował, jedynie co to zdjął pokrywę zaworów, ale stwierdził że wszystko ok. W sobotę sprawdzę kąt, ale też jestem złego przeczucia... wszystko się okaże
  12. tommm

    Stuki, cykanie w silniku AFN

    Dodam , że predkosc auta nie przekroczyla 20km/h przejezdzajac przez garb...:/
  13. Witam klubowicze, mam do was pytanie. ok miesiąca temu miałem przypadek przejeżdżając po śpiącym policjancie, że odkręciła mi się śruba trzymająca koło pasowe wału i rozjechał się rozrząd;/ Wszystko zostało poskładane do przysłowiowej kupy, auto odpaliło- jeździ, nie traci mocy lecz słyszalny jest stukot narastający wraz z obrotami silnika;/ i tutaj moje pytanie... czy jest możliwe, że rozrząd został źle ustawiony i może on wywoływać ten dźwięk? Za chwilę postaram się wrzucić film i i klepanie dobiegające z komory silnika, proszę o pomoc mam nadzieję że to trochę rozjaśni
  14. Taki ma zamiar tylko muszę kupić to koło zamachowe, podobno jest na nim znak jak go odpowiednio ustawić, a mi podczas odkrecenia zsuneło się i zawadziło o coś, gdyż rant jest jakby zeszlifowany...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...