Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 96 110TDI AFN


futurak

Rekomendowane odpowiedzi

no wlaśnie też sie teraz zdziwiłem że te cisnienia sie różnią... ale podpiąłem dobrze


tego się raczej nie da zabardzo podłaczyć innaczej


teraz podniosłem maske patrze a ja nie podłączyłem wtyczki do mapsensora :D


ok ide robic jeszcze raz ten log


ok nowy log

http://vaglog.pl/log_209749.html-011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że łopatki sie przycinają w zakresie 2058 obr a 2500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może być tak że sztanga gruszki od turbo pracuje w pełnym zakresie a i tak turbo sie przycina ?


Mam wyciek z icka może to być związane z tematem ? Wydaje mi się że spalanie lekko wzrosło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie że może sztanga prawidłowo wykonywać ruch w całym zakresie czyli 11mm(nie żadne 2cm) a doładowanie może być w cały świat, wystarczy że sterowania działa ze zwłoką, ogarnij nieszczelnego icka i sterowanie turbo bo tam jest pies pogrzebany a nie w turbo, gruszkę turbiny wymień jak coś na nową, wakuometr by się przydał, 003bs n18 ma być min 0,75bar i po 10s totalne zero, 011bs n75 tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że jego ecu nie obsługuje gr 11 bs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo jest ok egr zaślepiony zmieniany n75 na inny sprawny i ciągle najpierw przeladuje spadek mocy i ciągnie dalej

A bym zapomniał dodać ze wyskakuje błąd czujnika ciśnienia do map

00519

Gdzie u mnie znajduje się ten czujnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest mapsensor i jest w ecu zdejmowałeś z ecu węzyk i za nim jak otworzysz ecu w środku jest mapsensor ale nie spotkałem sie z przypadkiem aby komuś siadł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ecu pod czarną osłoną w podszybiu od strony kierowcy, czujnik jest ok, ale możesz odpiąć wężyk od ecu i go przedmuchać, skoro masz pewność że n75 ok.. no to podmień gruszkę, wypalenie kolektora ssącego i wyskrobanie wlotów w głowicy też poprawia stabilność doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian wężyk już dmuchał i był delikatnie w oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myślałem ale wolałem napisać niż nie no bo czytać od nowa temat nie mam zamiaru :)

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierałem ecu i czujnik chyba jest ok wygląda na nie ruszany org :D


A z tego wężyka od ecu kilka ładnych kropel oleju wyleciało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy można strzykawka z igłą delikatnie wybrać olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę odkopię temat z przed roku przez ten czas jeździłem "wesoło" łapiąc notlaufy coraz to częściej,

wczoraj dałem auto do mechanika i ku mojemu zaskoczeniu jest lepiej :D

Wrzucam logi z grupy 03,08,11 ktoś może coś więcej z tego wyczyta

http://vaglog.pl/log_252583.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu pedał nie był do dechy? czemu trzy naraz a nie każdy osobno? czemu log nie był od 1000obr? ja tylko podpowiadam jak zrobić logi by "coś więcej można było wyczytać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem na łatwizne przyznaje... Dzisiaj zrobie osobne logi
A pedał miałem w podłodze, gdzie to pokazuje że nie wciśniety do końca?

Edit.

Zrobiłem nowe logi, proszę o analizę, żadnych błędów nie pokazało

003 - http://vaglog.pl/log_252748.html

004 - http://vaglog.pl/log_252749.html

008 - http://vaglog.pl/log_252750.html

010 - http://vaglog.pl/log_252751.html

011 - http://vaglog.pl/log_252752.html

Edit.

Nikt nic nie widzi w tych logach?

Edytowane przez futurak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek żle robisz te logi popatrz zapinasz trzeci bieg 1500 tyś obr i gaz do podłogi do 4500 obr a u ciebie widać tak jak byś nie trzymał gazu w podłogę masz np ten kawałek pomiaru

różnica 40 sekund a pomiar taki sam

z tego co tu wrzuciłeś widać że turbo przełądowuje w zakresie 1900 obr a 3400 obr tak samo z przepływomierzem w poprzednich logach które robiłeś 1 marca jest ok a dzis już jest nie dobrze Napisz jeszcze Do Damiana niech popatrzy bo to jakaś czarna magia, po za tym robisz jeden pomiar kazdej grupy od 1.5 do 4.5 tyś obr nic więcej ja będę patrzył na ten temat zobaczymy co jeszcze Damian napisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goldi te logi się nadpisały np log 011 ten co robiłem wczoraj jest dopiero na samym dole z innych grup jest podobnie

logi robiłem z synem czasami mu się za szybko wcisnęło start :D dlatego niektóre są jakie są...

a pedał w podłodze jest na max wciśnięty specjalnie zwracałem na to uwagę po sugestii Damiana

Edytowane przez futurak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To patrząc na te co są na samym dole to turbina wstaje dopiero przy 2200 tyś obr a powinna przy 1700 i napisz co ogólnie teraz ci się dzieje z autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik stwierdził, że gruszka od turbo przycinała się delikatnie niby to zrobił ze powinno być ok

auto jedzie zdecydowanie lepiej niż wcześniej ale dla pewności, że wszystko już jest ok wstawiłem te logi

Czy dziurka wielkości 3mm w icku może powodować późne wstawanie turbo ? jak mówisz że wstaje przy 2200

Edytowane przez futurak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...