Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padające wtryski ?


Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio podłączyłem kompa pod swoje auto i wyszło to:

VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 8D0 907 557 H
Component: 1,6L R4/2V MOTR AT D01
Coding: 04031
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
01247 - Shareware Version. To Decode all DTCs
29-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01249 - Shareware Version. To Decode all DTCs
26-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
26-10 - Output Open - Intermittent
01251 - Shareware Version. To Decode all DTCs
26-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01252 - Shareware Version. To Decode all DTCs
26-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
Controller: 01N 927 733 AD
Component: AG4 Getriebe 01N 2332
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
11 Faults Found:
00258 - Solenoid Valve 1 (N88)
31-00 - Open or Short to Ground
00260 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00262 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00264 - Solenoid Valve 4 (N91)
31-00 - Open or Short to Ground
00266 - Shareware Version. To Decode all

Co do immobilizera to nic nowego czasem odcina zapłon - to nie jest mi obce chodzi mi o błąd 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) oraz jego pochodne 01251 itd. Może to oznaczać że wtryskiwacze padają? Codo błędów z zakładki AutoTrans to sądzę, że to wina kopułki i palca bo świece i przewody mają niecały rok a kopułka i palec nie były wymieniane.

Mam rację w tym co mówię, czy może ktoś ma inną teorię? Domyślam się, że muszę zacząć od wymiany kopułki i palca ale jeżeli to nie pomoże z błędem 01250 to oznacza padające wtryski?

Auto to A4B5 95 rok 1.6 ADP

Edytowane przez Arkom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ten bład moze oznaczac uszkodzony wtrysk lub rownie dobrze problem z połaczeniem radze posprawdzac wtyczki zapsikac jakims kontaktem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z kontaktem to masz na myśli wtyczkę od wtrysku mam rozumieć. A co do sprawdzenia samego wtrysku to jak - przełożyć miejscami z innym i patrzeć czy wyskoczy błąd na innym cylindrze? Jeżeli okazałoby się że to wtrysk to co robić kupić używkę? czy regeneracja? Używki są tanie a regeneracja to mi nie pachnie taniością. Co byś zrobił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze myslisz wtyczki i zamienic miejscami. Kupilbym uzywke bo tak wlasnie zrobilem 40zl za komplet dalem a wiec w dobrej cenie wychaczylem.

Edytowane przez neoxpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko, że z używkami może tez być różnie... A nie wiesz ile regeneracja? I jeszcze coś da się zrobić w tym A4 jakies logi co by wskazały, że to dokładnie wtrysk? W TDI to da się zrobić ale w benzynie to nie wiem. I jeszcze jedno wtryski w 1.6 siedzą jakoś mocno - jest z ich wyjęciem jakiś problem czy na miekko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mieko sa wciskane odkrecasz dwie sroby od listwy wtryskowej i ciagniesz za listwe i masz wszystko na wierzchu. Regeneracja droga okolo 100zl sztuka o ile dobrze pamietam to ile za to uzywek sam policz. Na vagu sprawdzisz chyba jedynie czasy wtysku a blad ktory podales to raczej blad podlaczenia badz uszkodzenie cewki wtrysku czyli smietnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj czekaj błąd podłączenia masz na myślisz połączenie wtrysku z listwą i tam jest jakiś semering? Wybacz że tak pytam ale nie zaglądałem tam jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłaczenia masz wtyczke z przewodami wyczysc ja przesmaruj kontaktem jakims.

Edytowane przez neoxpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to czaje. Ciekawi mnie jedno jak przyjdzie mi wymienić wtryski to kupując używki nikt mi raczej nie da gwarancji że sa 100% ok ehh oby się tylko okazało że to kostka nie bangla no nic w weekend sprawdze to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...