Jump to content
IGNORED

[B5 ADR] Klimatronik padł - co robic ?


cwieq
 Share

Recommended Posts

Witam,

Panie i Panowie mam problem z klimatronikiem (A4 B5 99)

Mianowicie wszystko padło:/ z dnia na dzień. na początku wyświetlało błędy: 18.1 i 18.3 (na kimatroniku) wiec sprawdziłem kable, wtyczki itp. wydawały się być w porządku.

Po odłączeniu wtyczek od panela klimatronika i ponownym podłączeniu wywaliło następujące błędy.

4.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa

5.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa

6.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa

7.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa

8.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa

9.3 nie ma na liście

9.7 nie ma na liście

11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa

11.7 Klapa centralna, czasem blokowana

13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa

15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa

50.3 nie ma na liście

8.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)

18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne

18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe

49.3 nie ma na liście

18.1 i 18.3 pokazują się wzajemnie.

Podłączenia vaga nic nie dało bo wywala mi błąd komunikacji z klima albo coś podobnego. (mam wersje 311-2 i 409-1 - ) - resztę podzespołów da się bez problemów sprawdzić, tylko klima wywala błąd.

Nawiewy w ogóle nie działają, kompresor się załącza jak wcisnę 'śnieżynkę', jednak z nawiewów nic nie leci :/

Czyżby mnie czekało ASO ? :/

czy spróbować odłączyć akumulator na kilka godzin? Nie mam kompletnie pojęcia, co robić...

Jak ktoś wie co nieco, to prosiłbym o pomoc.

Z góry dzięki i pozdrawiam :)

BTW. poszukuję czegoś na forum od rana, niestety nic nie znalazłem :/

Link to comment
Share on other sites

18.3 u mnie skończył sie wymianą wentylatora nawiewu.. zdemontuj schowek - będziesz miał do niego dojście - zobacz czy dochodzi napięcie. Jeśli tak to zdemontuj silnik naweiewu i zobacz w jakim jest stanie (u mnie skończył sie komutator).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...