cwieq 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Witam, Panie i Panowie mam problem z klimatronikiem (A4 B5 99) Mianowicie wszystko padło:/ z dnia na dzień. na początku wyświetlało błędy: 18.1 i 18.3 (na kimatroniku) wiec sprawdziłem kable, wtyczki itp. wydawały się być w porządku. Po odłączeniu wtyczek od panela klimatronika i ponownym podłączeniu wywaliło następujące błędy. 4.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa 5.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa 6.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa 7.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa 8.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa 9.3 nie ma na liście 9.7 nie ma na liście 11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa 15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa 50.3 nie ma na liście 8.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej) 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe 49.3 nie ma na liście 18.1 i 18.3 pokazują się wzajemnie. Podłączenia vaga nic nie dało bo wywala mi błąd komunikacji z klima albo coś podobnego. (mam wersje 311-2 i 409-1 - ) - resztę podzespołów da się bez problemów sprawdzić, tylko klima wywala błąd. Nawiewy w ogóle nie działają, kompresor się załącza jak wcisnę 'śnieżynkę', jednak z nawiewów nic nie leci :/ Czyżby mnie czekało ASO ? :/ czy spróbować odłączyć akumulator na kilka godzin? Nie mam kompletnie pojęcia, co robić... Jak ktoś wie co nieco, to prosiłbym o pomoc. Z góry dzięki i pozdrawiam BTW. poszukuję czegoś na forum od rana, niestety nic nie znalazłem :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
zegarmistrz 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 18.3 u mnie skończył sie wymianą wentylatora nawiewu.. zdemontuj schowek - będziesz miał do niego dojście - zobacz czy dochodzi napięcie. Jeśli tak to zdemontuj silnik naweiewu i zobacz w jakim jest stanie (u mnie skończył sie komutator). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now