1.9 TDI Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 czy to są objawy padającego termostatu podczas jazdy temperatura silnika max 91 i tak po jakimś czasie spadnie do 87-89 w tych granicach podczas jazdy a na postoju jak włączę ogrzewanie na max HI to temperatura spada po jakimś czasie jak tak pochodzi do 76 a jak wyłącze to powoli zaczyna znowu rosnąć
marekg Opublikowano 15 Października 2008 Opublikowano 15 Października 2008 czy to są objawy padającego termostatu podczas jazdy temperatura silnika max 91 i tak po jakimś czasie spadnie do 87-89 w tych granicach podczas jazdy a na postoju jak włączę ogrzewanie na max HI to temperatura spada po jakimś czasie jak tak pochodzi do 76 a jak wyłącze to powoli zaczyna znowu rosnąć Nie wiem jak kolega to odczytuje z taką dokładnością ze wskażnika... no chyba że się mylę i z VAG-a albo klimatrnika. Generalnie termostat ma temp otwarcia 87 stopni więc po części to odpowiedź na twoje pytanie. Teoretycznie włącznie ogrzewania nie powinno tak drastycznie wpłynąć na temp cieczy chłodzącej ale skoro to jest na postoju to szczerze mówiąc nie wiem czy tak ma być. W trakcie postoju silnik nagrzewa się wolniej więc może włączone ogrzewanie pobiera na tyle ciepła że silnik niwysilony ma trudności z dogrzaniem samego siebie.
1.9 TDI Opublikowano 15 Października 2008 Autor Opublikowano 15 Października 2008 Ten silnik ma przejechane 360 km od remontu generalnego ale podczas jazdy jak załączę ogrzewanie na full to tez spada temp tylko nie az tak drastycznie a ten spadek to pokazało na climie kod 51 i na zegarze wiec mi sie wydaje ze to chyba nie jest normalne taki nagły spadek podłącze jeszcze vaga to zobaczę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się