Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciekawy upgrade popychacza wysokociśnieniowej pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

https://www.flickr.com/photos/h2sport/sets/72157629591957120/ <<< tutaj

Ciekawie jak to wygląda u mnie po 160k zastanawiam się czy tam nie zajrzeć.

Co prawda mam wałek z końcówką B gdzie jest utwardzona i poprawiona ta część, która współpracuje z popychaczem i tak mam lekkie obawy.

po lewej starty wałek 06F109101A po prawej nowy 06F109101B

f06cac380f4d9140d1ebb1eff7540be5.jpg

Tak przy okazji przejrzałem Etke i w europejskich silnikach w b7 nie znalazłem wałka z końcówką A, czy ktoś wie w jakich silnikach były one stosowane?

Edytowane przez xcentriq
Opublikowano (edytowane)

Kolego, a masz możliwość sprawdzenia jaki jest wałek w 2.0 TFSI w A6 C6 z 2009 roku - kod silnika BPJ?

Chyba znalazłem:

06F109101B camshaft; inlet

06F109102B camshaft; outlet

Edytowane przez ja456
Opublikowano

Potwierdzam


Kolego, a masz możliwość sprawdzenia jaki jest wałek w 2.0 TFSI w A6 C6 z 2009 roku - kod silnika BPJ?

Chyba znalazłem:

06F109101B camshaft; inlet

06F109102B camshaft; outlet

Potwierdzam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...