maniek1983 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Mam problem jak w temacie dziś zauważyłem że przednie opony są dość mocno zdarte od strony wewnętrznej. Nigdy nie miałem takiego problemu opony letnie przelozylem jakies 3 tygodnie temu i byly ok a tu po trzech tygodniach i taki cyrk. Jak sciagalem opony zimowe byly ok zakladalem letnie tez byly ok zimowki mam na felgach stalowych letnie na alusach. Panowie od czego zacząć od zbiezności????? mam do wymiany tez wachacze dolne tzw banany chyba jak sie nie myle moze to przez nie??? audi a4 b5 1.9 tdi 1z 90km 1995 rok opony 195/65/15 dunlop felgi alu orginalne Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez maniek1983 1
muunv Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Pierwsze co, to ustawić zbieżność!! Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez dakine0007
rafal9119 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Pierwsze co, to zrobić porządek z wahaczami a pożnij zbieżność!!!!
muunv Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Dlaczego z wahaczami? Skoro sie zdzieraja od wewnatrz to trzeba zaczac moim zdaniem od zbieznosci. Nie raz sam mialem takie objawy na oponach i wystarczylo ustawic zbieznosc. Skoro kolega MANIEK1983 nie ustawial jeszcze zbieznosci to niech od tego zacznie
Sylwek A 4 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Popieram naj pierwszy zbieżność i po tem jeśli to nie ttp w tedy wachacze
Beny Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Popieram naj pierwszy zbieżność i po tem jeśli to nie ttp w tedy wachacze A co mu to da ze zrobi zbieżność a okaże się ze ma luzy na wahaczu? najpierw sprawdź wahacze jeśli są ok to zbieżność/geometria
Sylwek A 4 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Popieram naj pierwszy zbieżność i po tem jeśli to nie ttp w tedy wachaczeA co mu to da ze zrobi zbieżność a okaże się ze ma luzy na wahaczu? najpierw sprawdź wahacze jeśli są ok to zbieżność/geometriaNa stacji od razu podczas pomiaru każdy się pozna co tam może być i ewentualnie niech najpierw sprawdzą potem ustawią i w moich stronach nie sprawiają z tym problemu
rafal9119 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ustawi najpierw zbieżność a potem będzie młotkiem napier... przy wymianie wahaczy?? ludzie przestancie. Ostatnio wymieniałem komplet wahaczy i tez zbieżność miałem ustawioną idealnie po wymianie zaczął ścinać opony. i 9 dych poszło w błoto. Tak że wyelminuj luzy w zawieszeniu a dopiero zbieżność. a co do stacji to za 2 dyszki sprawdzą panowie co i gdzie ma luz.
maniek1983 Opublikowano 15 Maja 2015 Autor Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) ok dzieki panowie za odpowiedz wiec jutro zamawiam wahacze i po wymianie zaraz na zbierzność bylem na 3 stacjach diagnostycznych :) i tak 1 stacja okazalo sie ze jest luz na 4 dolnych wahaczach koszt badania 20zł 2. stacja pan diagnosta wręcz ze złością pytała sie dlaczego przyjehałem na kontrole jak wszystko jest super jak nowe po pokazaniu mu opon ponownie wykonal badanie i stwierdził ze jest luz na drązku zkierowniczym z prawej strony koszt 20 zł 3. stacja diagnosta sprawdził zawieszenie i po sprawdzeniu zawołał mnie pod auto i pokazywał na których wahaczach są luzy a zdarte opony sa skutkiem wyrwanej calej gumy z wahacza prostego z prawej strony zgroza normalnie wahacz na srubie latał koszt 10 zł nie mam pojecia jak te debile z tamtych stacji tego nie widzieli dodatkowo stwierdził luz na maglownicy i pocenie sie z lewej strony maglownicy powiedział zeby dobrze ustawic zbiezność to prócz wymiany kompletu wahaczy namawia mnie na regeneracje maglownicy. dodam że płynu od wspomagania mi nie ubywa bądz wubywa ale w takich ilosciach że sie nie da zauwazyć okiem i tu mam pytanie powiedzcie lepiej regenerowac maglownice czy kupic uzywke ?????? w okoliach torunia chca za regeneracje 550zł Edytowane 15 Maja 2015 przez maniek1983
misiek547 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Panowie ja mam tez problem ze zdzieraniem opon tylko ze luzow nie ma zbierznosc sprawdzona jest ok tylko katy sie rozjechały z przodu z tego co czytałem katów sie nie ustawia w naszych autkach co z tym mozna zrobic? Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka
StrusQ Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Górne wachacze doporzadnej weryfikacji(sworznie mozna w 2 osoby zweryfikowac,jeden ruszajac prawo lewo kierownica a drugi maca sworznie tuleje to juz na stacji diagnostycznej lepiej ).Ewentualnie przesuwajac kolyska(sanki)mozna czesciowo poprawic katy kol.
misiek547 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Wachacze zmienialem ostatnio bo mialem luz z jednej strony i to odpada z tego co sprawdzal mechanior katy to powinno byc 0,25 +- 0,25 a u mnie na jednym kole jest 1,10 a na drugim 1,08 Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka A roporka na kielichy zalatwi sprawe? Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka
Hesik Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Przyłącze się do tematu, komplet nowiutkich wahaczy lemfordera zero luzu gdziekolwiek, magiel zregenerowany zero luzu zbieżność ustawiona a opony zjechało aż do drutów z przodu auta od środka z obu stron, diagnosta mówi że gdy przesune sanki w jedną ze stron to tylko się to pogłębi na jednej ze stron co doskonale rozumie. Wygląda to tak jakby górne wahacze były za krótkie i na kołach jest -1.30 i -1.24Auto obniżone ale tylko lekko około 30mm od serii nie ma srogiej glebyKażdy rozkłada receSendt fra min Moto G (5) med Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się