Beny

Pasjonat
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Beny

    Informacje

    • Imię
      Adrian
    • Lokalizacja
      .

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. Beny

      Tutaj zapytaj https://www.skrzynie.com.pl/ Brałem od nich oleje do skrzyń i do napędów wystarczy maila im wysłać z kodem skrzyni i dyfra Polecili Fuchsa więc wymieniłem w b6 i w nissanie navara. 0 problemów po wymianie:) i cena bardzo dobra porównując do ori... a parametry te same
    2. Beny

      ale ty wymieniałeś w b8 a ja pisze o b6;) w b8 jeszcze nie ruszałem tego tematu a jest nalatane prawie 300.000 next time
    3. Beny

      Siemka. Chłopaki ja przed świętami wymieniałem olej w tylnym dyfrze i taki shit z niego leciał że masakra [emoji14] polecam kazdemu w starej b6 wymienic:) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
    4. Beny

      To masz winowajce;) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
    5. Beny

      daj znac jak poszlo:) kumpel mial takie objawy ze raz dzialal raz nie. na vcds jak wlaczylem pompke to naped normalnie dzialal i mozna bylo pojezdzic chwile. zdecydowalismy ze sterownik jest chyba walniety i na allegro kupil kompletny naped za 750zl:) przelozylismy calosc i smiga pieknie:)
    6. Beny

      Raczej sie uruchomi na vcds ale z braku oleju czy to bedzie zdrowe dla niej? Moze sie nie spalila z braku oleju Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
    7. Beny

      na allegro masz zestawe za 230 ori. przed chwila kupiłem dla kolegi:) Tylko jak siadła ci pompa to tak i tak bedziesz musial spuscic nowy olej mogles wczesniej ja sprawdzic
    8. Beny

      podepnij vcds i sprawdz pompke czy w ogóle dziala:P
    9. Beny

      Jak przekrecisz zaplon slyszysz jak pracuje pompka od haldexa?
    10. Dzieki Kamil! Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
    11. Oj... Kolo fyc jest tez EUB czyli pewnie dyfer. Czyli co tam trzeba zalac [emoji14] Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
    12. Kamil a do skrzyni FYC? Dzieki z gory;) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
    13. Beny

      Siema Chłopcy:P nie ma ktoś do sprzedania pompo-wtrysków? Potrzebuje do przerobienia na ALki
    14. Beny

      mi gabalo ogarnął. karta z E-plus, za 15€/30 dni mam 3GB. ja jade w telefonie i jak na razie jest ok, po parkingach zasięg elegancki, sporo rozmawiam przez whatsapp - ale to na prawdę sporo i tragicznie nie pobiera tego pakietu, wystarcza jak na razie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Słyszałem, że każda kartę trzeba zarejestrować tak? Też latam najczęściej na de i czasem by się przydał internet;) są jakieś sposoby, aby korzystać dalej bezpłatnie przez wi fi z McDonald'sa po tych 3h?Wysłane z mojego LG-D802 Siemka. Mój kumpel siedzi w DE i korzysta z jakies sieci LYCAmobile. Ma tam jakies GB i minuty ale co i za ile nie wiem:P
    15. Beny

      Witam Panowie. Czy ktoś wie o fajnej b7 3.0tdi? [emoji4] Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka