Alexondre Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Witam, Jako ,że 13 misięcy temu powiększyła się rodzinka ;-) trzeba bylo kupić coś większego niż dotychczasowa A3. Po kilku miesiącach szukania w końcu się udało. Tak na szybko: Pierwsza rejestracja - 07.2013 Przebieg - 93.000km Silnik - CGLC 2.0 tdi 177 ps Multitronic S-line zewnętrzny S-line wewnetrzny Sćięta kierownica S-line Tapicerk S-line alcantara/skóra Czarna podsufitka Sline Audi parking system Lusterko fotochromatyczne Audi Drive Select Audi Lane Assist Audi Break Assit Audi Hold Assist Adaptive Lights Fabrycznie przyciemniane szyby Audi Cruise Control System START/STOP MMI 3G Plus Sensor zmierzchu Sensor deszczu Comming Leavig Home Automatyczna klapa bagażnika Podgrzewane siedzenia Podgrzewane/składane lusterka Doświetlanie zakrętów Czarna podsufitka Sline Bluetooth Tylna roleta bagażnika Isofix i wiele więcej.. Planowane zmiany po trzech dniach użytkowania ;-) Swap hamulców - 312 @ 345 Korekta lakieru Delikatny soft W przyszłości pewnie więcej. W dniu zakupu (brudas)
Beny Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 (edited) Graty! S-line tylko troszkę wysoko stoi? Edited November 11, 2016 by Beny
Norbas Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Trochę kozica Ale ogólnie przyjemne autko Nie wiem kto wymyślił ten system start/stop
Alexondre Posted November 12, 2016 Author Posted November 12, 2016 Zawieszenie to 1BL więc chyba jest jak powinno ;-)
griga-st Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Fajna czwóreczka z niczego sobie wypasem. Ja do dzisiaj wspominam kulturę pracy multitronica.Zadna dsg jej nie dorównuje. Kłuje mnie tylko ten słaby klimatronik. To jedno pokrętło nie najlepiej wygląda.
David Posted December 11, 2016 Posted December 11, 2016 fajny Avant no i s-line jak jezdzi te 177 ps?
JawoR36 Posted December 13, 2016 Posted December 13, 2016 fajny Avant no i s-line jak jezdzi te 177 ps? Starcza, wyścigówka to nie jest, ale do dynamicznego wyprzedzania czy poruszania się w mieście ok.
kanap4 Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Ładna sztuka, ale zdecydowanie polecam zrobienie zawieszenia, żeby niżej siedział. Mam ten sam silnik, tyle że w manualu i sam się zastanawiałem nad softem. Pytanie czy w FWD ma to w ogóle sens...
JawoR36 Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Ładna sztuka, ale zdecydowanie polecam zrobienie zawieszenia, żeby niżej siedział. Mam ten sam silnik, tyle że w manualu i sam się zastanawiałem nad softem. Pytanie czy w FWD ma to w ogóle sens... 215hp robią z nich. A 300hp w GTI ma sens? Skoro 190hp szło w serii to czemu nie.
kanap4 Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Chodzi mi bardziej o to, że przy 177KM mi na pierwszych 2-3 biegach mieli kołami pomimo opony 245. Kusi mnie większa moc, ale po prostu zastanawiam się czy da się wtedy normalnie użytkować na pierwszych biegach. Miałem jakiś czas temu okres, w którym brakowało mi mocy w A4 i zastanawiałem się nad programem. Przez ostatni miesiąc jeździłem z kolei służbową Avensis 1.8 i teraz po przesiadce do Audi 177Km to dla mnie dosłownie rakieta . Zobaczymy kiedy znowu zacznie brakować mocy .
komoornik Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Zrobisz program będzie tylko gorzej. Do tego zaraz się okaże, że sprzęgło nie jest w stanie tego przenieść.
kanap4 Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 No więc właśnie teraz to ja się chyba już przebujam z tym co mam. Za około rok planuję zmianę na 2.0 tfsi quattro w tej samej budzie lub w A5 Sportback.
JawoR36 Posted December 31, 2016 Posted December 31, 2016 Chodzi mi bardziej o to, że przy 177KM mi na pierwszych 2-3 biegach mieli kołami pomimo opony 245. Kusi mnie większa moc, ale po prostu zastanawiam się czy da się wtedy normalnie użytkować na pierwszych biegach. Miałem jakiś czas temu okres, w którym brakowało mi mocy w A4 i zastanawiałem się nad programem. Przez ostatni miesiąc jeździłem z kolei służbową Avensis 1.8 i teraz po przesiadce do Audi 177Km to dla mnie dosłownie rakieta . Zobaczymy kiedy znowu zacznie brakować mocy . Tak to już jest z FWD.
Alexondre Posted April 30, 2017 Author Posted April 30, 2017 Dnia 31.12.2016 o 12:58, kanap4 napisał: Ładna sztuka, ale zdecydowanie polecam zrobienie zawieszenia, żeby niżej siedział. Mam ten sam silnik, tyle że w manualu i sam się zastanawiałem nad softem. Pytanie czy w FWD ma to w ogóle sens... Właśnie ponownie auto jest na kołach letnich i strasznie kuje w oczy to jak wysoko stoi. Może ktoś zaproponować jakiś setup aby autko poszło niżej? Pozdrowienia
LukiKRK Posted May 20, 2017 Posted May 20, 2017 Właśnie ponownie auto jest na kołach letnich i strasznie kuje w oczy to jak wysoko stoi. Może ktoś zaproponować jakiś setup aby autko poszło niżej? PozdrowieniaEibach Pro Kit... jest i tym duzo na forum. Powodzenia !Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now