Jump to content

Norbas

Pasjonat
  • Content Count

    359
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

102

About Norbas

Informacje

  • First name
    Norbert
  • Location
    FZ...RJ

Car

  • Car model
    A4 B8 Allroad
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CGLC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,969 profile views
  1. Norbas

    Allraod

  2. Norbas

    B8 TrOOOOp

    Dokładniej to w b7 układ nie pozwalał aby przy wypalaniu temp była większa jak 850... ja po programie miałem max 810 przy bucie... także gorąco było
  3. Ogrzewanie postojowe możesz włączyć niezależnie od temperatury na zewnątrz. Wentylacja załącza się jeżeli masz ustawiona temp poniżej 22 stopni jak się mnie mylę. Tak wiec od 22 stopni załącza się „webasto”. Ja mam inne pytania, jaka temp płynu chłodniczego macie na zegara po załączonym ogrzewaniu na 30min ? Jak zawór sterujący przepływem wody na silnik jest zamknięty to temp silnika jest cały czas w pozycji 50* c ?? I jak sprawdzić czy faktycznie zawór przypuszcza zagrzany płyn na silnik ?
  4. Jak pisałem 2.0T FSI w budzie b7 to inny silnik. 3 rzeczy do wymiany na starcie czyli zawór DV, szklanka pompy wysokiego ciśnienia oraz sprawdzenie napinacza wałków rozrządu i można latać plus czyszczenie zaworów i dolotu. Do tego robisz jeszcze CT i spokoj z odma. Jak zdrowy to program i już masz ~ 250km. Miałem ten silnik w 8P i bardzo dobrze go wspominam. Pobór oleju jaki ja miałem to 1,5L na 10kkm. Śmiga na paliwie 98 ale w pl bez problemu dostępny. Co do gazu się nie wypowiem.
  5. Solidne 2.0 131 ? 2.0T FSI w b7/8P przed lift i golf v mało solidny ?? O tfsi z b8 mogłeś się nasłuchać badziewiastych opinie ale t fsi to inny silnik. Jak przejdziesz na 2.0 fsi to strzelisz sobie w kolano @black4 coś może dołoży pare groszy do tego
  6. Delikatne. Przejdziesz się kilkoma autami to ogarniesz co i jak.
  7. Skrzynia bardzo fajna. Komfortowo się nią jeździ. Szarpać potrafi po między zmiana biegów. Zazwyczaj z 3 na 2. niby ona ma tak. Jak mechatronica siada to zazwyczaj auto zaczyna mieć szarpnięcia przy przejściu na R/D. Jak będziesz szukał to sprawdz dobrze historie tej skrzyni. Wymiany oleju to max przy 60kkm. Według mnie dwumas potrafi szybciej się zurzyc. Na trybie D irytuje to, ze próbuje wbić jak najwyższy bieg czyli może jechać na 7 biegu z obrotami 1100-1200 ? przy spokojnej jedzie potrafi zmieniać biegi przy 1900obr. Ja jezdzie tylko w trybie S. Obroty nie spadają poniżej 1500-1600 a biegi najszybciej zmnienia przy 2400 z tego co zauważyłem obecnie zrobiłem z prawie 6kkm i mimo wszystko jestem zadowolony odpukać ogolnie na temat s-tronic’a 2 gen za wiele info nie ma. Wszystko jest brane ogólnie z 1 generacji. W pierwszej generacji dochodziło również do przedostawania się oleju z układu zamkniętego, w którym jest 5 L oleju nie wymiennego.
  8. Norbas

    B7 Crew

    5 lat albo 120kkm. Ori pasek to dayco lub conti i tyle robią bez problemu. Mimo wszystko i tak mam w zwycZaju wymieniać co 90kkm. Ja zaraz po zakupie w BRB wymieniałem przy 116kkm i to po 6 latach. Od nowości był ori zestaw. Stan pasja jak i rolek, pompy bdb. Jedynie termostat uwalony.
  9. Norbas

    B8 TrOOOOp

    Hmm... nie znam LM bo nigdy go nie stosowałem ale w 2.5 tdi b5 przeszedłem z niby Castrola na valvoline i na trasie przy prędkościach 160 w górę nie miałem powyżej 110* . Na wczejsciejsZym potrafił wbijać się delikatnie poza 120* Nie pamietam ile teraz miałem dokładnie jak się bujalem za c7 i f31 w drodze do pl. Nie wydaje mi się abym miał więcej jak 110* przy 180-215km/h. Tyle, ze silnik 2.0 cglc ale również z s-tronic Olej jeszcze castrol LL. Dla przykładu podam, ze u teściowej w pejocie 2.0hdi przy 160 -180temperatura prawie 140*
  10. Norbas

    B8 TrOOOOp

    Spore znaczenie ma też jaki olej kto używa i przez jaki długi okres na nim jeździ
  11. W NO jest taki sam i w tej samej cenie... jakby coś wpadło to mogę dać znać
×
×
  • Create New...