MemberA4 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Koledzy dzisiaj podczas oględzin nowego nabytku gdy zdjąłem i zaślepiłem wężyk podciśnienia od EGR w okolicach turbiny usłyszałem syk. To samo syczenie jest słyszalne gdy wąż podciśnienia od gruszki jest podłączony , gdy go ściągnę z gruszki syczenie ustaje tak samo jak wąż od podciśnienia podłącze z powrotem do EGR syczenie również ustaje. Widziałem temat na forum w którym forumowicz Ksiądz miał podobny problem ale nie ma rozwiązania tego kłopotu. Czy ktoś miał taki przypadek i może coś powiedzieć na ten temat?? Jakby się ktoś pytał to autko nie kopci , jedzie i przyspiesza normalnie(jeszcze). Nie jest to nieszczelność układu dolotowego na 100% Syczenie jest słychalne tylko po odłączeniu EGR i przy podłączonej gruszce VNT. Pozdr
MemberA4 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 odkopie temat bo może komuś się przyda wina leżała w plecionce przy katalizatorze niby z zewnątrz była ok to w środku miała przedmuch po pewnym czasie na zewnątrz ukazały się zaczernienia od sadzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się