Skocz do zawartości

MemberA4

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    1293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

22

O MemberA4

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Lokalizacja
    ETM Tomaszów Maz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1271 wyświetleń profilu
  1. Radzę tak nie robić bo może pęknąć Ci koszyczek przegubu środkowego od zbyt mocnego wygięcia wału i naprężeń. Człowiek uczy się na błędach więc lepiej posłuchaj tej rady
  2. Piszecie że nie ma co się zapiec, fakt zapiec to nie ale rdza wiąże mocno przegub z kołnierzem flanszy. Przy skrzyni mnie to nie spotkało bo za każdym razem ręką schodzi ale miałem podobny problem z połączeniem wału z dyfrem lecz u mnie po pewnym czasie puściło.
  3. Spoko nie obrażam się bo kolega nie musi iść za moja poradą ale ja np wolalbym łatwiej i o wiele szybciej wymienić przegub za 60-80zl(zamiennik) niż uszkodzić od ciągłego bicia w poprzek przegubu młotkiem łożysko w obudowie torsena które kij wiele ile kosztuje i bawić się w rozbieranie do tego obudowy torsena, a i jeszcze kupując oring w ASO. Oczywiście jest również to że przed tą destrukcją niech kolega spróbuje środków penetrujących
  4. Długość oryginały jest chyba 90x 55 więc jak będzie 100 x 55 to też będzie dobrze
  5. No to poświęć przegub nacinając go kątówką na sciance tak żebyś mógł przecinak o niego zaprzeć i wał młotem w stronę tyłu żeby go zbić tylko najpierw zbij z niego osłonę bo pózniej będzie ciężko.
  6. Tej oryginalnej nie dostaniesz jedynie z całą rurą w ASO. Zwykła plecionka uniwersalna długości po wyciętej starej wystarczy
  7. MemberA4

    B7 1.6 ALZ SWAP skrzynia

    Możesz pokusić się o skrzynię biegów od silnika 2.0 bądź od słabszego 1.8t.
  8. When the ATF has reached a temperature of 35°C, unscrew ATF inspection plug - arrow 1 → At first the ATF present in the overflow pipe -arrow 2- will run out. There is always a small amount of ATF in the overflow pipe. This should not be confused with the small quantity of ATF which will come out if the ATF level is correct. ‒ Check that the overflow pipe is screwed in all the way (2 Nm; 5 mm hexagon socket). ● If ATF comes out at the inspection plug before the ATF has reached a temperature of 40°C, the ATF level is correct. The ATF inspection plug must be screwed in again before the ATF reaches a temperature of 45°C1). 1)50°C for tropical countries ● If no ATF comes out at the inspection plug and the ATF has reached a temperature of 40°C, the ATF level is too low. ‒ → Lever off plug securing cap -arrow- with a screwdriver. The cap locking device will be destroyed, when doing this therefore always renew cap. ‒ Pull plug out of filler pipe. Fill with ATF using V.A.G 1924, until ATF runs out of level hole -arrow-. Filling up ATF The ATF temperature must not be higher than 35 °C at the start of the filling procedure. ‒ → Fill with ATF using V.A.G 1924, until ATF runs out of level hole -arrow-. ‒ Shift selector lever into "P" position. ‒ Start the engine. ‒ With engine running, continue adding ATF until ATF comes out at inspection hole. Warning! If the ATF level is too high or too low it will adversely affect the operation of the gearbox. ‒ With the engine idling, press the brake pedal and shift the selector lever through all the selector lever positions, leaving the selector lever 2 - 3 seconds in each position. ‒ Shift selector lever into "P" position. ‒ Check and top up ATF level =>from Page 37-60.
  9. Fajnie by było gdybyś wrzucił filmik z tym hałasem.
  10. MemberA4

    Półoś 1.8T

    Według etki pasują. Końcówka 271S oraz 272S zamienne na AR oraz AT AR mają mniejsze i trochę inne przeguby ale na 100% pasują pod skrzynię bo sam na takich jeździłem
  11. Może przegub któryś na wale chodzi na sucho lub łożysko w podporze? Chociaż łożysko to by było słychać od razu
  12. Młotkiem poprzez aluminium lub miedź dobrze obstukaj przegub z każdej strony bo zakleszczył się jak masz mały młotek to weź większy Jak masz taki problem przy skrzyni to powiem ci że przy dyfrze będzie jeszcze gorzej...
  13. MemberA4

    Przegub

    Nie, ten jest inny. Masz tu numer jego Tutaj https://www.drive2.ru/l/4040668/ masz jeszcze inny sposób wyrwania tej flanszy ale bardziej hardkorowy
  14. MemberA4

    Przegub

    Czy się nie rozleci to ci nie powiem bo to loteria tak jak na przegubach raz pęka przez uszkodzenia od wieloklin półosi a raz nadaje się na ponowny montaż.
  15. MemberA4

    Przegub

    Możesz spróbować skonstruować ściągacz bezwładnościowy. Tzn, bierzesz dobierasz płaskownik odpowiednio gruby, wiercisz dwa otwory o rozstawie odpowiadającym dwóm otworom na przeciw siebie w flanszy skrzyni, na środku wiercisz otwór np fi 14-16 kontrujesz na nim szpile (pręt gwintowany) ok 30-40cm długa nakładasz na nią dorobiony wałek który po niej się będzie przesuwać, on będzie jako masa bezwładnościowa i na końcu szpili kontra z nakrętek żeby było uderzenie ewentualnie montujesz na płaskownik krótsza szpilę i na jej końcu coś w co będziesz mógł uderzyć młotkiem 3kg Musi być szarpnięcie żeby ten pierścień puścił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...