MemberA4

Pasjonat
  • Zawartość

    1171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

16

O MemberA4

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      ETM Tomaszów Maz

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1009 wyświetleń profilu
    1. MemberA4

      Dokładnie. Ja kupuje tylko u dystrybutora na allegro żeby być pewnym. Mają najtaniej i szybko wysylaja nawet na paczkomat. DQS też ma normę oleju G052911 więc mozna wlać tego shella.
    2. MemberA4

      nie wiem jaką ty masz skrzynie 6tke ale ja ten olej wlałem do dwóch skrzyń 6b quattro u mnie (01E GBC i 0A3 GYH norma oleju do nich według producenta to G052911 ) i nie narzekam na niego nawet przy dużych mrozach nie ma problemów przy zmianie biegów. olej ten jest dedykowany do skrzyń VW i posiada norme VW501.50
    3. to jest ilosć podana na "suchą" skrzynię a przeciez przy wymianie nie wszystko wyleci.... więc nie dziwne że te 4 setki zostały w zakamarkach jak chcesz więcej wlać to podnieś lewa stronę auta na lewarku i wejdą te 4 setki jeszcze lub odkręć jedna ze śrub zderzakowych które znajdują się nad czujnikiem cofania i dolejesz olej bez wchodzenia pod auto tylko będziesz musiał dolot od EGRa odpiac żeby rękę wsadzić z grzechotką i przedłużkami do odkręcenia tej śruby (ja tak dolewałem olej kiedyś na leniucha )
    4. MemberA4

      A ja gdzieś na forum Audi A6 wyczytałem ze facet w C6tce wymienił torsen w ASO i problem znikł. Wszystko się zużywa torsen również. Ja zaaplikowałem pewien środek który w znacznym stopniu zneutralizował ten problem u mnie a mam skrzynie od B7
    5. MemberA4

      Długością się różnią.
    6. MemberA4

      Ja dzisiaj musiałem wymienić wał bo w moim w którym wymieniłem podporę było lekkie bicie i okazało się że w przedniej części był skrzywiony o 0,06mm Fakt faktem można było z tym jeździć ale wkurzało mnie dudnienie w aucie przy 80km\h na 5 biegu Założyłem wał z końcówką D który był zamieniony wałem z końcówką T i krzywizna się pojawiła ponownie Tak jak misiek95 pisał też się nic nie dzieje przez to ale odzyskałem już wymieniona wcześniej podporę i czeka na późniejszą wymianę bo według mnie przegub centralny przez ta krzywiznę szybciej się zużywa.
    7. MemberA4

      misiek95 znalazłbyś chwilę żeby wrzucić fotkę?
    8. MemberA4

      Niby tak ale skrzynia od 1.9 i 2.5 tdi lub 3.0pb jest bliźniacza (typ 01E) i jakoś podpora od 1.9 ma oś otworu bliżej lewej strony i wał idzie prosto a pozostałe bliżej prawej i są wtedy przekoszone.... W dalszych nr VIN w 1.9 quattro występuje juz wał napędowy z końcówką T gdzie u mnie przy skrzyni GYH od 2.0tdi jest on załamany. To jest wał od 1.9 z końcówką N a to jest wał od 2.0tdi 2.5 tdi 3.0 asn i późniejszych 1.9 z końcówką G, D, T . Jedyna różnica jaką ja zauważyłem to średnica rury tylnej części wału, może to ma wpływ na różnice w podporach....
    9. Koledzy jak to jest z tym zabezpieczeniem? Przy otwartych drzwiach po jakimś czasie oświetlenie wnętrza gaśnie, tak samo radio się wyłącza po jakimś czasie jak zostanie włączone. Czy auto jest w czuwaniu jakimś wtedy? Ostatnio zapomniałem zamknąć dokładnie drzwi i po ok 30h postoju aku padł. Co najgorsze że podczas wyjazdu. Nie mogłem znaleźć kabli i musiałem dziada z pchnięcia odpalić. Trochę się też zdziwiłem że to zabezpieczenie nie zadziałało żeby zabezpieczyć aku przed rozładowaniem.
    10. MemberA4

      musisz go poprostu mocniej docisnąć i posmaruj otwór w skrzyni środkiem do wulkanizowania opon (nie smarem bo z czasem rozpuści gumke ) chyba że trzpień nie wszedł Ci w zagłębienie w łapie wysprzęglającej i dlatego też Ci tyle brakuje. Staraj się go w miare dokładnie poziomo wciskać. Raz udało mi się go tak zamontować ze nie wszedł w to zagłębienie to sprzęgła nie mozna było wcisnąć ja pomagałem sobie śrubowkrętem dociskać jak juz mi w palcach sił brakło odpowietrzasz tak jak hamulce
    11. MemberA4

      nie ma sprzęgła 230 to jest 228 tylko tak podają w hurtowniach, bez obaw to jest napewno 228mm do AWX
    12. MemberA4

      po urlopie mam zamiar podjechać do zakładu o nazwie Rolmet II, mieści się on na ul Przestrzennej i według opinni nie jest tak żle jak w pozostałych które znalazłem na google dzieki za podpowiedź to jest chyba firma Bogdar
    13. Koledzy ma ktoś namiary na sprawdzonych zakład regenerujący wały napędowe w Łódzkim? Potrzebuje wyprostować jedna część wału a po tym wyważyć go. W necie znalazłem jakieś warsztaty ale te opinie o nich mnie zrażają Może ktoś regenerował już wał u siebie w quattro i podrzucił by jakie są przybliżone koszta
    14. MemberA4

      Sprawdź ustawienie przedniego odboju na przednim pasie czy się nie opiera o gniazdo.
    15. MemberA4

      Podpora zostaje z wałem na którym siedzi a skoro wał wylatuje to podpora też... Jesli chodzi o dyfer to najprawdopodobniej masz ETS ale jest jeszcze kilka z przełożeniem 35:9 wiec musisz sobie sprawdzić organoleptycznie na jego odbudowie