Jump to content

MemberA4

Pasjonat
  • Content Count

    1,366
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

46

About MemberA4

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    ETM Tomaszów Maz

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,509 profile views
  1. Można, ale jak się ma taki klucz lub ma możliwość pożyczenia to lepiej go użyć.
  2. Może to trochę pomoże Dobór PPC VAG po parametrach http://www.kolhosniki.ru/gearbox
  3. Najpierw odpowietrz pompę ABS robiąc to z każdym "wyjściowym" przewodem z pompy tak jak z zaciskami czyli deptaj-trzymaj. Możesz trzymać się kolejność tak jak przy zaciskach HR HL VR VL oczywiście możesz też tak dla pewności zrobić z pompą hamulcową luzując przewody zasilające pompę ABS. Ja leciałem tak po wymianie pompy ABS i żadnych problemów nie miałem
  4. ja klucz oczkowy wygiety 12mm uciąłem tak aby przeszedł pod przewodem olejowym i do odkręcenia używam drugiego klucza płaskooczkowego który nakładan na ten wygiety i robię "dzwignie"
  5. Będzie pasować nawet będzie na plus bo są ciut większe srednice rur za środkowym w stronę końcowych tłumików
  6. Jeszcze dopisz czy ten sam model auta bo długość końcówek jest inna pomiędzy B6 i B7
  7. Tak tylko od złączki pod autem.
  8. luzu nie maja ale z ich trwałością jest kiepsko tak jak pisza w inetrnetach, u mnie nie wytrzymał nawet 2000km i pojawił się większy luz niż na starym oryginalnym więc ja nie polecam wewnetrznych GSP bo tak jak go szybko kupiłem tak szybko się go pozbyłem... ale nie ukrywam że do innych mniejszych samochodów zakładałem zewnetrzne GSP i narazie jeżdzą
  9. W moim aucie np według historii był dokładany w ASO w Niemczech bo wyszedł z euro3 i dopiero po tym zabiegu otrzymał euro4
  10. Nie koniecznie, jeśli nie kosi paska śmiało można montować. Mój wujek w A6 C5 AFN ma zamontowaną rolkę od 6pk do paska 5pk i nie ma problemu
  11. nie masz dpf-u gdybyś miał byłby widoczny na przed ostatnim zdjęciu bo jest montowany pod autem na rurze pośredniej za katalizatorem
  12. Rozłączałeś wysprzeglik? Może zapowietrzony układ. Czy wsteczny możesz wrzucić robić to przy skrzyni np kombinerkami pomijając układ cięgien wybieraka?
  13. a skrzypienie może dobiegać np z któregoś wahacza....
  14. Musisz młotkiem poprzez jakiś miękki metal obstukać przegub wewnętrzny może wtedy puści połączenie z flansza na dyfrze
  15. zrób czyszczenie PD w obiegu zamknietym lepszy efekt osiągniesz niż wlewać preparat do zbiornika
×
×
  • Create New...