MemberA4

Pasjonat
  • Zawartość

    1190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

17

O MemberA4

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      ETM Tomaszów Maz

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1109 wyświetleń profilu
    1. MemberA4

      Nie ma różnicy w zwrotnicach i wahaczach co do wersji silnikowych a wahacze z ośki możesz przełożyć do quattro.
    2. MemberA4

      Nie ważne od jakiego silnika jest dyfer ważne jest jego przełożenie które musi być takie samo jak skrzyni
    3. MemberA4

      Braknie Ci obrotomierza na takiej skrzyni
    4. MemberA4

      Lewa i prawa różnią się długością.
    5. MemberA4

      z rozpędu mi się tak napisało bo co niektórzy w ogłoszeniach tak piszą ale kolega na pewno wie o co chodziło
    6. MemberA4

      nie ma zamiennika dla tej skrzyni ale możesz bez problemu wkładać skrzynie od AWX AVF czyli FEC lub GBQ one maja takie same przełożenia na biegach jak GYA ale inne jest przełożenie główne
    7. MemberA4

      Ewentualnie poszukaj skrzyni z uszkodzonymi biegami i przełóż tylko torsen, zawsze taniej będzie niż za sprawną skrzynię Zależnie od typo-rodzaju skrzyni torseny są te same czyli jak masz 01E to we wszystkich tych typach jest taki sam torsen
    8. MemberA4

      Wystarczy odkręcić przegub wewnętrzny od dyfra i wyjąć plansze z niego. Zdemontować plastikowy pierścień i wyjmujesz uszczelniacz.
    9. MemberA4

      Pod rozrusznikiem jest chyba taka długa i cała gwintowana
    10. MemberA4

      Dla mnie to śruba od połączenia silnika że skrzynią.... Musisz zerknąć czy masz wszystkie na miejscu.
    11. MemberA4

      Kolego nic nie wisi luźno bo reszta wydechu za złączka wisi na wieszakach gumowych i jest na stałym poziomie chyba że masz pozrywane wieszaki to wtedy cały ciężar wydechu gniecie w dół i idzie na plecionkę która jest naprężona. Czyli jak wytniesz plecionkę na skręconej obejmie, reszta rury z katem nie powinna znacząco się opuścić (waga katalizatora) i wtedy bez naprężenia wspawuje się drugą.
    12. MemberA4

      Raczej problemu nie będziesz miał przy wymianie. Dwie śruby i to wszystko. Kup oryginał nawet używany bo ten łącznik po dwóch odkręceniach nadaje się na złom. Orginalny ma wymiar 90/55
    13. MemberA4

      Tak. Ten z lewej jest przystosowany pod czujnik prędkości G28 tylko z jego prawej brakuje otworu gwintowanego(ten punkt pomiędzy otworami).
    14. MemberA4

      Ja montowałem przegub wewnętrzny od Fiata, Alfy, Lancia z Ruville ale są z różnych firm. Ważne żeby był wymiar 100, 32, 25 frezów.
    15. MemberA4

      Chyba widziałeś wieniec zębaty od koła zamachowego i chyba o te otwory biega...