Jump to content

MemberA4

Pasjonat
  • Content Count

    1,480
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

63

About MemberA4

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Tomaszów Maz

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,028 profile views
  1. ETQ ma 37:9 a jeśli chodzi o PHH to nawet ELSA i ETKA widzi ta skrzynię jako od Audi Q3 ale faktycznie szukając info jest ona prawdopodobnie od 80tki i wczesnej B5 i nie ma o niej informacji aby się dowiedzieć o przełożeniu zostaje jedynie policzenie zębów na kole talerzowym i wałku atakujacym
  2. Dobór PPC VAG po parametrach WWW.KOLHOSNIKI.RU
  3. No ja rozumiem to inaczej bo jest napisane że wymagany komplet dokumentów czyli z punktu 1 dokument a i b razem bo bez kompletu gwarancja odrzucona, i jeśli dobrze rozumiem od razu dyskwalifikuje to samodzielny montaż bo nie ma się paragonu lub faktury za montaż
  4. może to pęknięty zwój sprężyny wisi na sprężynie albo któraś śruba jest luźna od zawiechy klocki to by bardziej klekotały w jarzmie chyba
  5. Witam. Czy Dystrybutor SKV jest w stanie napisać jak mam interpretować punkt 1b oraz 8 w tej karcie gwarancyjnej? Czy jest to jakiegoś typu zabezpieczenie gdyby coś się zaczęło nieprzyjemnego dziać? Zakupiłem zestaw z nadzieją że wytrzyma tyle ile teraz jeździłem na Masterach i chciałbym aby odbyło się to bezproblemowo... Po otworzeniu paczki jakość na mnie wrażenia nie zrobiła no ale to ma działać na aucie a nie wyglądać @kamil-vag faktycznie tuleje w bananach są dość poddatne na ugięcie po którym pomarańczowe wkładki same wypadają :/ no nic pojeździmy zobaczymy. Montaż za 2 tygodnie bo akurat zbiegnie mi się reszta napraw.
  6. Czyli po wymianie DKZ nie miałeś tego problemu i pojawił się on po jakimś czasie gdy regenerowales turbo.
  7. Nie no bez przesady tylny zawias jest jest naprawdę toporny Ja nie jechałem twoim autem i naprawdę będzie ciężko to zweryfikować ale jeśli twierdzisz że to może być z zawieszenia to sprawdź jeszcze przeguby od strony dyfra. Najlepiej odkrec je od dyfra i zobacz czy się nie przycinają gdy nimi będziesz ruszać chociaż to naprawdę rzadki przypadek . Jak to nie będzie to, to zaczął bym szukania po wszystkich tulejach od tulei na sankach po wahacze i zawieszenie dyfra.
  8. Ten przegub jest przy skrzyni czyli pod autem ale jeśli masz w miarę długie ręce idzie to zrobić spod maski.
  9. niestety jeśli chodzi o przełożenie głowne to ok jest takie samo ale różnica pojawia się w średnicy flansz półosi i niestety ale Plug&play nie będzie trzeba by było usiąść nad etką i sprawdzać moze od innego auta coś by się dobrało bo od B6 B7 żaden dyfer spośród trzech rodzaji 01R 0AR 08V nie ma takiej konfiguracji jak ETT ewentualnie spróbować przełożyć flansze ale to też trzeba sprawdzić czy da rade to zrobić
  10. dwumas jeśli działa tylko w jedną stronę( nie odbija na sprężynach) będzie właśnie powodował takie cuda a sprawdzanie na drodze czy dwumas jest sprawny opisywane w necie można pomiędzy bajki wsadzić wiem bo sam tego doświadczyłem ale wiadomo każdy przypadek jest inny i trzeba to brać pod uwagę
  11. zostaw wał w spokoju jeśli podczas wyższych prędkości się nic nie dzieje jak i torsena a lepiej zajrzyj do dwumasy ja miałem tak że podczas przyspieszania gdy silnik przechodził przez 1600-1800 obr tylna szyba razem z wydechem wpadały w rezonans powyżej tych obrotów było ok u mnie po podmianie dwumasy i regeneracji sprzegła jest o niebo lepiej lecz wibracje jeszcze występują ale tylko podczas wolnych obrotów bo założony dwumas też nie był w najlepszej kondycji
  12. Na ul Dunikowskiego 5 jest zakład który regeneruje maglownice Ja byłem tam robić turbinę i wszystko było ok w między czasie gadałem z facetem który przyjechał ponad 200km na regeneracje magla Opinie w necie są podzielone
  13. zależy czego ten bład miałby dotyczyć...
×
×
  • Create New...