MemberA4

Pasjonat
  • Zawartość

    1247
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

18

O MemberA4

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      ETM Tomaszów Maz

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1211 wyświetleń profilu
    1. MemberA4

      Nic się nie stanie tu chodzi głównie o przełożenie dyfra aby było takie samo jak skrzyni. Flansze przy dyfrze są inne i dla tego nie pasują półośki ETS ma 75,7mm ETT ma 70,7mm
    2. MemberA4

      Szkoda że od razu tego łożyska nie wymieniłeś. U mnie np to łożysko szumiało przy końcu wciskania sprzęgła i powracało szumienie w tym samym miejscu gdy puszczałem sprzęgło. Biegi u mnie normalnie wchodziły. To na pewno będzie to łożysko.
    3. MemberA4

      puść ogłoszenie na forum może ktoś ma jeszcze takie na sell
    4. może miec przy niższych temperaturach ja mogę podpowiedzieć bo co niektórzy moga nie wiedzieć że jest jeszcze olej Shella S4 G 75w80 który ma parametry bardzo podobne do oryginalnego G055532 sam jeżdzę juz jakiś czas na oleju z tej firmy tylko do mnie jest Shell S4 G 75w90 bo mam skrzynię z normą G052911 a ten olej ma porównywalne parametry i naprawdę nie wiem czemu ludzie daja się namówić na droższe oleje.... oczywiście na własnej skórze też przetestowałem przechwalanego ravenola i wiem że sporo kasy z różnicy kosztu 1L pomiedzy tymi dwoma olejami mogłem zaoszczędzić no ale jak kto woli u mnie wszystko się kręci i nawet przy -12 st po pierwszym uruchomieniu skrzynia pracowała poprawnie
    5. MemberA4

      G jest to zwykły zawias z kodu wyposażenia 4E0 stosowany również z RS4. Szukaj tylko z H bo nie ma zamiennika a tylko one są przystosowane pod 4E5 czyli automatycznie otwierany bagażnik
    6. MemberA4

      Raczej nie możliwe że nie dały rady. Z jaką literką na końcu były siłowniki? Bo tylko z "K" cały zestaw pracuje tak jak powinien a przeważnie dają z "J". Ja jak kiedyś montowałem ten zestaw to nawet w ASO się pomylili i musiałem czekać 3 dni na dostawę odpowiednich siłowników z Niemiec
    7. MemberA4

      https://a4-klub.pl/topic/380885-zakładał-ktoś-skrzynie-gbc-do-18-turbo/
    8. MemberA4

      Nie tuleje tylne się posypały a że koszt tuleji podobny do całych używanych sanek w dobrym stanie to wybrałem opcje wymiany sanek
    9. MemberA4

      Człowiek uczy się na błędach Ja wczoraj sam wymieniałem przedni trawers na kanale i mogę dopowiedzieć tylko to że jest spora różnica w sankach od AWX z końcówką N oraz z sankami które założyłem stosowanymi również w B7 z końcówką BG. Te z końcówką N są bardziej masywne tzn szersze pod miską no a te z końcówką BG napewo umilą i ułatwią prace przy demontażu miski olejowej bo jest o wiele lepszy dostęp do tych nieszczęsnych śrub i koło miski jest więcej miejsca
    10. MemberA4

      Faktycznie źle spojrzałem bo numery podobne Spróbuj może dobrać jakiś z wewnętrznych przegubów od innych aut po jego rozmiarze np Seat Toledo, Cordoba....
    11. MemberA4

      Wiesz co ja kiedyś u siebie patrzyłem ten przegub to on chyba ma 108/32/28frezy.
    12. MemberA4

      Chodzi Ci o osłonę? Czy o przegub? Tu masz osłony http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6761689151
    13. MemberA4

      Wszystko możliwe. Poprostu podałem przykład jaki miałem u siebie i się trochę zdziwiłem bo przy drążku 18mm w zawieszeniu 1BV miałem gumy z takim samym numerem co od drążka 16mm czyli zaczynające się od 4B0 a powinny być z początkiem 8E0 i niestety bez tych tulejek po zamontowaniu gum od drążka 16mm i tak było zbyt miękko na zakretach i to bardzo się odczuwało.
    14. MemberA4

      nic to nie daje miałem drążek 18 bez tych tulejek i załozyłem kiedys gumy od 16 bo akurat miałem takie w zapasie (ten sam nr maja tez gumy od drążka 18) i tez nie było to dobrze bo jak szarpałem za drązek to i tak za bardzo się ruszał w tej gumie potem zrobiłem z blaszek alu podkładki lecz długo z tym nie pojezdziłem w końcu postanowiłem kupić uzywany drążek z tulejkami różnica jest w grubości tych tulejek na drazku a nie w gumach
    15. MemberA4

      Plastiki są integralną częścią z drążkiem. Jak zamontujesz gumy bez tego będą za luźno siedzieć bo gumy są takie same w drążkach 16mm i 18mm czyli otwór gumy ma ok 19mm bo do grubości drążka dochodzi jeszcze grubość tulejki. Możesz spróbować jakąś podkładkę wymodzic lub wymienić drążek na taki który ma te tulejki.