Jump to content

checin92

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About checin92

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Lubsko

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    ON
  1. Cześć. Własnie szukam czegoś na temat doposażenia auta w aktwyne zawiszenie, chciałbym też dołożyć ADS. Możesz powiedzieć mi jakie są +/- koszta dołożenia zawieszenia? I czy w przdlifcie da radę to zrobić?
  2. Witam, jaki jest obecnie całkowity koszt dołożenia aktywnego wydechu do przedlifta? Dodam też że nie mam w wyposażeniu ADS
  3. Witam. Mam dwa zerwane gniazda do mocowania kół na przedniej piaście. W związku z tym mam pytanie, bo posiadam na części audi A4B5 2.8 i audi A6C5 2.8 Quattro, czy będzie piasta z łożyskiem pasować od któregoś z tych aut do audi A4B6 1.9Tdi AWX czy dać sobie spokój i kupić w sklepie od razu komplet łożysko+piasta SKF lub FAG? Z góry dziękuje za pomoc
  4. Kupilem uszczelki i blachy do zaslepiania na na allegro. Jedna 4mm na kolektor wydechowy i jedna 2mm pod EGR tez mogę je zastosować?
  5. Właśnie przymierzam się do zaślepienia EGR. Mam już kupione 2 blaszki 2mm i 4mm oraz podkładki pod nie, czy są one faktycznie potrzebne? Trzeba czym najlepiej zaślepić wężyk od zaworu do EGR. Zastanawiałem się nad flanszą, ale nie chce pozbywać się klapy gaszącej, która też nie wiem czemu w ostatnim czasie przestała działa Co do tych dwóch otworów w EGR pod grzybkiem, czy można je nagwintować i wkręcić śruby?
  6. Na schematach jest opisane zastosowanie przewodów 3.5mm, niestety nigdzie nie moge takich dostać czy zastosowanie 4mm będzie miało jakiś negatywny wpływ?
  7. Witam, odkopie temat. Wymieniając turbinę natknąłem się na zaślepiony przewód który na podanym wyżej schemacie oznaczony jest cyfrą "32" brak u mnie tego rezonatora/tłumika. Może mi ktoś wyjaśnić do czego on jest potrzebny i czy powinienem go kupić? W tym aucie był pierwotnie silnik 2.5TDI nie wiem o jakim oznaczeniu, obecnie zamontowany jest silnik AWX 1.9Tdi
  8. Dzięki za podpowiedź. Na chwilę obecną sytuacja wygląda nastepujaco. Wyczyszczony został układ dolotowy tj. Filtr powietrza (nie było na nim ani grama oleju, ale będzie założony nowy) przeplywomierz, EGR ( mam zamiar go zazlepić, nie wiem czy to dobre posunięcie) caly kolektor ssący, intercooler też wymyty z zewnątrz i wewnatrz, kolanka i rura idącą wzdłuż zderzaka, oraz rura od iintercoolera do EGR wszystko wyczyszczone. Turbina jest już zregenerowana, odpowiednio wyważona, ustawienione ciśnienie oraz wymieniona "gruszka". Do tego będzie zalany olej Motul x-cess 8100 5w40 wraz z filtrem oleju. Wszystkie na wszystkich połączeniach będą nowe uszczelki. Zastanawiam się jeszcze czy nie wymienić oringow na rurach. Dodatkowo będzie wymieniana pompa vacum tylko jeszcze jej szukam Teraz jeszcze jak sprawdzić drożność smarowania i jak pozniejniej po złożeniu sprawdzić ciśnienie oleju?
  9. Hmm, auto raczej dobrze eksploatowane, wymiany filtrów, oleju zawsze na czas. Auto zawsze po dłuższych trasach jest studzone A dopiero później gaszone. W tym aucie byl zmieniany silnik z 2.5tdi na 1.9tdi u mnie dopiero te auto od kilku miesiecy, może poprzedni właściciel go nie oszczedzal bo auto już po wymianie dwumssy, teraz problem z turbo. Ogólnie już wyciągnięty caly intercooler i wyplukany. Bylo kilka małych opilkow metalu Ale teraz już wszystko wyczyszczone. Pozostaje pytanie jak sprawdzić poprawnosc smarowania?
  10. Ściągnąłem kolanko od intercoolera i wylalo z litr oleju, ale mam pewien problem bo zauważyłem male opilki chyba wirnika, co teraz z tym zrobić? Można czymś wyczyścić intercooler w środku bez wyciągania go?
  11. Bo już myślałem że może brak smarowania czy coś mogło doprowadzić do takiego stanu A czy mógłbyś mi podesłać zdjęcie poglądowe jak wygląda ta odma, bo nie mogę jej zlokalizować. Myślałem że jest jakaś podobna jak w Golfie IV ale chyba się mylę. I jak ją sprawdzić bądź ewentualnie wyczyścić? szukałem na forach i yt i nie mogę nic znaleźć
  12. Poczyszczone wszystko to co załączone na zdjęciu + filtr powietrza. Nie czyściłem jeszcze intercoolera i tej rury metalowej któa idzie do niego wzdłuż chłodnicy. Olej i filtr oczywiście będzie nowy I czy taka awaria turbiny mogła być czymś spowodowana czy raczej powód to zużycie? Chciałem sprawdzić odmę, ale nie jestem pewien co do jej lokalizacji
  13. Witam, mam pewien problem i postaram się go opisać. Otóż kilka dni temu podczas jazdy z wydechu zaczął wydobywać się bardzo intensywnie biały dym, po zjechaniu na parking i zgaszeniu auta sprawdziłem stan oleju, niestety na bagnecie sucho. Na szybko ściągnąłem wąż od EGR'u gdzie była spora ilość oleju. Jak się poźniej okazało uszkodzona została turbina. [poniżej link do mojej turbiny] Zdemontowany został filtr powietrza, przepływomierz, kolektor wydechowy, EGR, rury idące do intercoolera do EGR, a następnie wyczyszczone zmywaczem silikonowym i benzyną ekstrakcyjną. Filtr powiertza był czysty i zero oleju, czy to dobry znak? Co należy jeszcze wyczyścić i sprawdzić przed założeniem nowej turbiny? dodatkowo wymieniam jeszcze tandemową pompę vacum z racji luźnego krućca Auto Audi A4 B6 1.9 TDI 131km AWX
×
×
  • Create New...