verbel Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Przedstawiam wam swoje Audi które mam już jakiś czas. A4 B6 1.8T BFB 163km ale quattro. kolor: Atlas Gray przebieg: 160 000 skrzynia: 6 biegów Bixenony środek: standard swing ale ma 3 ramienna "sportową" kierownicę instalacja LPG: KME ale niestety na czerwonych H2001 - moja niewiedza po założeniu nie sprawdziłem Hamulce: przod 312mm tyl 255mm Co tydzień myte i quickdetailerowane, a raz na miesiąć woskowany. Zrobiłęm 1-stage polerke by usunąć płytkie pajączki. (zaczynam weekendowo detailingować auta - ostatnio nawet miałem b7 s-line na środek) Mody planowane: Stage I - program - wtryski 320 Stage II - Downpipe - FMIC - Filtr K&N Jeżeli chodzi o wnętrze to mam najgorszy setup bo do SWINGu mało co jest fajnego, nie da się włożyć s-linowych foteli ;/ tyle co dywaniki muszę zmienić, okleić dekor na szczotka aluminium i może turbo boost zamontować pod panelem klimi. Z zewnątrz to jeżeli będzie kasa to dokładka z S-Line ale pomalowana na szary mat (tylko nie wiem jaki to kolor u nas bo w stanach można dostać w sprayu dokładny kolor) tak jak to w USA niemalowany USP kit montują. Lotka na bagażnik i na drzwi poszerzenia alla S4 I może kiedyś 17" felgi i -30mm eibach Długo się zastanawiałem czy inwestować w ten samochód ale tak szukałem i w moim budżecie nie znajdę 1.8t quattro b7 z takim przebiegiem więc będę się trzymać mojej B6tki Teraz minusy: - 6 biegowa skrzynia biegów i jej hałasujący 1 bieg, Wada fabryczna. - notorycznie przepalające się przednie pozycje, nawet założyłem LEDY i widzę dziś że jeden zaczął mrugać i ledwo się już pali ;/ a teraz fotki: Pozdrawiam z Łodzi Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez verbel
ganjaq Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Podobno skrzynia od AMB ale 5-tka ma dłuższe biegi od 5-tki BFB, więc tu jest rozwiązanie dla przedniej osi, rozwine dalej. fajne autko, tylko dziwna pokrywa silnika, nie chciała się spasować przez listwę od gazu i była cięta? I ciekawostka, skrzynia 6-biegowa w BFB i AMB występuje tylko w quattro, dlatego FWD musi się oblizać. W silnikach diesla nie występuje ta współzależność Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez ganjaq
verbel Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 tak, gazownicy obcięli bo by się nie spasowało, choć pewnie jak bym sam to robił to bym inaczej podciął. shit happens
Roboform550 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Tak się montuje 1.8T http://dar-gaz.net/galeria/31/97
verbel Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Szczeze wole wyciecie niz podniesiona oslone ale tez mam wlew kolo wklewu PB bo w zderzaku to cienko wyglada
ganjaq Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Umiesz liczyć? Licz na siebie. Tymi słowami podsumuje usługę wykonaną przez jednego z dwóch mechaników w mojej okolicy. Zleciłem nawiercenie kolektora i nagwintowanie bo nie mam gwintowników. Zaznaczyłem markerem, dałem jeden króciec żeby zbadał gwint, powiedziałem że kąt ma być 45 stopni i usłyszałem że mam przyjść za 2 godziny Minęły i wbijam do niego a tam kolektor powiercony poziomo, gwintów prawie nie widać a na usprawiedliwienie dodał że tak gwint będzie mocniejszy Ja chyba naprawdę jestem z tych co myślą zrób mi ale nie dotykaj kolektor do kosza...
EddieQ Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Gratki - Bardzo fajna furka. Wygląda salonowo. Udanego modzenia życzę. Pozdrawiam :-)
verbel Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Choc faktycznie Robo ladnie zrobil okablowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się