Jump to content
IGNORED

[B7 2.0TDI BRD] Prośba o analizę logów


pospinany

Recommended Posts

Cześć, problem polega na tym, że do 2 tyś kompletnie nic się nie dzieje i auto sporo dymi na czarno, powyżej 2 tyś nie ma dymu bo turbina lekko startuje, a dopiero przy 2.5 tyś tak naprawde jest doładowanie turbiny. Coś za późno wstaje, ale szukam przyczyn i może przy okazji coś innego wyjdzie.

Tutaj są logi 003 i 011:
http://vaglog.pl/log_213145.html
http://vaglog.pl/log_213144.html

Z góry dzięki za każdą cenną poradę!

Link to comment
Share on other sites

zrób jeszcze dla pewności BS 11

ale wygląda że sterowanie turbo nie działa - N75

w brd jest chyba elektroniczna grucha - ale jakieś wejście na wężyk jest - sprawdź czy ten wąż jest ok

a są jakieś błędy od n75 ?

Edited by Homiczek
Link to comment
Share on other sites

Jeśli mają się pojawić przy silniku to nie było, był błąd przepływki:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257

Postaram się zrobić jak najszybciej BS11.

UP.

Błąd przepływki zniknął, nie pojawił się ponownie.

BS11:
http://vaglog.pl/log_213380.html

Edited by pospinany
Link to comment
Share on other sites

hmmm logi bs 11 po ustabilizowaniu obrotów wyglądaja że jednak sterowanie coś pracuje

jedną mało prawdopodobną sytuacją jest taka, że log dynamiczny 11 robiłeś po złapaniu błędu przeładowania - wtedy do wyłączenia zapłonu starowanie jest wyłączone. piszę że mało prawdopodobne, bo jednak w kolumnie czwartej w logu coś się zmienia...

bez żadnych sprzętów możesz sprawdzić działanie sterowania - odpalić bs11 i patrzeć na ruch sztangi między gruchą a turbiną - powinno się ruszać w zakresie koło 15 mm

turbo_KKK_audi_B7_20_TDI.jpg

sztanga to ten pręt

a8c0a04cf9ef93damed.jpg

a konkretniej to trzeba by podłączyć manometr do wężyka dochodzącego do gruchy i zmierzyć ciśnienie - bo podejrzewam że to może być zasilanie podciśnienia. zazwyczaj jest koło -0.7 bara

a może być mniej bo:

- pompa podciśnienia nie działa już jak trzeba

- wężyk jest dziurawy

- inne urządzenia podłączone do tego zasilania mają uszkodzony wąż lub awarie i na nich ciśnienie ucieka - egr, klapy gaszce, wspomaganie hamulców

i jeszcze opcja że ta elektroniczna grucha jest zepsuta - ale to jak niema ruchu sztangi a ciśnienie zasilania jest prawidłowe

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wielkie za podpowiedź, w najbliższym tygodniu postaram się to sprawdzić i będę się odzywał!

Link to comment
Share on other sites

Pospinany jakie masz spalanie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...