Skocz do zawartości

pospinany

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pospinany

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Busko/Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

203 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pospinany

0

Reputacja

  1. Spróbuj odłączyć czujnik położenia wałka rozrządu, powinien dłużej kręcić, ale bez problemu zapalić, o ile to wina tego czujnika. Miałem zbliżone objawy, auto mi gasło w trakcje jazdy czasami, albo problem był z zapaleniem, a jak zapalił to nie mógł się wkręcić na obroty.
  2. A mógłbyś zmierzyć dokładnie ile masz i jaką felgę założoną? Sam mam 1BV i zastanawiam się nad Eibachami ile pójdzie bo teraz mam 66,4mm przy 17 calach.
  3. dzieki Jak tam orientowałeś się coś? Bo też się zastanawiam czy się do nich nie wybrać. narazie nie. raczej znajede cos innego tanszego w malopolskim ... jak cos dam znac mysle ze na wiosne juz cos bede dzialal. jak sypnie manna z nieba Dobra, jak coś znajdziesz godne polecenia to się odezwij, bo ja też małopolska.
  4. pospinany

    Problem z DPF

    Mogę zrobić i wrzucić logi na wolych obrotach np. bo średnio wiem jak to interpretować. Chodzi Ci o wartości różnicy ciśnień w VCDSie?
  5. dzieki Jak tam orientowałeś się coś? Bo też się zastanawiam czy się do nich nie wybrać.
  6. pospinany

    Problem z DPF

    Raz na 2 tysiące kilometrów może. Chciałby się wypalić, ale niedopala się. Najbardziej zastanawia mnie te 20% w blokach pomiarowych zapełnione, które wgl się nie zmienia, czy tryb awaryjny, czy bez trybu, po wypaleniu itp.
  7. pospinany

    Problem z DPF

    Oki, sprawdzę. Dzięki za podpowiedź. W silniku nie ma żadnych błędów, dopiero jak walnie tryb awaryjny pojawia się: 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność 18434/P2002/008194 - Particle Filter Bank 1: Malfunction Najdziwniejsze jest to, że auto nie jest wgl przymulone, słychać że próbuje robić sam regeneracje wcześniej, ale jak widać nie udaje mu się to. :/ Wymienię te węże podciśnienia, a jak nie to ten czujnik różnicy ciśnień bo wygląda to tak, jakby komputer się gubił. Wczoraj miałem dokładnie taką samą akcje w trasie, 3 razy włączałem VCDSem wymuszoną regenerację (kod w blokach pomiarowych nie zmieniał się na wymuszoną regenerację), co chwile zapalała się kontrolka DPFa, później oczywiście Awaryjny i po 30 km nagle wszystko zniknęło jak gdyby niby nic...
  8. pospinany

    Problem z DPF

    Odgrzeję trochę kotleta, ja mam znowu taki problem, że jak mi się zapali kontrolka DPF i nawet wezmę go, żeby go przegonić to się sam nie dopali, jak za długo będę jechał to nawet tryb awaryjny wskoczy tak jak koledze. W VAGu widać, że jest 5 nieudanych regeneracji. Filtr zapełniony 20% niby. Odpalę wymuszoną regenerację, przejadę, tryb awaryjny zniknie tylko wskazania zapełnienia DPF jakieś dziwne, bo pod koniec dopalania pojawiło się nagle z 20% -> 12% -> 3% i później 0% co wydaje mi się średnio możliwe? Po wyzerowaniu czujnika ciśnień wskoczyło znowu 20%, ale bez kontrolki DPF, auto nieprzymulone, jeździ normalnie. Zastanawiam się o co może chodzić, bo już miałem tak dwa razy w odstępie ok. 1-1,5 tyś km.
  9. Dzięki wielkie za podpowiedź, w najbliższym tygodniu postaram się to sprawdzić i będę się odzywał!
  10. Jeśli mają się pojawić przy silniku to nie było, był błąd przepływki: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257 Postaram się zrobić jak najszybciej BS11. UP. Błąd przepływki zniknął, nie pojawił się ponownie. BS11: http://vaglog.pl/log_213380.html
  11. Cześć, problem polega na tym, że do 2 tyś kompletnie nic się nie dzieje i auto sporo dymi na czarno, powyżej 2 tyś nie ma dymu bo turbina lekko startuje, a dopiero przy 2.5 tyś tak naprawde jest doładowanie turbiny. Coś za późno wstaje, ale szukam przyczyn i może przy okazji coś innego wyjdzie. Tutaj są logi 003 i 011: http://vaglog.pl/log_213145.html http://vaglog.pl/log_213144.html Z góry dzięki za każdą cenną poradę!
  12. Cześć, moje rodzinne tereny to Busko-Zdrój, ale mieszkam w Krakowie. Moja przygoda z Audi trwa już od 5-ciu lat, zaczynałem od A3 8L, teraz przyszła pora na A4 (trochę dzięki zarażeniu przez @konus. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...