Skocz do zawartości

damek555

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damek555

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Tarnowskie Góry

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia damek555

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z osiągnięciem tem. Silnika długo się nagrzewa. Nawet jak jest +15 stopni to zanim się ruszy wskaźnik to przynajmniej 10km trzeba zrobić. Albo lepiej 🤷‍♀️ wrzucam 2 zdj z poruwniania vagiem temperatury z bloku silnik grupa 7 i zestaw wskaźników grupa 3 i chciałbym żeby ktoś się wypowiedział co myśli o tych temperaturach? Czy termostat czy jakiś czujnik? W czerwcu kupowałem termostat wahlera ale na allegro i nie wiem czy on jest coś wart ? Bo już prędzej były problemy z długim dogrzewaniem, dla tego wymieniłem. Dziękuję za pomoc 😉
  2. Przepustnica kupiona problem zniknął.?jedyny plus jeszcze że kolektor ssący został wyczyszczony w trakcie szukania usterki ?????? w sumie nie było tragedii z nim ale będzie spokój na dłuższy czas ???
  3. Wypatrzyłem dzisiaj że ras mi zamyka przepustnice przy gaszeniu a raz zostaje otwarta ?to chyba wyłącznie będzie wina przepustnicy.
  4. A powiedz mi kolego robiłeś może test programem vcds przepustnicy i adaptacje??? Może to jest powód jak ją rozbierałem a nie robiłem testu ani adaptacji.
  5. Świece nie migają tylko świeci się sterownik silnika jak złapie błąd.
  6. Ok dzięki za info obadam to jeszcze raz w weekend i dam znać jak coś znajdę ?
  7. Tylko że umnie wszystkie zębatki są ok. ?‍♀️
  8. tak jak gaśnie to troszkę czuć takie nie równe gaśnięcie. i ostatnio miałem jeden przypadek jak ruszałem na światłach to nie było reakcji na gaz ja mu gaz a on praktycznie nie reagował i zakopcił na czarno. po chwili dopiero wróciło do normy. Tylko czy to będzie na pewno przepustnica bo jak ją rozbierałem to jest tam wszystko ok w środku. Wszystkie zębatki są ok lekko wszystko chodzi, chyba że bardziej coś się dzieję z elektroniką i dlatego wariuje.
  9. Jeszcze szczelności nie sprawdzałem w następny weekend postaram się to ogarnąć.
  10. Dzień Dobry Mam cały czas problem z tym samym błędem. Egr sprawdzony wyczyszczony podmieniany. Silniczki podmieniane Kolektor ssący sprawdzony wyczyszczony klapki chodzą bez problemu. Zastanawiam się nad tą gruszką co steruje klapkami czy tam nie jest jakiś problem bo obserwując ją w ogóle nic się nie dzieje na zapalonym silniku i gaszącym. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł gdzie czego poszukać. Ogólnie jak się ściągnie wężyk z gruszki to bardzo słabo zasysa nie wiem jak to powinno być??? Czy jest jeszcze jakaś część co za to odpowiada żeby bardziej ssało.
  11. był już podmieniany i to samo czujnik dobry.
  12. Witam ponownie od odnośnie audi w części problem został rozwiązany problem gaśnięcia przyczyną był zatkany smok w baku i syf. Ale pojawi się drugi problem z odpalaniem na zimnym silniku trzeba trochę pokręcić żeby auto odpaliło i nierówno chwilę chodzi… Pompowtryski sprawdzone Gumki nowe pod pompki Układ się nie zapowietrza Pompa vacum sprawdzona Świece żarowe sprawdzone ale pod kątem grzania nie sprawdzałem oporności czy jest opcja że jakaś świeca jest wypalona i nie grzeje tak jak trzeba? I przez to problem rano z odpalaniem bo jeszcze zastanawiam się czy w ogóle świece grzeją i czy idzie prąd na świece z sterownika idzie to jakoś sprawdzić w audi a4 b7 2005r 2.0. Bo błędów żadnych nie ma. Chyba że jeszcze ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną???? Z odpalaniem??? Auto ma 206 tys i przebieg oryginalny auto z polskiego salonu. Tylko mi przychodzą jeszcze te świece czy nie są zużyte przy tym przebiegu i czy to nie będzie ten problem.
  13. Witam wszystkich. mam problem przy chwilowej jeździe powyżej 140km auto całkowicie gaśnie. i nie idzie odpalić, dopiero po dłuższym kręceniu zaczyna łapać i zachowuję się tak jak by paliwa nie miał. wchodzi pomału na obroty i zaczyna łapać. Jest możliwość coś z paliwem filtr paliwa lub pompa paliwa nie nadąża podawać przy większych obrotach ??? bo nie wiem od czego tu zacząć ??? żadnego trybu awaryjnego zero błędu na desce. błąd wywaliło !!! Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BLB.clb Oznaczenie elementu: 03G 906 016 JD HW: 028 101 265 4 Komponent i/lub wersja: R4 2,0L EDC 000SG 9905 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 00680 259 95282 VCID: 6ED378BA7997033673-803A Znaleziono 1 b³¹d: 000665 - Regulacja ciœnienia do³adowania P0299 - 000 - Przekroczona granica regulacji Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01110000 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 205911 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 2478 /min Prêdkoœæ: 121.0 km/h Obci¹¿enie: 100.0 % Napiêcie: 14.14 V Bity binarnie: 00000000 Ciœnienie rzecz.: 2325.6 mbar Ciœnienie rzecz.: 1907.4 mbar Kody gotowoœci: 0 0 0 0 0
  14. Witam mam pytanie czy muszę się martwić o moje auto audi a4 b7 2005r 2.0 bre jestem drugim właścicielem auto mam od 7 lat kupiłem go z przebiegiem 76 tys mam na nim 201 tys przebieg jest prawdziwy auto pochodzi z polskiego salonu i zastanawiam się czy coś trzeba już tu grzebać czy jeszcze trochę po jeździ. Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych problemów z samochodem i nic nie zauważyłem Chodzi mi też o blok "18" jak daje do 3000 tys obrotów wskakuje na 4,0 a jak puszczam gas to na 128 ??? a powinno wskoczyć na 4.0 przy puszczaniu gazu. i chciałbym wiedzieć jak tam z tymi pompowtryskami ???jakie są normy i czy jeszcze to się mieści w jakiś rozsądnych normach. http://vaglogi.pl/log-013_hIEi17O.html http://vaglogi.pl/log-013_023_Ha1t5G2.html http://vaglogi.pl/log-018_8p2IK.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...