pospinany 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Cześć, problem polega na tym, że do 2 tyś kompletnie nic się nie dzieje i auto sporo dymi na czarno, powyżej 2 tyś nie ma dymu bo turbina lekko startuje, a dopiero przy 2.5 tyś tak naprawde jest doładowanie turbiny. Coś za późno wstaje, ale szukam przyczyn i może przy okazji coś innego wyjdzie. Tutaj są logi 003 i 011:http://vaglog.pl/log_213145.htmlhttp://vaglog.pl/log_213144.html Z góry dzięki za każdą cenną poradę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) zrób jeszcze dla pewności BS 11 ale wygląda że sterowanie turbo nie działa - N75 w brd jest chyba elektroniczna grucha - ale jakieś wejście na wężyk jest - sprawdź czy ten wąż jest ok a są jakieś błędy od n75 ? Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez Homiczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pospinany 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Jeśli mają się pojawić przy silniku to nie było, był błąd przepływki: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16485/P0101/000257Postaram się zrobić jak najszybciej BS11. UP.Błąd przepływki zniknął, nie pojawił się ponownie. BS11:http://vaglog.pl/log_213380.html Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez pospinany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 hmmm logi bs 11 po ustabilizowaniu obrotów wyglądaja że jednak sterowanie coś pracuje jedną mało prawdopodobną sytuacją jest taka, że log dynamiczny 11 robiłeś po złapaniu błędu przeładowania - wtedy do wyłączenia zapłonu starowanie jest wyłączone. piszę że mało prawdopodobne, bo jednak w kolumnie czwartej w logu coś się zmienia... bez żadnych sprzętów możesz sprawdzić działanie sterowania - odpalić bs11 i patrzeć na ruch sztangi między gruchą a turbiną - powinno się ruszać w zakresie koło 15 mm sztanga to ten pręt a konkretniej to trzeba by podłączyć manometr do wężyka dochodzącego do gruchy i zmierzyć ciśnienie - bo podejrzewam że to może być zasilanie podciśnienia. zazwyczaj jest koło -0.7 bara a może być mniej bo: - pompa podciśnienia nie działa już jak trzeba - wężyk jest dziurawy - inne urządzenia podłączone do tego zasilania mają uszkodzony wąż lub awarie i na nich ciśnienie ucieka - egr, klapy gaszce, wspomaganie hamulców i jeszcze opcja że ta elektroniczna grucha jest zepsuta - ale to jak niema ruchu sztangi a ciśnienie zasilania jest prawidłowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pospinany 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Dzięki wielkie za podpowiedź, w najbliższym tygodniu postaram się to sprawdzić i będę się odzywał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audicowy 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Pospinany jakie masz spalanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się