loader99 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam!! Posiadam Audi A4 quattro 1,8 125KM, kod silnika ADRSamochód zakupiłem jakiś miesiąc temu. Jest zagazowany instalacja STAG, sekwencja. Samochód szarpie na benzynie i znacznie mocniej na LPG. Do tego jest słaby (porównuję z drugą taką samą audi o takich samych parametrach) Po podłączeniu pod kompa nie wywala żadnych błędów... Zmienieniłem mu świece i przewody. Podmieniałem cewki i nic.. Wykonałem pomiar sprężenia w cylindrach i wychodzi to następująco (oczywiście na ciepłym silniku): 1. 10,5bara2. 10 barów3. 11,5bara4. 11barów Następnie przeprowadziłem próbę olejową, wynik: 1. 11barów 2. 13barów 3. 15,5bara 4. 14barów Czy powyższe jest jednoznacze z kiepską szczelnościa dołu silnika (pierścienie)? W tygodniu będę demontował głowicę.. A może do takich obajwów są jakieś inne pomysły ? Z góry dziękuję za pomoc i rzeczowe odpowiedzi. Edytowane 18 Kwietnia 2015 przez loader99
goldi Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Odlaczales wtyczkę od przeplywomierza jak jedzie albo zrób log przepywomierza
loader99 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Zabawa z przekładaniem przepływomierza nie przyniosła efektu... zdecydowałem się na zdjęcie głowicy, okazało się że cieknie na wszystkich zaworach, więc idzie do remontu. Rozbroiłem ją, i tam gdzie chodzi łańcuch, w tym elemencie, jest sitko... mam je uszkodzone, a Ic i inni handlarze częściami nie pomagają. Czy może ktoś z forumowiczów miałby takie ? wymiar ok 5mm x 14mm ?Foto: <a href=http://zapodaj.net/b4737d8bcb4e1.jpg.html>20150426_124548.jpg</a> Edytowane 26 Kwietnia 2015 przez loader99
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się