Wasyl622 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Witam serdecznie opiszę wam mój problem Wymieniłem 3 czujniki i każdy z nich pracuje inaczej - 078 919 501C Czarny zamontowany był w samochodzie problem z nim był taki auto pokazywało temperaturę do 90Stopni lecz świece żarowe paliły się 1 sekundę po odpaleniu auto pracowało na 1000 RPM i spadało poniżej 900 pracował tak jak by nie dostał paliwa i dusił się po czym pracował idealnie wyczytałem na forum żę to może być właśnie czujnik na Vagu wyszedł błąd czujnik temperatury kupiłem - 059 919 501A zielony oryginalny wszystko takie samo napisy itp poprawiło się odpalanie gdy odpalałem auto przy temperaturach -15 do +5 auto wchodziło na obroty 1100 RPm chodził tak kilka sekund później się ustatkowało a świece żarowe przy odpalaniu paliły się do 6 sekund nawet gdy temperatura była +3 nie było żadnego problemu po kilku miesiącach i powrocie do Polski problem pojawił się taki auto nie grzało się do 90 stopni gdy temperatura zewnętrzna miała +10 max 80 stopni większe spalanie. Postanowiłem wymienić na nowy skoro orginalny się popsuł kupiłem droższy z EPS cena 60 zł ciemno zielony problem z grzaniem znikną auto szybko nabierało temperaturę do 90 stopni spalanie się zmniejszyło. Gdy dziś próba odpalenia po nocy auta na dworze +3 stopnie świece żarowe palą się dosłownie 1 sekundę i po odpaleniu auto nierówno pracuje tak jak by miało zamiar zgasnoć obroty nie przekraczają 1000 stopni tak jak to było wcześniej. czuć jak by auto nie miało w pewnym momencie paliwa problem wystąpił taki sam jak przy pierwszym czujniku jak był w tym samochodzie. Postanowiłem wyciągnąć wtyczkę bo w ten sposób można sprawdzić czujnik tak wyczytałem na forum okazuje się że świece po wypięciu z czujnika palą się 6 sekund po wpięciu do czujnika 1 sekundę po wypięciu wtyczki i podłożeniu czujnika 059 919 501A który ma problemy z pokazywaniem temperatury świecę pala się 6 sekund. Sprawdzałem przekaźnik bo miałem taki 219 kod okazuję się że jest ok. Bezpieczniki ok zaworek na filtrze wymieniony na nowy Auto nie kopci po odpaleniu żadnego dymu nic kupiłem następny z Febii koleś powiedział że nigdy nie ma problemu z tymi czujnikami i co się okazuje żę czujnik pokazuję temperaturę prawidłowa lecz gdy czujnik jest zimny -5 świece pala się 2 sekundy co jest grane czy naprawde musi być specialny czujnik do tego Silnika 1,9 TDI AWX proszę was pomóżcie mi pojechałem do warsztatu w celu sprawdzenia błędu okazuje się że ten auto prócz wypietych wtyczek od temperatury nie ma żadnego błędu próby wykazania też nić nie wykazują wszystko jest ok zwrotu czujników nie ma tylko jeden był dobry ale przez kilka miesięcy 059 919 501A Zielony chodził świece żarowe się paliły dłużej lecz powstał problem z temperatura. Wtyczki kable jak nowe nie ma przetarć otarć śniedzi nic. Nawet postanowiłem sprawdzić przez wypięcie wtyczki świec żarowych po przez kontrolkę czy dochodzi prąd do nich a druga osoba przekręca stacyjka co się okazuję , że gdy przekreci ktoś stacyjka po dołożeniu kabelka plus do wtyczki od świec żarowych minus na masę okazuję się że kontrolką nie świeci. świece żarowe są wymieniane na nowe w tamtym roku Beru nawet sprawdzałem je przez prostownik okazuje się wszystko ok gdzie szukać problemu proszę was może ktoś z was miał podobny problem może ktoś wie jak go rozwiązać niby nic a uciążliwe teraz mam na stanie 4 czujnik tylko jeden z nich na zimnym silniku palią się świece do 6 sekund na pozostałych po nie całej 2 sekundach gaśnie kontrolka szybciej od ABS Esp wiadomo na plusowych temperaturach nie grzeją świece lecz do +3 stopni Wiem że AWX czytałem odpala bez problemu przy temperaturach -10 stopni gdy świece żarowe są uszkodzone mój też mialem 3 uszkodzone i palił na jednej ale po odpaleniu nie równo pracował. Proszę tylko o nie pisanie że to pompki oringi że leja itp bo to nie ten problem Witam serdecznie opiszę wam mój problem Wymieniłem 3 czujniki i każdy z nich pracuje inaczej - 078 919 501C Czarny zamontowany był w samochodzie problem z nim był taki auto pokazywało temperaturę do 90Stopni lecz świece żarowe paliły się 1 sekundę po odpaleniu auto pracowało na 1000 RPM i spadało poniżej 900 pracował tak jak by nie dostał paliwa i dusił się po czym pracował idealnie wyczytałem na forum żę to może być właśnie czujnik na Vagu wyszedł błąd czujnik temperatury kupiłem - 059 919 501A zielony oryginalny wszystko takie samo napisy itp poprawiło się odpalanie gdy odpalałem auto przy temperaturach -15 do +5 auto wchodziło na obroty 1100 RPm chodził tak kilka sekund później się ustatkowało a świece żarowe przy odpalaniu paliły się do 6 sekund nawet gdy temperatura była +3 nie było żadnego problemu po kilku miesiącach i powrocie do Polski problem pojawił się taki auto nie grzało się do 90 stopni gdy temperatura zewnętrzna miała +10 max 80 stopni większe spalanie. Postanowiłem wymienić na nowy skoro orginalny się popsuł kupiłem droższy z EPS cena 60 zł ciemno zielony problem z grzaniem znikną auto szybko nabierało temperaturę do 90 stopni spalanie się zmniejszyło. Gdy dziś próba odpalenia po nocy auta na dworze +3 stopnie świece żarowe palą się dosłownie 1 sekundę i po odpaleniu auto nierówno pracuje tak jak by miało zamiar zgasnoć obroty nie przekraczają 1000 stopni tak jak to było wcześniej. czuć jak by auto nie miało w pewnym momencie paliwa problem wystąpił taki sam jak przy pierwszym czujniku jak był w tym samochodzie. Postanowiłem wyciągnąć wtyczkę bo w ten sposób można sprawdzić czujnik tak wyczytałem na forum okazuje się że świece po wypięciu z czujnika palą się 6 sekund po wpięciu do czujnika 1 sekundę po wypięciu wtyczki i podłożeniu czujnika 059 919 501A który ma problemy z pokazywaniem temperatury świecę pala się 6 sekund. Sprawdzałem przekaźnik bo miałem taki 219 kod okazuję się że jest ok. Bezpieczniki ok zaworek na filtrze wymieniony na nowy Auto nie kopci po odpaleniu żadnego dymu nic kupiłem następny z Febii koleś powiedział że nigdy nie ma problemu z tymi czujnikami i co się okazuje żę czujnik pokazuję temperaturę prawidłowa lecz gdy czujnik jest zimny -5 świece pala się 2 sekundy co jest grane czy naprawde musi być specialny czujnik do tego Silnika 1,9 TDI AWX proszę was pomóżcie mi pojechałem do warsztatu w celu sprawdzenia błędu okazuje się że ten auto prócz wypietych wtyczek od temperatury nie ma żadnego błędu próby wykazania też nić nie wykazują wszystko jest ok zwrotu czujników nie ma tylko jeden był dobry ale przez kilka miesięcy 059 919 501A Zielony chodził świece żarowe się paliły dłużej lecz powstał problem z temperatura. Wtyczki kable jak nowe nie ma przetarć otarć śniedzi nic. Nawet postanowiłem sprawdzić przez wypięcie wtyczki świec żarowych po przez kontrolkę czy dochodzi prąd do nich a druga osoba przekręca stacyjka co się okazuję , że gdy przekreci ktoś stacyjka po dołożeniu kabelka plus do wtyczki od świec żarowych minus na masę okazuję się że kontrolką nie świeci. świece żarowe są wymieniane na nowe w tamtym roku Beru nawet sprawdzałem je przez prostownik okazuje się wszystko ok gdzie szukać problemu proszę was może ktoś z was miał podobny problem może ktoś wie jak go rozwiązać niby nic a uciążliwe teraz mam na stanie 4 czujnik tylko jeden z nich na zimnym silniku palią się świece do 6 sekund na pozostałych po nie całej 2 sekundach gaśnie kontrolka szybciej od ABS Esp wiadomo na plusowych temperaturach nie grzeją świece lecz do +3 stopni Wiem że AWX czytałem odpala bez problemu przy temperaturach -10 stopni gdy świece żarowe są uszkodzone mój też mialem 3 uszkodzone i palił na jednej ale po odpaleniu nie równo pracował. Proszę tylko o nie pisanie że to pompki oringi że leja itp bo to nie ten problem Co jest powodem gdy odpale auto po kilku dniach lub po zimnej nocy auto nie równo pracuje ze kilka sekund tak jak by nie dostawał paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się