mariuszbyd Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Mam pytanie odnośnie wentylatora kliamtyzacji, czy to jest ten mniejszy obok wentylatora chłodnicy? kiedy on powinien pracować? w trybie Auto nawiew wieje econ nie świeci ale nie chłodzi. węże od klimy też nie robią się zimne. i dodatkowo czy wentylator chłodnicy ma ciągle pracować?
xcentriq Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Chodzi ci o nawiew klimatyzacji > pod filtrem kabinowym. Masz tam czynnika wystarczająco, na dworze gorąco ? powinieneś słychać sprężanie się gazu jeśli on jest a na dworze ciepło i gdy sprężarka jest sprawna. Nawiew powinien pracować niezależnie czy jet to econ czy auto, wystarczy wcisnąć plusik wentylatora na panelu klimy inaczej jest z chłodnym powietrzem. Istotne są te trzy czynniki o których mówiłem.
mariuszbyd Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 nawiew działa chodzi o wiatrak przy chłodnicy
xcentriq Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 włącza się po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 stopni.
mariuszbyd Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 czyli jeden ten duzy chodzi ciągle a mniejszy włącza sie przy temp 90 tak?
xcentriq Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Możliwe że masz wersje auta z dodatkową radiatorem tak zwany Hot Country code. sprawdź na wlepce czy masz któryś z tych kodów. 8D4 MKU Moderate hot country plus additional radiator 8D5 MKU Non-hot country plus additional radiator 8D6 MKU Hot country plus additional radiator 8D7 MKU Cold country plus additional radiator 8D9 MKU Super hot country plus auxiliary radiator 8Z6 MKU Hot country Jeżeli masz, któryś z powyższych kodów to i tak nie tłumaczy dlaczego mowa jest tylko o dodatkowych radiatorach a nie o wentylatorach. Jeżeli masz samochód z automatem "widze że nie masz" lub z hakiem holowniczym wtedy stosowali dwa wentylatory ale problem jest w tym że w powyższych dwóch opcjach niema twojego kodu silnika AWX Rozwiązania są dwa albo ETKA się myli albo miałeś przeszczep z innego silnika Tak czy siak nie wiem czy dwa powinny się załączać jednocześnie lub jeden wspomaga drugi po wyższych temperaturach niż 90 stopni. Ale wiem jedno żaden nie powinien chodzić non stop i od razu po załączeniu silnika - Jeśli tak masz to miałeś przeszczep moim zdaniem. Najpewniej będzie jeżeli sprawdzisz numer wentylatora jeżeli mają one numery 8E0959455P oraz 8E0959455H to miałeś przeszczep na 100 %
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się