Jump to content
IGNORED

Wentylator klimatyzacji


mariuszbyd

Recommended Posts

Mam pytanie odnośnie wentylatora kliamtyzacji, czy to jest ten mniejszy obok wentylatora chłodnicy? kiedy on powinien pracować? w trybie Auto nawiew wieje econ nie świeci ale nie chłodzi. węże od klimy też nie robią się zimne.

i dodatkowo czy wentylator chłodnicy ma ciągle pracować?

Link to comment
Share on other sites

Chodzi ci o nawiew klimatyzacji > pod filtrem kabinowym. Masz tam czynnika wystarczająco, na dworze gorąco ? powinieneś słychać sprężanie się gazu jeśli on jest a na dworze ciepło i gdy sprężarka jest sprawna.

Nawiew powinien pracować niezależnie czy jet to econ czy auto, wystarczy wcisnąć plusik wentylatora na panelu klimy inaczej jest z chłodnym powietrzem. Istotne są te trzy czynniki o których mówiłem.

Link to comment
Share on other sites

nawiew działa chodzi o wiatrak przy chłodnicy

Link to comment
Share on other sites

włącza się po osiągnięciu przez silnik temperatury 90 stopni.

Link to comment
Share on other sites

czyli jeden ten duzy chodzi ciągle a mniejszy włącza sie przy temp 90 tak?

Link to comment
Share on other sites

Możliwe że masz wersje auta z dodatkową radiatorem tak zwany Hot Country code. sprawdź na wlepce czy masz któryś z tych kodów.

8D4 MKU Moderate hot country plus additional radiator 8D5 MKU Non-hot country plus additional radiator 8D6 MKU Hot country plus additional radiator 8D7 MKU Cold country plus additional radiator 8D9 MKU

Super hot country plus auxiliary radiator

8Z6 MKU Hot country

Jeżeli masz, któryś z powyższych kodów to i tak nie tłumaczy dlaczego mowa jest tylko o dodatkowych radiatorach a nie o wentylatorach.

Jeżeli masz samochód z automatem "widze że nie masz" lub z hakiem holowniczym wtedy stosowali dwa wentylatory ale problem jest w tym że w powyższych dwóch opcjach niema twojego kodu silnika AWX

Rozwiązania są dwa albo ETKA się myli albo miałeś przeszczep z innego silnika

Tak czy siak nie wiem czy dwa powinny się załączać jednocześnie lub jeden wspomaga drugi po wyższych temperaturach niż 90 stopni.

Ale wiem jedno żaden nie powinien chodzić non stop i od razu po załączeniu silnika :) - Jeśli tak masz to miałeś przeszczep moim zdaniem.

Najpewniej będzie jeżeli sprawdzisz numer wentylatora jeżeli mają one numery 8E0959455P oraz 8E0959455H to miałeś przeszczep na 100 %

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...