s3ns 34 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, po woli zaczynam zastanawiac się nad gwintem, chciałbym w tym roku coś zakupić i potrzebuję jakiejś porady w temacie. Moje wytyczne: - gwint, który nie będzie twardy jak skała, lub zaspawane zawieszenie, co by to nie podskakiwać jak dziadek na furmance jadąc po "kocich łbach", bruku - nie mega twardo, jednak aby auto nie kładło się w zakrętach (stabilizator z RS4 będzie na tyle więc to dużo na pewno da już) nie mam problemu jak będzie dość twardo - zależałoby mi chyba na płynnej regulacji wysokości, nie znam specyfikacji poszczególnych marek, najfajniej jakby regulowanie wysokości było mozliwe jak najmniejszym nakładem pracy, - nie zalezy mi na regulacji siły tłumienia, ale jak będzie to się nie pogniewam , - masa własna gwintu - ogólnie schodze z masą auta i oszczędności szukam wszędzie. Lżejsza masa mile widziana, ale oczywiście nie kosztem samej jakości gwintu. Budzet to jakieś 3-3,5 tys zł (mniej więcej), więc już jakieś nówki by wchodziły w gre jak i uzywki. Myślałem trochę na Bilsteinami B14, ale to mój pierwszy gwint i mało o tym ogólnie wiem. Obecnie mam 1BE. Dzięki za wszelkie sugestie i podpowiedzi Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez s3ns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Proponowałbym dołożyć $$ i kupić zawieche z prawdziwego zdarzenia którą sobie wyregulujesz jak będziesz chciał( twardość i wysokość), bo za tą kasę nic markowego ani nowego nie kupisz co by spełniało Twoje oczekiwania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s3ns 34 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane)   Proponowałbym dołożyć $$ i kupić zawieche z prawdziwego zdarzenia którą sobie wyregulujesz jak będziesz chciał( twardość i wysokość), bo za tą kasę nic markowego ani nowego nie kupisz co by spełniało Twoje oczekiwania. Moje oczekiwania nie muszą być spełnione w 100%, to co napisałem powyżej to gwint idealny dla mnie, ale wiadomo jak to z ideałami jest Z chęcią poczytam wszystkie propozycje mieszczace sie w budżecie jak i te lekko go przebijajace. Jeżeli jakiś gwint będzie droższy od mojego budżetu, ale będzie wpasowywał się w opis to też z chęcią poczytam/wezmę pod uwagę W tej cenie miałbym właśnie Bilsteina B14, generalnie to prawie TOP tej marki (dobry to gwint?). Wyżej jest juz tylko B16 z regulacją tłumienia, za co bym nie dał drugi raz tyle co za B14. c4nc3r, jaki gwint masz na myśli ? Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez s3ns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/264224-na-jakim-gwincie-jezdzicie-wrazenia-opinie-etc/page-13#entry4474037 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi