Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki gwint do b6-ki? Wymagania w temacie :P


s3ns

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

po woli zaczynam zastanawiac się nad gwintem, chciałbym w tym roku coś zakupić i potrzebuję jakiejś porady w temacie. Moje wytyczne:

- gwint, który nie będzie twardy jak skała, lub zaspawane zawieszenie, co by to nie podskakiwać jak dziadek na furmance jadąc po "kocich łbach", bruku :)

- nie mega twardo, jednak aby auto nie kładło się w zakrętach (stabilizator z RS4 będzie na tyle więc to dużo na pewno da już) nie mam problemu jak będzie dość twardo

- zależałoby mi chyba na płynnej regulacji wysokości, nie znam specyfikacji poszczególnych marek, najfajniej jakby regulowanie wysokości było mozliwe jak najmniejszym nakładem pracy,

- nie zalezy mi na regulacji siły tłumienia, ale jak będzie to się nie pogniewam :D,

- masa własna gwintu - ogólnie schodze z masą auta i oszczędności szukam wszędzie. Lżejsza masa mile widziana, ale oczywiście nie kosztem samej jakości gwintu.

Budzet to jakieś 3-3,5 tys zł (mniej więcej), więc już jakieś nówki by wchodziły w gre jak i uzywki. Myślałem trochę na Bilsteinami B14, ale to mój pierwszy gwint i mało o tym ogólnie wiem. Obecnie mam 1BE.

Dzięki za wszelkie sugestie i podpowiedzi

:hi:

Edytowane przez s3ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym dołożyć $$ i kupić zawieche z prawdziwego zdarzenia którą sobie wyregulujesz jak będziesz chciał( twardość i wysokość), bo za tą kasę nic markowego ani nowego nie kupisz co by spełniało Twoje oczekiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Proponowałbym dołożyć $$ i kupić zawieche z prawdziwego zdarzenia którą sobie wyregulujesz jak będziesz chciał( twardość i wysokość), bo za tą kasę nic markowego ani nowego nie kupisz co by spełniało Twoje oczekiwania.

 

Moje oczekiwania nie muszą być spełnione w 100%, to co napisałem powyżej to gwint idealny dla mnie, ale wiadomo jak to z ideałami jest :) Z chęcią poczytam wszystkie propozycje mieszczace sie w budżecie jak i te lekko go przebijajace. Jeżeli jakiś gwint będzie droższy od mojego budżetu, ale będzie wpasowywał się w opis to też z chęcią poczytam/wezmę pod uwagę

W tej cenie miałbym właśnie Bilsteina B14, generalnie to prawie TOP tej marki (dobry to gwint?). Wyżej jest juz tylko B16 z regulacją tłumienia, za co bym nie dał drugi raz tyle co za B14.

c4nc3r, jaki gwint masz na myśli :)?

Edytowane przez s3ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...