poison85 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Witam. Wczoraj w trakcje powrotu z pracy auto zaczęło strasznie rwać tak jak by nie chodził na wszystkich garach i zapaliła się migająca kontrolka check engine.Po ponownym rozruchu Check już się nie zaświecił. Po podłączeniu pod kompa uzyskałem: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 559 H HW: 8E0 909 059 Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 9 Faults Found: 16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1 P0421 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2 P0431 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P1340 - 002 - Incor. Correlation - Intermittent 18406 - Friction too High; Intake Cam Adjustement Bank 2 P1998 - 008 - 17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2 P1522 - 008 - Malfunction 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected 16687 - Cylinder 3 P0303 - 001 - Misfire Detected 16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected Readiness: N/A Po skasowaniu błędów wrócił 1 błąd: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 559 H HW: 8E0 909 059 Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 1 Fault Found: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P1340 - 002 - Incor. Correlation Readiness: 0110 1101 Kolejne kasowanie i znowu 1 błąd ale już inny: ------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 559 H HW: 8E0 909 059 Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 1 Fault Found: 17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2 P1522 - 008 - Malfunction Readiness: 0010 1101 Po wykasowaniu ostatniego błędu żaden już nie wrócił, patrzyłem jeszcze dzisiaj rano po przejechaniu jakichś 30 mil i dalej brak błędów, choć auto czasami tak jak by szarpnęło i zaraz wraca do normy. Nie wiem co z tym fantem zrobić skoro te same błędy nie powracają a teraz nie ma żadnego. Patrzyłem na grupę 090,091 i 092, jakiś tam log zrobiłem który pewnie i tak nic nie da bo jest zły i chaotyczny wiec będę musiał zrobić go jeszcze raz: http://vaglog.pl/log_214178.html Ma ktoś możne z was pomysł co z tym zrobić? Wszystkie pomysły mile widziane , a także odpowiem chętnie na wszystkie pytania, aby rozwiązać ten problem. Dziękuję z góry.
Homiczek Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 benzyna to nie moja specjalizacja, ale tu ogólnie jest problem z rozrządem - z czujnikami położenia. wskazania czujnika położenia wału oraz z czujnika położenia rozrządu sie rozjechały, co zaowocowało nieprawidłową mieszanką i całą masą błędów v1. może któryś czujnik nawala, albo pasek/łańcuch rozrządu sie rozciągnął czy coś w tym rodzaju - tam trzeba by szukać przyczyn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się