Skocz do zawartości

poison85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O poison85

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Southampton

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia poison85

0

Reputacja

  1. Witam. Wczoraj w trakcje powrotu z pracy auto zaczęło strasznie rwać tak jak by nie chodził na wszystkich garach i zapaliła się migająca kontrolka check engine.Po ponownym rozruchu Check już się nie zaświecił. Po podłączeniu pod kompa uzyskałem: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 559 H HW: 8E0 909 059 Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 9 Faults Found: 16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1 P0421 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2 P0431 - 001 - Efficiency Below Threshold - Intermittent 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P1340 - 002 - Incor. Correlation - Intermittent 18406 - Friction too High; Intake Cam Adjustement Bank 2 P1998 - 008 - 17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2 P1522 - 008 - Malfunction 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected 16687 - Cylinder 3 P0303 - 001 - Misfire Detected 16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected Readiness: N/A Po skasowaniu błędów wrócił 1 błąd: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 559 H HW: 8E0 909 059 Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 1 Fault Found: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P1340 - 002 - Incor. Correlation Readiness: 0110 1101 Kolejne kasowanie i znowu 1 błąd ale już inny: ------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06C-909-559-ASN.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 559 H HW: 8E0 909 059 Component and/or Version: 3.0L V6/5V 0003 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 1 Fault Found: 17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2 P1522 - 008 - Malfunction Readiness: 0010 1101 Po wykasowaniu ostatniego błędu żaden już nie wrócił, patrzyłem jeszcze dzisiaj rano po przejechaniu jakichś 30 mil i dalej brak błędów, choć auto czasami tak jak by szarpnęło i zaraz wraca do normy. Nie wiem co z tym fantem zrobić skoro te same błędy nie powracają a teraz nie ma żadnego. Patrzyłem na grupę 090,091 i 092, jakiś tam log zrobiłem który pewnie i tak nic nie da bo jest zły i chaotyczny wiec będę musiał zrobić go jeszcze raz: http://vaglog.pl/log_214178.html Ma ktoś możne z was pomysł co z tym zrobić? Wszystkie pomysły mile widziane , a także odpowiem chętnie na wszystkie pytania, aby rozwiązać ten problem. Dziękuję z góry.
  2. U mnie ten sam problem, a samo zamknięcie podłokietnika można kupić za nieduże pieniądze http://www.shapeways.com/model/874747/audi-a4-b6-b7-armrest-lid-standart.html?materialId=25
  3. Dziękuje wszystkim za pomoc. Powodem niedrożności okładu była śruba odpowietrzająca, która była bardzo mocno zapchana, dodatkowo cały układ został przeczyszczony. Autko wróciło do zdrowia. Pozdrawiam.
  4. Dziękuję bardzo Grześ. Zabiorę się za to w weekend o ile znów nie będzie padać, bo z pogoda to u nas kiepsko. Mam jeszcze jedno pytanie, osad koloru cappuccino w niedużych ilościach, która znika po ostygnięciu silnika na korku wlewu oleju oraz miarce do sprawdzania poziomu oleju tez jest spowodowane zatkanym układem odpowietrzania układu korbowego, czy tez oznacza już konieczność wymiany uszczelki pod głowicą? Płynu chłodzącego nie ubywa, oraz nie ma nalotu na korku wlewowym. Podziekowania.
  5. Czyli muszę wymienić lub przeczyścić ta cześć? Czy coś jeszcze wymaga czyszczenia lub wymiany? Wybaczcie to pytanie, ale wole być pewny przed zakupem lub czyszczeniem niż później się martwic. Dziękuje.
  6. Dziękuję za odpowiedz. Czyli co, radzisz oddać Turbo do regeneracji czy kupić nowe? Ostatnio nie widziałem niebieskiego dymu, jedynie jak wrzuciłem 4 bieg na 1500 rpm zaczął kopcić na niebiesko i delikatnie obroty falowały, co najdziwniejsze spod maski tez wydostawał się dym z okolic chłodnicy, przeciek oleju gdzieś? (nie ubywa mi oleju, sprawdzany co ok 2 dni). Po tym fakcie po przejechaniu ok 10km przy średniej prędkości 80 km/h po zatrzymaniu niebieskiego dymu brak. A możne przy okazji zmienić tez uszczelkę pod głowica i uszczelniacze zaworowe? Za wszystkie rady bardzo dziękuję. [update] Jeszcze jedna zaobserwowana rzecz , podnoszac dzisiaj maske auta, bagnet wyskoczyl ze swojej pozycij i spora czesc silnika oraz maski zachlapana byla olejem. Odma jest zbyt zasyfiona i zbyt wysokie cisnienie powoduje dostawanie sie oleju do turbiny? Prosze mnie naprostowac jezeli zle mowie:)
  7. Witam. Posiadam Audi a4 b6 1,8t od około 2 tygodni. Wczoraj zauważyłem dym wydobywający się z rury wydechowej. Na wolnych obrotach jest białawy tak jak by para wodna, gdyż dość szybko rozpływa się w powietrzu, lecz nieładnie pachnie, gdy dodam trochę gazu wydostaje się lekko niebieskawy tez nieładnie pachnący. Po odpaleniu zimnego silnika zero dymu z rury wydechowej, przejadę nawet 50km i nic, dzieje się to jedynie gdy podjeżdżam pod górkę lub z niej zjeżdżam (tak jak by coś przelało tam gdzie nie powinno?),a możne to moja wina, czasem jeżdżąc jak wariat na wysokich obrotach, wydostawanie dymu utrzymuje się aż do zgaszenia silnika, gdy odpalę po 15 min znów nic nie wydostaje się z rury, a możne to ja już jestem przewrażliwiony. Dodam ze auto trzyma obroty na 800 rpm, nie szarpie, dalej ma moc tyle ile zawsze, nie ubywa mi płynu chłodniczego oraz oleju. Korek do wlewu oleju czysty, brak bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym, patrząc pod klapę silnika nie widać żadnych przedmuchów czy nieszczelności, brak śladów oleju na silniku i wężykach, na łopatkach turbiny nie wyczuwam luzów. Nie jestem w stanie na razie podłączyć auta pod Vag-a gdyż dopiero co zamówiłem.. Moje pytanie czy jest to normalne w tych silnikach, czy tez coś dolega mojej jednostce? Proszę i dziękuje za pomoc.
  8. Witam wszystkich. Mam na imię Tomek i jestem posiadaczem srebrnego Audi A4 B6 2002r z 1,8 Turbo Benzyna. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...