Skocz do zawartości

alest

Pasjonat
  • Postów

    222
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O alest

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Gorzów Wlkp.

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

689 wyświetleń profilu

Osiągnięcia alest

1

Reputacja

  1. Marcin potrzebowałbym do A4 VIN WAUZZZ8E13A224780 silnik 1,9TDI 130KM o oznaczeniu AWX oraz VIN WAUZZZ8E76A074128 silnik 2,0TDI 140KM o oznaczeniu BLB: 1. oleju silnikowego motul specific 50501(AWX) i 50700 (BLB), 2. filtrów oleju do obu (do tej pory Mann HU726/2x i HU 719/7x), 3. filtrów powietrza do obu (do tej pory Mann C27192/1), 4. filtrów kabinowych do obu (bosch?), poproszę o wycenę + koszt wysyłki pozdrawiam serdecznie pozdrawiam Piotrek
  2. ...wklejkę masz pod siedziskiem tylnej kanapy
  3. ....przymierzam się na dniach do wymiany dwumasy w B7 BLB, skrzynia manualna (LUK?) poproszę Tomasz o wycenę - dziękuję i pozdrawiam Piotrek
  4. ...mam u siebie te lampki od Outletmarket (dostawa błyskawiczna), starannie wykonane i ładnie dopasowane do miejsc w oryginalnej ramce przez co bezproblemowo przebiega ich montaż - świecą białym równomiernym światłem i nie wywołują błędu "spalonej żarówki"
  5. Tomasz, przymierzam się do wymiany kompletu przednich wahaczy, łączników itd. w A4 B6 Avant 2003r silnik AWX - jakbyś był uprzejmy skalkulować i podać ile kosztował by u Ciebie porządny zestaw nie wiem Lemfordera lub coś innego, z czym po wymianie na dłużej zapomnę o przodzie (Meyle HD, Febi, TRW?). Jednym zdaniem co polecisz i za ile?
  6. alest

    Biały kolor audi

    ...a to nie jest taki sam kolor jak tej B8 z okolic Monachium co Ci podesłałem?? ...osobiście jak dla mnie nie pasuje podobnie jak w B7 czy B6 - jest to kolor w którym widzę auta bardziej sportowe ...
  7. ....Kolego moja B6 jest w oryginalnym malowaniu LY1X - niestety już sam kolor jest nie często spotykany. W chwili kiedy chciałem dobrać lakier w autoryzowanym serwisie zostałem poproszony o to by dla pewności podjechać autem lub dostarczyć oryginalnie malowany element nadwozia inny niż lusterko lub zderzak np. klapkę wlewu paliwa. Zdziwiłem się. Na pytanie dlaczego skoro jak byk widnieje we wklejce zapis "LY1X" otrzymałem odpowiedź - "bo ten kolor występuje w dwóch odcieniach". Przy następnej wizycie w aso na podstawie klapki dobrany został odcień - do mojej karoserii pasował ciemniejszy. Tak to wyglądało w moim przypadku...
  8. damian88bk masz rację - nie wgłębiałem się w szczegóły - faktycznie jakichkolwiek osobowych wogóle to nie dotyczy ... ....w moim przypadku chodzi o ciężarowy, więc dzięki "wspaniałomyślności" ustawodawcy będę miał szansę skorzystania z tegoż "dobrodziejstwa" ...
  9. ....czasowo wyrejestrować nie można ale można czasowo wycofać pojazd z ruchu - poczytajcie chociażby tu: Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu | Warszawa - oficjalny portal stolicy Polski - sam zresztą przymierzam się by zrobić to w tym roku swoim dwudziestoczteroletnim fordem i dać mu odpocząć na parę lat w ciepłym garażu ....
  10. ....koledzy, jeżeli jak ktoś napisał wyżej przewiduje wydać do 200pln to po kilku przymiarkach osobiście uważam, że jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest chyba tylko prestigio roadrunner 300, użytkuję go od jakiegoś czasu i za tę cenę (180-190zł) jakość jest na prawdę przyzwoita, obsługa intuicyjna, sprzęt mały w częściowo metalowej obudowie o niewielkich gabarytach. Za drobny minus uznałbym jedynie dość ciche rejestrowanie dźwięku - do reszty brak zastrzeżeń .... ....Jedyna moja uwaga - przy montażu uchwytu przyssawkę przytwierdzić możliwie jak najbliżej górnej krawędzi szyby - odpada praktycznie problem z pływaniem obrazu co niektórzy użytkownicy sygnalizują ...
  11. Panowie robiłem dokładnie to samo co autor tematu zeszłej zimy bo 5 na 10 włączeń webasto nie działało jak trzeba - albo nie dało się za pierwszym razem włączyć albo w wybranym przez siebie momencie przestało pracować. Co ciekawe jeżeli włączałem ogrzewanie dodatkowe w czasie jazdy działało prawie za każdym włączeniem. Za każdym razem natomiast sprawiało kłopoty jak silnik nie pracował a piec startował albo z timera albo z pilota. Oczywiście pod vagiem błąd, który podany jest wyżej po skasowaniu pojawiał się co jakiś czas. Przy pomiarze rezystancji uzwojeń silniczka zauważyłem, że co kolejna próba to wyniki są inne. Różnice we wskazaniach były czasami spore nie wiedzieć dlaczego - podejrzewałem wilgoć lub naderwany przewód szczotki. Pozornie po bezpośrednim podłączeniu 12-14v silnik startował w zasadzie za każdym razem, dłuższy czas robiąc mnie w konia. Po rozebraniu silnika okazało się, że błąd pomiaru, który się systematycznie pojawiał wynikał z tego, że pył grafitowy ze zużytych (ale jeszcze dostatecznie długich) szczotek skutecznie powodował zwarcia pomiędzy blaszkami komutatora, który losowo zatrzymywał się w swoim położeniu. Wystarczyło wydmuchanie sprężonym powietrzem z pyłu wirnika i wydrapanie zbitego pyłu ze szczelin izolacyjnych komutatora i było po problemie. W mojej A4 B6 oryginalnie od nowości siedzi pompka Bosch 0 392 020 034. Gdy szukałem nowej najczęściej natrafiałem na Bosch z końcówką 024. Co ciekawe 024 jest nawet 2x droższa od tej z oznaczeniem 034 mimo, że według sprzedawców twierdzi są identyczne parametrami i rozmiarami a jedynie mają (według innych mogą) różnić się garbem prowadzącym we wtyczce. Moje spostrzeżenia są takie - według mnie błędem jest, że sama pompka jest umieszczona pionowo, bo powoduje to, że obsypujący się pył ze szczotek od razu oblepia komutator zakłócając skutecznie pracę zdrowego jeszcze silniczka.
  12. ....fajnie, gratuluję, każdy radzi sobie jak może....ale akurat w tym temacie naprawdę nie o to chodzi przeczytaj kolego proszę uważnie temat tego wątku a następnie pierwsze zdanie w pierwszym poście - wszystko będzie jasne ...
  13. ...niestety ale tak się zdarza, podobnie jak to, że od nowości "stukają" .... ....a swoją drogą janusz_stg to odżałowałbym 15zł i na tej samej stacji sprawdził nowo założone - ciekawe jaki będzie wynik?
  14. alest

    Zielony osad na skraplaczu

    ....jak najbardziej, w przypadku wymiany samych oringów to koszt rzędu 1,5-2zł plus robocizna - czyli opróżnienie układu i z powrotem jego napełnienie - około 60-80zł (w przypadku niedoboru uzupełnienie czynnika - tu cena w zależności od ubytku).......jednocześnie jeżeli klimatyzacja działa poprawnie to kontrast może być pozostałością po wcześniejszej naprawie - nie wszyscy dbają by później go usunąć ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...