Skocz do zawartości

PrideMK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PrideMK

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BWE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PrideMK

0

Reputacja

  1. Cześć, od już za długiego czasu walczę ze swoim B7 2.0tfsi i nie mam już pomysłu co go boli... Mianowicie samochód: - podnosi wolne obroty do ok 1000 na postoju - nie stale, czasem co każde zatrzymanie, czasem raz na ileś zatrzymań - nie ma reguły - czasem po odpaleniu gdy obroty spadną do jałowych silnik wpada w wibracje - coś w stylu wypadania zapłonu Oprócz tego nic się nie dzieje... nie czuć aby spadłą mu moc, aby w tracie normalnej jazdy cokolwiek się działo. Wszystko dotyczy tylko wolnych obrotów. Błędy, które pojawiają się po kilkunastu km: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 5 Reset counter: 255 Mileage: 289686 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 812 /min Load: 14.5 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 5.0°C Absolute Pres.: 980.0 mbar Voltage: 14.224 V 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 002 - Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 289690 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 849 /min Load: 14.1 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 90.0°C Temperature: 9.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.224 V 001287 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 289690 km Time Indication: 0 Próbowałem wyszukać dziurę w dolocie - bez efektu. Spróbowałem go zadymić - wpinając się zaraz za przepływomierzem i zatykając dolot przed przepustnicą - brak dymu gdziekolwiek. Chyba, że gdzieś w dolocie jest jeszcze jakieś połączenie / ujście przez które mógł uciekać dym? Wymieniona odma, wyczyszczona i zaadaptowana przepustnica, nowe świece, cewki (brak wypadania zapłonów). Próbowałem również testowo pominąć odmę - odpiąć ją od kolektora i zasłonić wejście do dolotu - efekt ten sam jak z podłączoną odmą, czyli ją chyba można wykluczyć. Niestety nadal nic... Załączam też wykonane logi (3 bieg, od ok 2000 obrotów do odcięcia) Zauważyłem, że silnik wpada w największą wibrację po wykasowaniu błędów (i adaptacji) - wtedy lambda skacze nawet na +27%. Po czasie jak się zaadaptuje to spada to średnio do wartości ok 7-11% na biegu jałowym (gdy obroty są poprawne), a gdy wpada w cykl podwyższonych obrotów to lambda skacze od ok plus 20% do -20%. Koledzy.... jakieś pomysły? Bo ja już nie wiem jak to dalej ugryźć...
  2. Cześć Wszystkim! Mam na imię Mateusz, jestem z okolic Poznania. Obecnie jeżdżę Seatem Leonem 1M, ale poszukuję dobrze utrzymanego A4 B7 2.0T FSI - stąd rejestracja na forum aby móc poczytać różne wątki na temat tego modelu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...