Skocz do zawartości

symek88

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O symek88

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia symek88

1

Reputacja

  1. Dzięki za profesjonalną odpowiedź, już wszystko czaje :>
  2. Wydaje mi się, że normalnie choć nie wiem czy nie powinien miec mocniejszego kopa. Od czego jest ten wężyk??
  3. Witam. Zauważyłem, że mam pęknięty przewód który idzie od trójnika przy odmie do turbosprężarki. Przy turbo przewód jest przykręcony śrubą, która nie była do końca dokręcona. Wszystko w koło było upieprzone w oleju. Pęknięcie było przy samym końcu przewodu więc go poprostu troche skróciłem. W/w śrubę dokręciłem do końca. Do czego słuzy ten przewód i czy to on był sprawcą zalania okolic olejem?? Dodam, że z autem nic się nie dzieje oprócz sporego spalania. Nie wiem czy to zbieg okolicznoci czy coś zle zrobiłem, ale po zmontowaniu wszystkogego, odpalniu auta odrazu zaczął mygać CHECK i wyskoczył błąd cylindra, jak by cewka padła. Po wykosowaniu błedu i ponownym właczeniu silnika już wszystko było wporządku
  4. Ok a ten regulator mozna wymienic czy jest to czesc nie do kupienia i trzeba calej dmuchawy szukac?[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 17:43_________________________________________________Wymontowałem dmuchawe, rozebrałem na częsci pierwsze ale nie widze tego rezystora dmuchawy ani bezpiecznika termicznego...mozesz mi go wskazać? jedyną rzeczą ktorą zrobiłem to połączylem dokladnie cyną te blaszki na środku bo wydawalo mi sie że miedzy nie którymi jest minimalna przerwa [br]Dopisany: 10 Maj 2011, 23:05_________________________________________________up
  5. Czyli musze wyjąć całą dmuchawę tak? Wyjmuje sie ją od strony schowka pasażera? Czy ten bezpiecznik jest do wymiany czy trzeba cała dmuchawe wymienic? Jak to możliwe to podaj jakieś nr. katalogowe Klimatronic mi akurat nie mruga ale żaden nawiew nie działa, bo poprostu dmuchawa sie nie uruchamia.
  6. Witam. Padła mi chyba dmuchawa. Wogole nie reaguje, ani na żadnym biegu, ani na żadnej temperaturze. Podłączyłem Vaga i wywala mi taki błąd. Po usunięciu za chwile wraca z powrotem 01273 - Fresh Air Blower (V2) 30-00 - Open or Short to B+ Dodam, że przeczyściłem kostke wchodzącom do dmuchawy ale nic nie pomogło. Dmuchawa powiedziała papa czy można ją jakoś podratować??. Wczesniej też mialem podobne objawy, że jak wsiadalem rano do auta to nie chciala z początku dzialać, ale jak się auto rozgrzało to załapywała i chodziła, a teraz to po calym dniu jazdy ani dregnie
  7. Tak vag na myszenie wirtualnej działa. Na maszynie mam zainstalowanego XP z płytki bo XP pod win7 home premium nie idzie ale to chyba nie ma znaczenia. To co opisałem wyżej dzieje sie niezaleznie od systemu, czy to na maszynie wirtualnej z xp, czy to na win7. Tylko ze na win 7 nie chdzoi vag 3112 i po to mi ta maszyna wirtualna. vag 81 działa na win 7 i dzieje sie to samo
  8. Witam Mam problem z vagiem, cos mi chyba fiksuje...albo się mylę. Otóż sprawa wygląda tak. Po 2 dniach posotju auta ide do niego i podłączam Vaga na przekręconym kluczyku ale nie zapalonym aucie!! Wbijam sie w silnik i w READINESS STATUS. Moim oczom ukazuje się taki widok: Zastanawia mnie to dlaczego wszytko jest na PASSED skoro auto stalo 2 dni nieruszane nawet nie odpalane???? Dodam że przed 2 dniami podłączalem vaga po długiej trasie i wszystko było na PASSED ale wtedy to by było normalne bo wszystko mogło przejść test. Druga sprawa co już wogóle jest dla mnie bardzo dziwna to to, że mogę sie połączyć z silnikiem bez kluczyków w stacyjce.... Zawsze myslalem ze auto musi byc na zapłonie....no ale może sie myle. Jak sie połaczy z silnikiem bez kluczyków w stacyjce to po wejsciu w READINESS STATUS jest taki sam widok jak wyrzej na screenie. Dodam że mam windowsa 7 home premium 64bit. To samo sie dzieje czy to na win 7 czy na maszynie wirtualnej z XP. Vag ktory posiadam to 3112 Vag 409.1, Vag 81, vag 208.1. Na każdym dzieje się tak samo[br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 19:27_________________________________________________Czy naprawde nikt nie umie mi pomoc? Bo juz mam mysli że coś z autem mam popieprzone ;( [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 07:59_________________________________________________up
  9. To Super Ale dlaczego nie chcial przejsc ten test SAI? dla AMB moze inaczej sie go wywołuje?
  10. Czy jakieś nieszczelności w tej/przy pompie mogą mieć wpływ na wysokie spalanie?[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 23:24_________________________________________________ Sprawdziłem czy są jakieś nieszczelności przy pompie i wszystko wygladalo OK. Sprawdzilem wszystkie rurki i nie byly popekane, wporządku. Czy jak wymontuje ta pompe i ją rozbiore to jest cos tam do naprawienia?[br]Dopisany: 22 Marzec 2011, 02:03_________________________________________________Witam ponownie Dzisiaj chciałem zrobic test pompy SAI vagiem tak jak to opisal ROBERT U nie ten myk z hamulcem nie działa wogole, ale normalnie mozna dodac gazu zeby nabrać 1400 obr. Pojawia sie TEST ON a następnie ABORT. Co to oznacza? coś zle robie?? Tak to wygląda Jak wchodzilem w READINESS STATUS to wszystko jest na PASSED
  11. ciśnienie zamiast ulatywać z powrotem w obieg-będzie się wracać, po odjęciu gazu- przy stozku na pewno usłyszałbyś furkotanie Rozumiem. Ale ma to jakiś odczuwalny wpływ na moc auta lub czy może uszkodzić turbinę lub inny element?
  12. f*ck czyli zawór napewno do wymiany tak?? Jakie mogą być skutki zepsutego zawóru? Bo te ze auto traci troche na mocy to juz wiem
  13. Wymontowałem dzisiaj ten Zawór DV. Z zewnątrz zawór wygląda dobrze, tzn nie ma żadnych oznak żeby był uszkodzony. Probowałem go rozebrać ale za chiny nie wiedziałem jak wygląda jak by był cały zespolony, próbowałem ten grzybek z góry jakoś podwarzyć, odkrecić ale wyglądało to na zespolone w całość. Jeśli chodzi o przelot powietrza to wyglądało to tak: -Jak dmuchałem w wylot nr 1 to wogóle nie było żadnego przelotu -jak dmuchałem w wylot nr 2, zaślepiając oczywiście nr 3, to był przelot ale z wielkimi oporami i powietrze wylatywało z wylociku nr 4 -jak dmuchałem w wylocik nr 4 to też nie było żadnego przelotu ale ten dżyndżelek jest taki mały i schowany, że być może nie mogłem wystarczająco mocno dmuchnąć żeby przeleciało powietrze Czy to jest normalne, zawór jest sprawny? Czy z każdej strony dmuchając powinien być przelot??
  14. Co to jest ten zawór DV?? I do czego on służy?? Foto mile widziane z jego lokalizacją lub ewentualnie zdjecie z etki[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:41_________________________________________________ten wężyk który podłączyłem do tego zaworu odcinającego wychodził własnie z tego zaworu elektromagnetycznego zaznaczonego na zdjęciu
  15. Witam. Zauważyłem pod maska w oklicy wiatraka chłodnicy swobodnie wiszący wężyk. Jest to ten wężyk zaznaczony czerwonym kółkiem w ETCE nr 16. Podpiołem go do zaworu odcinającego nr 14. Weżyk idzie od zaworu elektromagnetycznego. Jakie jest zadanie węzyka i zaworu odcinącego? Czy przez ten wężyk mogł sie generować błąd pompy SAI? 16795 - Secondary Air Inj. System: Incorrect Flow Detected 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
×
×
  • Dodaj nową pozycję...