Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów a3 8p 2006 1,9 bls


Adamek4428

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Prośba o analizę logów, na forum a3 nikt nie raczył nic podpowiedzieć :( auto jeździ pali na dotyk, problem w tym że jadąc np na 3 biegu 30km/h wciskając gaz do dechy auto lekko się dusi turbo wyraźnie głośniej pracuje, i przy około 2 tys obr dostaje kopa jak by miał z 20 koni więcej icon_smile.gif i turbo cichnie i pracuje już normalnie, padła diagnoza do czyszczenia vnt ale wolę wkleic wam logi do diagnozy:
Basic settings:
011 http://vaglog.pl/log_213408.html
003 http://vaglog.pl/log_213407.html
statyczne:
023 http://vaglog.pl/log_213417.html
013 http://vaglog.pl/log_213416.html
004 http://vaglog.pl/log_213415.html
003 http://vaglog.pl/log_213414.html
001 http://vaglog.pl/log_213413.html
001,003 http://vaglog.pl/log_213412.html

dynamiczne:
011 http://vaglog.pl/log_213411.html
008 http://vaglog.pl/log_213410.html
003 http://vaglog.pl/log_213409.html
proszę o wyrozumiałość robiłem w ciężkich warunkach i pierwszy raz w życiu icon_smile.gif auto a3 8p 1,9 bls 2006r
Z góry bardzo dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo nie wygląda źle. ma skoki, ale w miarę potem to reguluje. na razie bym zostawił.

BIP gr 23 sporo ujemne, więc zajął bym się ukłądem paliwowym - tj filtr paliwa na początek. potem ew sprawdzenie ciśnienia jakie pompa daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo nie wygląda źle. ma skoki, ale w miarę potem to reguluje. na razie bym zostawił.

BIP gr 23 sporo ujemne, więc zajął bym się ukłądem paliwowym - tj filtr paliwa na początek. potem ew sprawdzenie ciśnienia jakie pompa daje

Już straciłem nadzieję że ktoś odpisze :) dziękuję kolego :) Faktycznie filtr paliwa wymieniałem w zeszłym roku i trochę syfu było.. Zmienię i zrobię kolejne logi. Powiedz mi jeszcze jakie ciśnienie powinna dawać pompa? Czyli turbo jeszcze polata :) skoki ma raz większe raz mniejsze jak go przegonię to jest trochę lepiej na jakiś czas.. Jeżeli geometria stanie w turbo konsekwencją tego będzie jedynie tryb awaryjny? Czy coś może się wydarzyć mniej przyjemnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...