Conte1906 0 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Witam. Mam taki problem po wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach pojawily sie wibracje na 4 i 5 biegu tak w okolicach 1.8 -2-5 tys obrotów. Pozniej ponad 2.5 tys wibracje ustaja. Pompowtryski ustawiane przy pomocy listwy, dzwigienka dokrocona do oporu i popuszczona o 180 stopni. Zaobserwowalem tez wzrost spalania na komputerze i lekki spadek mocy. Co o tym sadzicie ? Czy macie jakies pomysly ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jony 2 4 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Witam. Mam taki problem po wymianie uszczelniaczy na pompowtryskach pojawily sie wibracje na 4 i 5 biegu tak w okolicach 1.8 -2-5 tys obrotów. Pozniej ponad 2.5 tys wibracje ustaja. Pompowtryski ustawiane przy pomocy listwy, dzwigienka dokrocona do oporu i popuszczona o 180 stopni. Zaobserwowalem tez wzrost spalania na komputerze i lekki spadek mocy. Co o tym sadzicie ? Czy macie jakies pomysly ? mamy-logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conte1906 0 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 aktualnie nie mam logow bo auto wrociło od mechanika jesli beda konieczne to jakos podjade do niego i zrobie skany. Ale czy istnieje mozliwosc jakis ustawien czy poprostu zle to zostalo zamontowane czy cos w tym stylu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się