Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi 3.2 FSI błąd P0302


Daniel_zz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Zwracam się do Was z następującym problemem, który męczy auto od jakiegoś czasu, a ja już nie mam pojęcia co mogę więcej zrobić.

Wyskoczył błąd P0302 wypadanie zapłonu na cylindrze 2. Autko się dusi na niskich obrotach i trzęsie budą. Czynności jakie zostały dokonane to:

1. Zamiana miejscami cewek

2. Założone nowe świece

3. Zmierzone ciśnienie 11 Bar
4. Iskra po wyjęciu cewki skacze

5. Zamienione między cylindrami wtryskiwacze

Nic nie pomogło....

W sobotę postanowiłem zatem jeszcze raz rozkręcić silnik, zdjąc kolekotr i dostać się do zaworów w celu przeczyszczenia komory zaworów z nagaru. Po wyczyszczeniu i zabraniu się do skręcania postanowiłem sprawdzić napięcie na kostkach od wtryskiwaczy i tu zdziwienie. Po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskiwaczach pojawja się stałe napięcie 5 V. Natomiast na cylindrze 2 jest właśńie 0. Zauważyłem kostkę rozdzielającą 6 pinową za silnikiem pod przeputnicą. jak zmierzę w tej kostce napięcie na poszczególne cylindry to pokazuje zgodnie 5 V lecz nie na środkowej parze dochodzącej do cylindra 2.

Mam pytanie co mogę zrobić dalej? dostac się do sterownika? Dlaczego jeżeli na wszystkich pozostałych jest napięcie, to na tym jednym miało by nie być?

Co powoduje że ECU wysyła napięcie na wtryskiwacze? Czy moze ktoś posiada schemat elektryczny?
Czy mogę bez problemu odłączyć ECU od samochodu i sprawdzić czy na wyjściu jest napięcie?

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i porady

Pozdrawiam

Daniel


Siema

Na prawdę nie ma nikogo kto mógłby mi pomóc? Ostatnio po wymontowaniu komputera, została sprawdzona wiązka do wtyczek i wszystko okazało się być w porządku.

Czy został w takim razie już tylko sterownik?

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Jeśli posprawdzałeś okablowanie i jest bez zarzutu a w dalszym ciągu nie ma napięcia na wtryskiwaczu, to czeka cię wymiana lub naprawa ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Jeśli posprawdzałeś okablowanie i jest bez zarzutu a w dalszym ciągu nie ma napięcia na wtryskiwaczu, to czeka cię wymiana lub naprawa ECU.

Panowie .... juz mi rece opadaja. Po sugestii Szogun0 postanowilem kupic sterownik i go przekodowac. Niestety problem wystepuje dalej.

Pytanie jest nastepujace. Na jakiej podstawie i czy w ogole mozliwe jest ze komputer odlaczy jeden z cylindrow i tylko wtryskiwacz na nim?

Macie jeszcze jakies pomysly? Za wszelkie sugestie bede wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. i co daniel poradziles cos sobie bo mam ten sam problem!

Witaj,

No niestety. Autko stoi i nikt nie potrafi mi pomóc. Na zagranicznych forach bede jeszcze szukal. Po dłuższym użytkowaniu z bledem zauważyłem ze zaczyna spadac ciśnienie. ... wiec bez grubszego remontu chyba sie nie obedzie. Moze do tego czasu udalo sie cos tobie?

Pozdr.

Edytowane przez Daniel_zz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. i co daniel poradziles cos sobie bo mam ten sam problem!

Witaj,

No niestety. Autko stoi i nikt nie potrafi mi pomóc. Na zagranicznych forach bede jeszcze szukal. Po dłuższym użytkowaniu z bledem zauważyłem ze zaczyna spadac ciśnienie. ... wiec bez grubszego remontu chyba sie nie obedzie. Moze do tego czasu udalo sie cos tobie?

Pozdr.

Witam. Odświeżam, ale pozostało pytanie czy poradziłeś sobie z tym problemem? Jak mam wypadanie zapłonu na 5 cylindrze i obstawiam, że to wina rozrządu. Więc do wymiany na innych forach sugerują, ze to pomaga. Czy to prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! panowie u nmie byla walnieta uszczelka pod glowica miedzy 2 a 3 cylindrem i dlatego wyskakiwal blad p0302!!! planowanie i nowa uszczelka i silnik jak nowy :banan::banan::banan: a tez podmienialem wszystko i juz nawet nowe ecu zamowilem i miedzy czasie rozebralem glowice a tu taka niespodzianka!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...