Kazek 1.9 5 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 (edytowane) Siema. Panowie jest problem z moim a4 b6 sedan 1.9 2002.Mianowicie do sedna . Zauważyłem na kompie błąd sterownika wentylatora klimatyzacji więc zabrałem sie do niego wymontowałem z mocowań przeczyściłem zasniedziałe styki wejścia do sterownika sprawdziłem przejscia zasilania przekaźnik bezpiecznik działanie wentylatora na krótko po czym złozyłem do kupy odpaliłem klime wentylator zadziałał i było miodek . Więc pojechałem do znajomego skasować błąd i po tym zabiegu dalej przestał działać .. zero błędów na Vagu ... zmieniłem klimatronic od innej b6 i dalej nic nie mam pomysłu co to może być .. dodatkowo coś słabo chłodzi czynnika za mało czy jak ? w tamtym roku miałem dobite do maxa .. rurki zimne czyli sprężarka działa .. Jakieś pomysły ? Edytowane 10 Czerwca 2015 przez Kazek 1.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 robiłeś nastawy klimy? jeśli słabo chłodzi to osuszacz i dławik do zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Robiłem nastawy .. osuszacz mówisz i dlawik a co z wentylatorem Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 hmm. tzn jeśli ci sie wiatrak nie włącza to i klima chodzić nie będzie , zawsze jesli działa klima to i wiatrak ... może czujnik temp coś szwankuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatrixXXL 1 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Że tak zapytam co to ten dławik bo u mnie też słabo chłodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Na weekendzie jeszcze pokminie coś z tym wiatrakiem zobaczę co z nim sie tam jeszcze dzieje ale osuszacz raczej dobry jest z tego co przyuważyłem odprowadza wilgoć itp hmm może coś z czynnikiem jednak niewiem już sam ... trzeba przepatrzeć wszystko na nowo coś czuje może jakiś zaworek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Że tak zapytam co to ten dławik bo u mnie też słabo chłodzi. takie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Od czego on niby jest .. lokalizacja tomek i opis plis heh tylko jak osuszacz jest git to może zawór główny czy coś ... bo w tamtym roku zmieniłem sprzegielko w klimie i nic poza tym chyba że znowu wywalił się kurde fele nie mam pojęcia Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Jest na podszybiu na cienkim przewodzie skręconą taką nakretką łączącą przewód..... a służy do rozdzielania strony wysokiego i niskiego ciśnienia ...... Płynąca ciecz ze skraplacza pod duzym ciśnieniem i wysoką temperaturą napotyka dławik który nagle zmniejsza ciśnienie a co za tym idzie i temperaturę cieczy robiąć taką mgiełke .... potem zasuwa juz niskie ciśnienie do parownika gdzie mgła odparowuje i zamienia sie z powrotem w gaz i wraca do sprężarki.... to tak w skrócie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Git dzisiaj będę działał z tematem jak się nie nabombie heheh dzięki Metik za wyjaśnienie Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka A więc po grubszej diagnozie błąd znowu wrócił tym razem wentylator nie dostaje sygnału , brak zasilania od modułu sterowania także czeka mnie wymiana na to wychodzi wiatrak prawny tylko moduł w kulki poleciał i taka to sytuacja a grzeje niemiłosiernie .. czujniki sprawdzone wszystko gites .. nic trzeba zamówić jakiś inny sprawny tylko pany powiedzcie mi czy np . z 2,5 TDI podejdzie moduł do 1.9 tdi ? czy odrazu brać do 1.9 nie kombinować ? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się