keiza1990 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Witam, Na początku przedstawię pacjenta, S4 B6 Avant w Tiptronicu. Problem: Od dłuższego czasu borykam się z kontrolką check engine. Na samym początku vag wywalał błąd odwrotnego przyłączenia sond za katami. Potem o słabym sygnale z jednej z sond przed katem. Po drodze wpadło jeszcze wypadanie zapłonów, zły skład mieszanki, aż na sam koniec zwarcie wewn. w jednej sondzie za katem. Rzeczywiście po wyjęciu tej sondy "coś" dzwoniło w środku. Zdecydowałem się sondę wymienić. Wszystko pięknie ładnie, a po dwóch dniach check. Ta sama nowa sonda, nie pamiętam kodu błędu. Wykasowałem i na razie jest spokój. Zastanawia mnie jedynie pozycja, w której ta sonda jest zamontowana (w drugim tłumiku analogicznie). Idąc po kolei od kolektora wydechowego mamy pierwszą sondę, potem pre-cat, i u mnie jest druga sonda i dopiero katalizator. Nie powinna być druga sonda umieszczona za katalizatorem? Znalazłem takie o to zdjęcie, na którym ewidentnie widać, że gniazdo sond jest za katalizatorem, a u mnie sonda jest wkręcona w miejsce, gdzie na zdjęciu są zaślepki: Może to jest przyczyną tych wiecznych problemów z checkiem na sondach ? Wiem, że wydech na tip trochę się różni w początkowej fazie od manuala, ale żeby i sondy były w innym miejscu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się