Skocz do zawartości

keiza1990

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O keiza1990

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    O K R

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia keiza1990

0

Reputacja

  1. Czytałem kiedyś opinie o tych poduszkach silverproject i nie były zbyt pochlebne. Ale jak kto woli. W swojej też wymieniałem poduszki bo obie dawały błąd na kompie. Wsadziłem 2 sztuki używane z RS6 C5 (po numerach ta sama poducha). Udało mi się tanio wyrwać z dobrym stanie za 1/3 ceny nowych z aso. Polecam trochę poszukać, no chyba że ma się zbędne 1800zł na nowe sztuki.
  2. keiza1990

    Katki Strumienica

    Sondy usunięte programowo
  3. keiza1990

    Katki Strumienica

    Ja pozbyłem się katalizatorów. W ich miejsce wstawiłem rury. Dźwięk jest bardziej rasowy no i głośniejsza jest.
  4. keiza1990

    Wady i zalety 4.2 V8 BBK

    też zdarzy mi się szarpnięcie z takim "uderzeniem" przy mocnej redukcji na D, w trybie S tego nie ma. Obstawiam kończący się konwerter
  5. Też jestem akurat po wymianie oliwy. Zalałem teraz Motul X-cess 8100 5W40 i jest znacząca poprawa. Wcześniej jeździłem na Mobil1 Esp formula 5W30. Teraz tak jakby silnik lepiej pracował, ale co najważniejsze grzechotania po postoju ustało.
  6. Oleju jeszcze nie zmieniłem, dalej jeżdzę na 5W30. I taki olej planowałem dać na następną wymianę. Nie chce bronić słuszności lania oleju o większej gęstości w naszej strefie klimatycznej, ale po dłuższym używaniu i przewertowaniu wielu tematów nie mogę znaleść kompromisu. Z jednej strony nie mamy takich srogich zim, żeby olej 10W zgęstniał to takiego stopnia jak na filmiku, a W50-60 daje zdecydowanie lepszą ochronę w wyższych temp. Na 5W30 w lato słabo się spisuje i w trasach dużo trzeba dolewać. Na forum A8 do 4.2, gdzie jest to praktycznie ten sam motor dużo osób leje 10W60 i chwali sobie. Dlatego myślałem o zmianie na ten właśnie olej, a jest to dalej full syntetyk. Wiem, że tutaj na forum do S4 liqui 5W40 jest broniony w każdym temacie, dlatego sam już nie wiem co zalać.
  7. Nie mamy takich zim, żeby było -25'C i olej tak zgęstniał. A odporność oleju z indeksem W30-40 na temperaturę jest nie porównywalnie gorsza od tych W50-60, a motor BBK wytwarza ogromne ilości ciepła, i przy tych temp potrzebuje lepszej ochrony. Zresztą chłopaki zza oceanu chwalą liqui 10w60 w tym motorze, a tam mają ten silnik obcykany, polecam tematy na audizine.
  8. Aż żal tego silnika zimą w takim razie.... Dlaczego?
  9. Do tego silnika polecane są 3 oleje: Liqui moly high tech 5w40 Liqui moly race gt1 10w60 Motul x-8100 5w40 Ja sie zdecydowałem na 10w60 przez to ze silnik i tak jest gorący, a lpg jeszcze bardziej zwiększa temp, w takich warunkach najlepszy jest 10w60 do silników sportowych o większym wysileniu
  10. Co do paliwa to polecam V-power racing 100, najlepiej chodzi na nim, ale Verva 98 też spoko. Ja jak zalewałem 95 to zawsze był problem, albo z mocą albo z zapłonem. Na 98 i 100 żadnych problemów. Co do oleju też jeździłem na 5w30 tylko Mobil1, w trasie zawsze palił mi ok. 1L na 1000km. Teraz szykuje mi się wymiana to zalewam Liqui 10w60.
  11. U mnie w dowodzie masa samego auta to 1900kg, teraz ze zbiornikiem gazu w kole i kierowcą to już ponad 2 tony. Niestety oryginalne hample średnio dają radę, przy ostrym hamowaniu z 200km/h może być nieciekawie. https://www.instagram.com/p/90sxcskISs/ tutaj masz jak jest u mnie, bez katów i otwarte przepustnice wydechów
  12. Nic, żadnej kontrolki. Oprócz tych stuków podczas jazdy nic się nie działo, silnik pracował dobrze, miał moc, skrzynia zmieniała biegi normalnie. Auto dzisiaj odbieram od mechanika. Problemem okazało się uszkodzone koło zamachowe, w miejscu skręcenia z konwerterem skrzyni wyklepały się otwory na śruby, koło się poluzowało i wykręciło wałek w rozruszniku.
  13. Gdzieś wyczytałem, że jeśli pada sprzęgiełko w rozruszniku albo ma luz na wałku to może wydawać takie dźwięki. Nie wiem czy to prawda, mam nadzieję że z silnikiem wszystko ok.
  14. Dwumas w tiptronic? Wyglada jak by bendix się skończył Też odrazu pomyślałem o tym, że nie załącza w ogóle z kołem zamachowym. Ale to stało by się tak nagle po zgaszeniu? I czy to rozrusznik byłby w stanie wydawać takie dziwne stuki jak silnik pracował?
  15. Pomocy! Audi odmówiło posłuszeństwa. Pacjent to S4 z 2003 roku z motorem 4.2 V8. Wybrałem się w trasę z Polski do Holandii. Podczas tankowania zauważyłem, że silnik nagle miał jakby większy problem z odpaleniem, a rozrusznik wydawał dziwne jakby "pojękujące" dźwięki. Silnik chodził więc ruszyłem dalej. Po ok. 15 km nagle usłyszałem, jak podczas odpuszczania gazu słychać świst podobny jak turbina, świst ustawał po dodawaniu gazu. Zatrzymałem się na odpalonym silniku wydawał metaliczne stuki w okolicach pod silnikiem jakby na łączeniu z skrzynią (bardzo ciężko do z lokalizowania). Zgasiłem, odpaliłem (coraz większe problemy z odpaleniem) wydawał dalej te stuki, a że miałem już nie daleko do celu to jakoś dojechałem (sam silnik pracował normalnie). Po dojechaniu do celu i zostawieniu samochodu na 15min już nie odpala, słychać tylko jak rozrusznik świszczy jak wiertarka, jakby bez najmniejszego oporu. Czy to może być wina rozrusznika? Czy coś poważniejszego już z silnikiem? Odpalić na popych nie ma opcji bo to automat. Proszę o jakies rady bo jestem w kropce, auto stoi a laweta do Polski to duże koszta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...