Jump to content

Recommended Posts

Posted

Od niedawna stałem się posiadaczem S4 b6. Z auta jestem bardzo zadowolony, komfort i osiągi... Brak jedynie grzanych d*p ;-) Na dzień dobry wymieniany jest kompletny rozrząd, sprzęgło i dwumas, cewki itd Chcę auto doprowadzić do mocnej serii i pokazać że 4.2 też potrafi jeśli się o nie dba ;-)

9vp52i73.jpg


6f3tztqx.jpg

Posted

Gratuluje zakupu! Życzę bezawaryjności

Wrzuć jakieś zdjęcia wnętrza.

Posted

Kolego wrzuć więcej fotek, rozbuduj opis :)

Ładna gablota :)

Posted

Bardzo ładna, powodzenia w planach :).

Posted

Narazie auto stoi w warsztacie :-( od jutra składam i mam nadzieję w weekend wyjechać :-) to porobię jakieś ciekawe fotki :-) póki co szukam jeszcze felg bo to są zimowe ;-) jakieś pomysły? Auto do jazdy na codzień... Myslalem o s-line 18kach

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Posted

Te z RS6 są kosa.

Posted

Którego RS6? :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Posted

Ładnie się prezentuję :wink: dawaj więcej fotek.

Posted

Ładna, więcej fotek zapodaj :)

Posted

e098c4e9f019443dea60f4597777ff40.jpg

Narazie robię duży przegląd :-)

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Posted

No rzeczywiście mały... :shocked::decayed:

Posted

Ostatnio widzę, że każdy "szczęśliwiec" zaczyna przygodę z S4 od wyjęcia motoru... taka nowomoda zapanowała :D

Powodzenia!

Posted

Do dużego przeglądu to może być zaleta ;)

Posted

Ostatnio widzę, że każdy "szczęśliwiec" zaczyna przygodę z S4 od wyjęcia motoru... taka nowomoda zapanowała :D

Powodzenia!

Tak się składa że eski mają przebiegi koło 220 tyś a na tyle mniej więcej starcza rozrząd a żeby wymienić to trza niestety motorownie w dół zrzucić, oprócz alternatora to wszystko inne żeby wymienić czy zdemontować bo np. głowice też trzeba silnik zrzucać czy wyjechać nim do przodu :wink:

Darek zrobi wsio co potrzeba i będzie się cieszył jazdą przez najbliższe 200 tyś km ;)

Posted

Ostatnio widzę, że każdy "szczęśliwiec" zaczyna przygodę z S4 od wyjęcia motoru... taka nowomoda zapanowała :D

Powodzenia!

Moda nie moda...jak sie chce mieć wszystko oki to podstawy trzeba zrobic...coś o tym tez wiem :)

Darek,dawaj znac jak poskladasz wszystko

3 mam kciuki....

Ps.

Odnośnie tego fazatory,coś udało ci sie ustalić?

Posted

Są dwie możliwości... Kolega Mortiis też bardzo pomaga :-) z tym fazatorem... Serwis nie widzi ich wogóle, ani w Polsce ani w Niemczech...

Ale jednak dobrzy ludzie jeszcze istnieją i próbują pomoc :-)

Posted

Są dwie możliwości... Kolega Mortiis też bardzo pomaga :-) z tym fazatorem... Serwis nie widzi ich wogóle, ani w Polsce ani w Niemczech...

Ale jednak dobrzy ludzie jeszcze istnieją i próbują pomoc :-)

Jutro z Maciejem sie spotykamy jak dobrze pójdzie....:) ....on coś jest w stanie ci załatwić???

Daj mi najwyżej nr katalogowy tego fazatora... Zapytam u mnie w okolicy co niektórych....

Posted

Takie uroki Vki już rozrząd zrobić i trzeba motor wyciągać, ogólnie w naprawach droższy silnik jak zwykła 2 litrówka ale coś za coś zawsze jest ;)

Posted

Podoba mi się podejście do tematu. Kurcze sam sobie bym kupił s4 B6, albo B7. Tylko kiedy bym jeździł.

Posted

Wszystko zależy ;-) ja się teraz trochę po denerwuje, a potem tylko jazda :-)

Znając życie więcej Żona będzie jeździć :-P

Też chciałem początkowo b7, ale zrobić w niej to co ja robię i mam prawie kwotę RS4 ;-) b6 w dodatku tak nie rzuca się w oczy ;-)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...