niebieski708 Posted June 21, 2015 Posted June 21, 2015 Od niedawna stałem się posiadaczem S4 b6. Z auta jestem bardzo zadowolony, komfort i osiągi... Brak jedynie grzanych d*p ;-) Na dzień dobry wymieniany jest kompletny rozrząd, sprzęgło i dwumas, cewki itd Chcę auto doprowadzić do mocnej serii i pokazać że 4.2 też potrafi jeśli się o nie dba ;-)
arturek986 Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Gratuluje zakupu! Życzę bezawaryjności Wrzuć jakieś zdjęcia wnętrza.
devey Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Kolego wrzuć więcej fotek, rozbuduj opis Ładna gablota
niebieski708 Posted June 23, 2015 Author Posted June 23, 2015 Narazie auto stoi w warsztacie :-( od jutra składam i mam nadzieję w weekend wyjechać :-) to porobię jakieś ciekawe fotki :-) póki co szukam jeszcze felg bo to są zimowe ;-) jakieś pomysły? Auto do jazdy na codzień... Myslalem o s-line 18kach Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Posted June 23, 2015 Author Posted June 23, 2015 Którego RS6? :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
niebieski708 Posted June 25, 2015 Author Posted June 25, 2015 Narazie robię duży przegląd :-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
azure Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Ostatnio widzę, że każdy "szczęśliwiec" zaczyna przygodę z S4 od wyjęcia motoru... taka nowomoda zapanowała Powodzenia!
Mortiis Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Ostatnio widzę, że każdy "szczęśliwiec" zaczyna przygodę z S4 od wyjęcia motoru... taka nowomoda zapanowała Powodzenia! Tak się składa że eski mają przebiegi koło 220 tyś a na tyle mniej więcej starcza rozrząd a żeby wymienić to trza niestety motorownie w dół zrzucić, oprócz alternatora to wszystko inne żeby wymienić czy zdemontować bo np. głowice też trzeba silnik zrzucać czy wyjechać nim do przodu Darek zrobi wsio co potrzeba i będzie się cieszył jazdą przez najbliższe 200 tyś km
PrzemoS4 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Ostatnio widzę, że każdy "szczęśliwiec" zaczyna przygodę z S4 od wyjęcia motoru... taka nowomoda zapanowała Powodzenia! Moda nie moda...jak sie chce mieć wszystko oki to podstawy trzeba zrobic...coś o tym tez wiem Darek,dawaj znac jak poskladasz wszystko 3 mam kciuki.... Ps. Odnośnie tego fazatory,coś udało ci sie ustalić?
niebieski708 Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 Są dwie możliwości... Kolega Mortiis też bardzo pomaga :-) z tym fazatorem... Serwis nie widzi ich wogóle, ani w Polsce ani w Niemczech... Ale jednak dobrzy ludzie jeszcze istnieją i próbują pomoc :-)
PrzemoS4 Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Są dwie możliwości... Kolega Mortiis też bardzo pomaga :-) z tym fazatorem... Serwis nie widzi ich wogóle, ani w Polsce ani w Niemczech... Ale jednak dobrzy ludzie jeszcze istnieją i próbują pomoc :-) Jutro z Maciejem sie spotykamy jak dobrze pójdzie.... ....on coś jest w stanie ci załatwić??? Daj mi najwyżej nr katalogowy tego fazatora... Zapytam u mnie w okolicy co niektórych....
arek_cccp Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Takie uroki Vki już rozrząd zrobić i trzeba motor wyciągać, ogólnie w naprawach droższy silnik jak zwykła 2 litrówka ale coś za coś zawsze jest
kivlov Posted June 27, 2015 Posted June 27, 2015 Podoba mi się podejście do tematu. Kurcze sam sobie bym kupił s4 B6, albo B7. Tylko kiedy bym jeździł.
niebieski708 Posted June 27, 2015 Author Posted June 27, 2015 Wszystko zależy ;-) ja się teraz trochę po denerwuje, a potem tylko jazda :-) Znając życie więcej Żona będzie jeździć :-P Też chciałem początkowo b7, ale zrobić w niej to co ja robię i mam prawie kwotę RS4 ;-) b6 w dodatku tak nie rzuca się w oczy ;-)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now