Skocz do zawartości

devey

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O devey

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    LB

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia devey

0

Reputacja

  1. Witam, dwa dni temu podczas zwykłej jazdy usłyszałem jakby wycie, przejechałem ze 300-400 m i nagle okazało się, że wspomaganie kierownicy nie działa. Kierownica ciężko chodzi i pompa wyje niemiłosiernie przy próbie jakiegokolwiek skrętu. Zaglądam do zbiorniczka - nie ma prawie płynu. Zalałem nowym jak na zdjęciu, mała rundka i znowu połowę zbiorniczka ubyło. Auto postało 2 dni i płyn prawie całkowicie wyciekł. Zacząłem sprawdzać po kolei gdzie był wyciek i tak trafiłem na maglownicę. Cała upierniczona jakimś syfem, mokra od płynu więc wytarłem ile mogłem, zalałem trochę płynu, ustawiłem auto na kartonach (zemsta za Hankę Mostowiak) i kręciłem kierownicą na na fulla to w jedną to w drugą stronę. Pojawiło się trochę płynu jak na fotce. Pierwsze pytanie brzmi, czy przy 1 powinna być wkręcona jakaś śruba (jest gwint), wydaje mi się, że właśnie tamtędy ubywa płyn. Drugie pytanie brzmi, czy jeśli płyn ubywa tymi metalowymi rurkami (2), które de facto są już pokorodowane to czy można je kupić bez konieczności zakupu całego magla? Miesiąc temu wymieniałem płyn od wspomagania, może zły płyn zalałem? Chociaż na korku od zbiorniczka jest napisane, żeby lać mineralny... Ktoś coś podpowie?
  2. Dzięki. Czujnik doładowania (038906051C) wyciągałem wczoraj, był trochę zasyfiony. Oczyściłem go kontaktem ale dało to tylko tyle, że tryb awaryjny pojawił się na 3 biegu przy ok 4k rpm a nie jak wcześniej przy 3,5 k rpm. Wiązki nie sprawdzałem. Jeśli chodzi o sterownik silnika to tylko podmiana jako diagnoza? Btw. czy ta przypadłość może mieć coś wspólnego z zaklejoną syfem odmą? Bo w egr pod grzybkiem przy otworach upustowych pojawi mi się olej przy pałowaniu silnika i jest trochę spocona rurka idąca do odmy.
  3. Masz rację. Zacznę od turbo. Dziękuję za linki. Napiszę o postępach.
  4. Czy po filmiku z testem vagowym sztangi turbo będziecie w stanie stwierdzić kondycję kierownic?
  5. Czyli na pierwszy ogień czyszczenie/podmiana N75?
  6. Cześć forumowicze, zwracam się z prośbą o sprawdzenie logów. Pacjent to A4 B6 1.9 TDI 130PS. Przypadłość jest następująca przy wyprzedzaniu wpada w tryb awaryjny. Mniej więcej jest to przy prędkości 120 km/h. Dzieje się tak za każdym razem. Test sztangi robiłem vagiem i niby jest ok. Logi: Log nr 1 Log nr 2 Log nr 3 Dodam jeszcze, że podczas testów złapał notlaufa, na 3 biegu przy ok 3,4 k rpm a na drugim teście na 4 biegu przy ok 2,9 k rpm. Oczywiście, pomiędzy testami resetowałem tryb awaryjny.
  7. Cześć Tomku, poproszę o wycenę kompletnego rozrządu do 1.9 TDI AWX 130km raz wycenę pompy vacum. Dziękuję.
  8. devey

    [B6 AWX] Oem +

    To już zimowy setup? Nieźle wygląda.
  9. Odpływ pod akumulatorem jest drożny, sprawdziłem wcześniej. Edycja: sprawa załatwiona, temat można zamknąć. Być może się to komuś kiedyś przyda więc ściany grodziowe w B6 i B7 (nie wiem czy w nowszych) są symetryczne co oznacza, że pasowały do aut z kierownicą po lewej i po prawej stronie. Na zdjęciu znajduje się otwór do mocowania mechanizmu wycieraczek. Był on fabrycznie zalakierowany, ponieważ w autach z kierownicą po stronie lewej ten mechanizm również znajduje się po stronie lewej. Prawą stronę można spokojnie zaślepić. Pasuje śruba 6, ja dodatkowo przed wkręceniem owinąłem ją taśmą uszczelniającą oraz dałem podkładkę gumową. Informacją z ASO.
  10. Witam, ostatnio demontując fotel pasażera, zauważyłem, że pod nogami pasażera zebrało mi się jezioro Michigan. Zacząłem więc sprawdzać co się dzieje, skąd tam ta woda. Po kilku dniach udało mi się namierzyć którędy się przedostaje. Zamieszczam fotkę i proszę o podpowiedź, co to jest? Czy można to zaślepić? Czy powinno tam być coś wkręcone? Wydaje się, że w środku jest jakaś guma lub membrana, bo jak delikatnie naciskam drucikiem to sprężynuje. Otwór ten znajduje się pomiędzy filtrem kabinowym a akumulatorem. Będę wdzięczny za sugestie. Pozdrawiam.
  11. devey

    [SOLVED] Brak mocy

    Już spieszę z odpowiedzią, log nr 1. Kolega stwierdził, że jego passat przy 3tysiącach obrotów na mafie (actual) ma wartość około 1250 mg/r podczas gdy u mnie jest to tylko 1073 (w drugim logu 1078). Kupiłem drugi czujnik na szrocie za 4 dychy i auto śmiga aż miło.
  12. devey

    [SOLVED] Brak mocy

    Witam, winowajca namierzony - padł czujnik ciśnienia/doładowania map (038906051C). Po podmiance na używkę od kolegi z passka B5, auto zapiernicza jak szalone. Logi dynamiczne zrobiłem już na czujniku kolegi, ale wrzucę je tutaj celem oceny kondycji przepływki, bo kolega stwierdził, że za mało powietrza daje. Zerknijcie swoim fachowym okiem. Log 1: http://vaglogi.pl/log-011_003_dS202.html Log2: http://vaglogi.pl/log-011_003_ibO5q.html Czy takie wartości mogą być spowodowane założonym turbo BRD? Czy błąd przeładowania nie powinien wrócić skoro czujnik był uwalony? Na teście turbo cały czas pokazuje actual intake preassure wartość 2998,5k rpm? Nie mienia się czy się stoi czy się jedzie itd.
  13. devey

    [SOLVED] Brak mocy

    Dziękuję, jutro zrobię i wrzucę. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...