Skocz do zawartości

peacenotwar

Pasjonat
  • Postów

    475
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O peacenotwar

Informacje

  • Imię
    Ernest
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia peacenotwar

1

Reputacja

  1. 2011 i multitronic. Ten drugi termostat jest na wężu między silnikiem a ścianą grodziową. szczerze nie wiem jak wygląda przy manualach.
  2. CAGA i CAHA mają ten sam układ chłodzenia. Zależy który rok masz, bo widzę, że do 17.08.2009 ten termostat w tych silnikach nie występował. Ja kupiłem w ASO za 150zł bodajże ORI 03L121111AD. Niestety przyszła zimniejsza pogoda i okazało się, że nadal nie dogrzewa. Wymieniłem ten termostat na wężu wodnym i przy minusowych temperaturach dochodzi do 90* (oczywiście jadąc 1200 obrotów przy 60km/h się nie dogrzewa (dochodzi do ok 75), trzeba trochę depnąć. Ale jak złapie już 90 to nie schodzi). Użyłem termostatu 1K0121113A a dokładniej BEHR BERH TH575 i jest to termostat Audi ze zmazanymi oznaczeniami. Może dla dużego termostatu też behr byłby ori ze zmazanymi numerami (behr TI3487 ) Generalnie jak ktoś ma problem z temperaturą proponuję zmienić od razu oba termostaty i mieć spokój. Jeszcze niektózy zmieniają dławik 1J0122351 obok termostatu na wężu dla spokoju
  3. Problemem w nowszych 2.0TDI jest to że po wymianie na inny niż oryginał, silnik się nie grzeje odpowiednio i stąd mit, że "Ten typ tak ma". Radzę Ci wymienić na ori z ASO ten termostat. Ten 03L121111AD ktoś na pewno od Ciebie odkupi z chęcią
  4. Potwierdzam to samo - oring też warto zmeinić
  5. Z tego co widzę, do 2009 roku układ chłodzenia był trochę inny. Na jednym obrazku jest na czerwono zaznaczony ten termostat plastikowy z nowszych modeli. Na drugim rysunku nie ma tego termostatu i to jest sprzed 2009. Widocznie u Ciebie on nie występuje. BTW zmieniłem dosłownie 2-3 dni temu termostat na ten 03L121111AD z ASO i problem zniknął. Przy okazji okazalo się, że w układzie chłodzenia "woda" była mega brudna. Sprawdź jak u Ciebie jest, bo nie wiem czy to nie było częściowo odpowiedzialne za ciężką sprawność układu chłodzenia. W zbiorniczku była czysta, ale reszta syf.
  6. Moment Przecież masz rozpiskę przy wybieraku. Jak przesuwasz max do tyłu to jasne że będziesz miał S. Wystarczy nie przesuwać do S, a do D. Nie przekodujesz tego Multitronic nie pokazuje biegów dopóki go nie wrzucisz w M, gdzie emuluje on zwykłą skrzynię automatyczną z 8 przełożeniami. Ale taka jazda jest bez sensu, bo się traci to z czego słynie CVT czyli "nieskończoną" ilość przełożeń. Proponuję zapoznać się z tym jak działa multitronic, bo wydaje mi się, że brakuje Ci tej wiedzy
  7. Bry Czy da radę spasować ten zderzak? Sytuacja podobna jak u kolegi powyżej - po rozrządzie słabo spasowane. Jeśli tak to czy dużo roboty? (Planuję zakup, ale to mnie niepokoi troche)
  8. Tylko to dotyczy typowo b5. W stanach ma bardzo słabą opinię ta generacja s4. Mi się zdaje że po prostu nie umieją ich odpowiednio utrzymać i stąd takie mity ^^ Co do gwintu - którykolwiek KW. Byle by był inox dla świętego spokoju. Raz miałem KW i niedowierzałem że tak zawieszenie może chodzić
  9. Kto Ci takich bzdur naopowiadał? Różnica jest ogromna. Seryjne hamulce to kibel. Po założeniu 6-tłoka normalna jazda jest prawie niemożliwa, bo auto tak nurkuje. Trzeba od razu tył dla balansu robić. Poza tym nie chodzi o samą siłę ale też o hamowanie z dużych prędkości. Hamowanie z 200 dla serii to wyzwanie. A BBK nawet tego dobrze nie odczuwa
  10. Pasowały zobaczymy czy nowy właściciel ich nie zmieni. Tak, auto sprzedane W zamian w garażu stanęła Toyota Supra Twin turbo mk4 ^^
  11. Mały update. Nawet program ok 350hp sie pojawil. FlatShift i Launch Control tez A przede wszystkim autko wystawione na sprzedaz. http://www.olx.pl/oferta/audi-s4-b5-2-7-biturbo-stage-2-5-ac-schnitzer-CID5-IDhEiMb.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...