inhosik

Pasjonat
  • Zawartość

    218
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

1 obserwujący

O inhosik

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Lokalizacja
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

820 wyświetleń profilu
  1. inhosik

    ja mam program zrobiony w r-perfomance na 211 koni i mam założony dwumas z tarczą i dociskiem z 2.0 tdi a4 b9 i zrobiłem już jakieś 30 tys i nic się nie ślizga
  2. inhosik

    jak zdrowy silnik wyjdzie ok 210, mi wyszło 211, kumplowi w caha 203, średnio dwójka z przodu powinna byc
  3. inhosik

    Po kluczyku nie sprawdzisz. Jak zrobiona jest korekta licznika to w kluczyku po pierwszym odpaleniu zmienia sie przebieg na mniejszy
  4. inhosik

    nic, wykrecasz i wkrecasz robisz program i jakies 210 koni masz jak zdrowy silnik
  5. inhosik

    Są dwie podkładki do ustalenia grubości s1 i s2. Jest w elsie odpowiedni wzór na obliczenie grubości i zmierzenie luzu miedzyzebnego. To co napisałeś to jest jeden z etapów skladania
  6. inhosik

    03G121113 kumpel w q5 w tamtym roku miał tak samo, kupił za 30zł zamiennik, nic nie pomogło, kupił ori za 126zł nic nie pomogło, oddał go do serwisu dali mu drugi taki sam i jest wszystko ok, z tymi termostatami jest loteria, w pierwszych latach a4 b8 jest termo wkład 82 stopnie potem zmienili na ten z obudową i jest on 88 stopni. Jeśli ma się wkład to najlepiej kupić ten 87 stopni ori z a4 b7 2.o tdi o numerze 03G121113
  7. inhosik

    ja wymieniłem na ori serwisowy z b7 2.0 tdi o numerze 03G121113. Przy temp. 6 stopni na zewnątrz od odpalenia i przy spokojnej jezdzie łapie mi 90 stopni po ok 7 minutach i już nigdy nie spada. Termo o numerze 03G121113 ma zakres 87-102 a ten nasz z b8 o numerze 03G121113A 82-102. Oba mają wymiary 54mm szerokiść i wysokość 22,5mm
  8. inhosik

    Ktoś ma pewne spolszczenie do b8 mmi 2g high? Miałem na kompie i gdzieś mi wcieło a na serwerach już nie ma
  9. inhosik

    Na polosi są przeguby może one
  10. inhosik

    Weź stetoskop dodknij amortyzatora posluchaj potem dotknij skrzyni posluchaj i tam gdzie uslyszysz najglosniejszy dzwiek który cie drażni to wyeliminujesz czy to oiasta czy skrzynia. Moze to byc tez półoś. Lewa z prawą jest taka sama wiec na próbę możesz zamienić i zobaczyc czy chrobotanie przeszlo na druga stronę
  11. inhosik

    Jakby ktoś szukał połosi do b8 to z a4 b9 pasują bez problemów. Za ok 120zl można kupić roczną półoś dzisiaj montowalem, wystarczy zbić tylko kolnierz z przegubu zewnetrznego
  12. inhosik

    Czy taki luz na prawej stronie od mechanizmu różnicowego jest dopuszczalny?
  13. inhosik

    W caga jest elektyczna pompka plynu chłodniczego która uruchamia obieg z chlodnicy/nagrzewacza plynu egr , który jest nad turbiną. W tym obiegu jest termostat mały behr który otwiera sie przy 75 stopniach i puszcza gorący plyn w obieg do chlodnicy czołowej. Ktoś wie kiedy ta pompka się załącza (jakie warunki dla ecu muszą być spełnione)? Ten układ ma za zadanie dogrzać silnik?
  14. inhosik

    Wyslij mi maila na pw oraz kod silnika to z elsy dam ci w pdf montaż głowicy w pl języku
  15. inhosik

    Jeden ma dużą dawkę. Wtryski na maszynę do sprawdzenia lub możesz też zacząć od zrobienia próby przelewowej.