Skocz do zawartości

MuRaT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MuRaT

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia MuRaT

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie - poszukuję rzetelnego mechanika na terenie Rzeszowa i okolic (+-40km), który wie co robi i nie leci w kulki. Do tej pory przerobiłem ze 4 serwisy i żadnego nie mógłbym z czystym sumieniem polecić. Aktualnie załamuję już ręce. ? Albo samochód wraca zrobiony byle jak albo nie jest w ogóle sprawdzany, przez co po kilku dniach z powrotem wraca na serwis (rekordowo 6 razy przy prostej wymianie tarcze tył + klocki --> ostatecznie polecany serwis poległ). Często gęsto się zdarzało, że nie dostałem też informacji o rzeczach, które powinny zostać zrobione mimo, że zawsze proszę o taką diagnostykę (i zawsze jestem gotów za to zapłacić), przez co nie ujechałem czasami 100km, kiedy trzeba było szukać serwisu bo coś było nie dokończone albo niewłaściwie zrobione. Na ten moment potrzebuję kogoś od: -regeneracji zawieszenia, -wymiany sprzęgła, -wymiany pompy wspomagania, -diagnostyki ogólnej samochodu. Liczę na waszą pomoc w tym temacie ?? bo jednak każdy z nas już trochę warsztatów przerobił i ma jakieś doświadczenie. ??
  2. MuRaT

    Przepustnica EGR Wymiana

    Chciałbym odświeżyć temat. Padł mi ostatnio EGR o tych samych numerach co koledze powyżej (03L 131 501 D). Po zakupie używki, która powinna wg. opisu pasować (numery nieokreślone, sprzedawca gwarantuje zgodność), ciągle wyrzuca stary błąd o usterce (P0403) i nie ma możliwości jego usunięcia. Adaptacja kończy się sukcesem, chociaż co dziwne podczas procedury zawór zaterkocze, ale nawet dobrze nie drgnie. I tu nasuwa się pytanie- czy to będzie wina samochodu, czy raczej część albo nie pasuje, albo jest jednak wadliwa? Dodam, że sprawdzenie EGR w VCDS (w NASTAWY PODSTAWOWE) również kończy się pomyślnie, jednakże testy już są przerywane ze względów bezpieczeństwa. Proszę was o wsparcie, Szanowne Grono, bo już nie mam pomysłu i kończą mi się nerwy.
  3. Czyli ta taśma z numerami: 8K0953568Q nie ma szans, że podejdzie ?
  4. Sprawdzałem po VIN, ale coś widocznie źle pokazało, bo rozpiąłem dzisiaj obudowę i taśma jest z literką D na końcu. Numery przełącznika: 8K0 953 502 BF Numer taśmy: 8K0 953 568 D Odpowiadając na pytanie odnośnie ACC i innych systemów, to nie mam żadnego z wymienionych. Nie mam również multifunkcyjnej kierownicy, FIS'a, tempomatu, kompletnie nic.
  5. Witam, zastanawiam się nad zmianą manetek na takie z przełącznikiem do FIS'a i tempomatem. W związku z tym szukam porady. Jeżeli mam u siebie przełącznik o numerach 8K0953502BF wraz z taśmą o numerach 8K0953568G, to czy podejdą mi manetki z taśmą od polifta o numerach: taśma- 8K0953568Q, manetki-4G8953502AD ? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi !
  6. Cześć wszystkim, jestem Bartek i swoje Audi A4 B8 użytkuje już od ponad 3 lat Postanowiłem dołączyć na forum, żeby poszerzać swoją wiedzę na temat tego modelu oraz dzielić się tą którą już posiadam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...