Skocz do zawartości

renegat207

Pasjonat
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O renegat207

Informacje

  • Imię
    Sylwester
  • Miasto
    LBN

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

946 wyświetleń profilu

Osiągnięcia renegat207

0

Reputacja

  1. Panowie, czy rozwiązał ktoś ten problem u mnie wymiana i czeszczenie krancowek nic nie dało. Fis nie sygnalizuje otwarcia drzwi pasażera z przodu i oświetlenie Miga że stała częstotliwością po otwarciu drzwi PP.
  2. Ok. Dzięki za odpowiedź. Przeczyszcze wtyczki spirytusem zobaczymy czy pomoże.
  3. No tak bo to mówi błąd, ale dlaczego tak sie stało i jak to naprawić. Mce padł? Zdemowalem kleme na 5 min. I nic nie pomogło. Dodam, ze stało się tak po wymianie podświetlenia w bagażniku na chińskie ledy. Bezpieczniki wszystkie całe.
  4. Kolego czy udało Ci się rozwiązać ten problem z lewą lampą, bo ja mam dokładnie taką samą usterkę. Bede wdzięczny za odpowiedź.
  5. Tak z samego parktronika nie wystarczy ja tak miałem na początku i nie działało. U Ciebie coś musi być nie tak z przewodami kamerki skoro po myjce masz zakłócenia przesyłu obrazu. Sprawdź miernikiem przewody.
  6. Musisz podpiąć drugie zasilanie ten krótki kabel czerwony i czarny (jak do zasilacza) najlepiej do gniazda zapalniczki w bagażniku jest najbliżej i bezpiecznik ma do tego prąd jest po zapłonie. Lutujesz przewody jeden + 12 V czerwony a drugi czarny masa. Resztę masz opisane na początku wątku. Wrzuć zdjęcia tych przewodów co nie wiesz gdzie podłączyć.
  7. Raczej bez sterownika pdc, ktory ją wspiera kamera nie będzie działać.
  8. Mam pytanie , czy może wymieniał ktoś zestaw naprawczy dźwigni zmiany biegów tu przy tym mechanizmie przy skrzyni? chodzi o zestaw o nr 8K0798151 U mnie ma już luz góra dół i wydaje mi się, wchodzi w wibracje podczas jazdy na bardziej chropowatej nawierzchni dodatkowo na lewarku jest delikatny luz.
  9. Witam, przymierzam się u siebie do zmiany manetek na poliftowe, obecnie mam MF i tempomat. Mam pytanie odnośnie tego czy jak zmienię cały komplet z taśmą ESP nr 8R0953568S to wiadomo kodowanie modułu multifunkcji, adaptacja czujnika G-85 ale czy obecna poduszka z przedlifta podchodzi bez problemu do nowej taśmy? A drugie jeśli posiadam avanta to czy komplet 8R0953568S będzie obsługiwał tylną wycieraczkę bo w wątku odnośnie montażu tempomatu manetki od polifta nie są rozdzielone na sedan czy avant. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Edit: Jestem już po zmianie przełączników od polifta kpl. wraz z taśmą do tego zmieniłem kierownice na poliftową multi okrągłą S-line. Wszysto pasowało plug & play, robiłem tylko adaptacje czujnika kąta skrętu vcds-em. Taśma esp pasowała stara ale przełączniki kupiłem w zestawie z taśmą, więc założyłem tą od nowych przełączników. Te poliftowe manetki są wg mnie precyzyjniejsze, dużo ciszej pracują i są ładniejsze.
  10. Gdyby ktoś jeszcze szukał manuala jak wyjąć wtryskiwacze w 2.0 CR
  11. Szukam manuala jak wyjąć i zamontować wtryskiwacze w naszych Audi a4 b8 2.0 tdi.
  12. Witam panowie, dziś montowałem kamerkę ta z aliexpress i jest problem na MMI nie wyświetla obrazu tylko czarne tło. Z lewej strony pokazuje samochodzik załącza się przyciskiem ale nie działa. Ja w swojej kamerce miałem 2 złącza jedno zasilające kabel czerwony i drugi czerwono czarny. Ten czerwono-czarny podlaczyłem do masy zapalniczki a czerwony zaizolowalem, nastepnie odczalem tą żółtą wtyke RCA i miałem 3 kabelki zielony, czerwony i czarny. Zielony podlaczylem do pinu 11 w niebieskiej kostce mmi , czarny do 5 pinu w niebieskiej kostce mmi i czerwony do pinu 3 w przycisku pdc. Kodowanie zrobione w 5f i w stering asist. Wyświetla się taki obraz . Macie jakieś pomysły? Dodam, że kamera działa w systemie NTSC. Edit: Już ogarnięte, potrzeba było zasilanie podpiąć pod ten kabel, który był zaizolowany. Tymczasowo podpialem pod gniazdo zapalniczki.
  13. Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Wczoraj udało mi się zamontować (dołożyć) pdc przód do mojego A4 B8 2010 r. Wiązkę wykonałem sam tak jak jest to opisane w pierwszym poście. Spędziłem przy tym sam około 8 godz. Podłączyłem wszystko tak jak jest opisane na początku wątku, tylko trochę przez nie uwagę zamontowałem odwrotnie wiązkę od czujników parkowania tak, że jak podjeżdzałem przodem do przeszkody z prawej strony to na wizualizacji pokazywał mi (na MMI) na lewej stronie, że się zbliżał ale rozwiązałem to w ten sposób ,że w kostce od modułu pdc tej 12 pin zamieniłem miejscami piny sygałowe (4 szt.) od czujników zgodnie ze schematem. Teraz wszystko działa OK. Co mogę powiedzieć najwięcej trudności zajęło mi przeprowadzenie wiązki pod nogami przez obudowę ECU oraz zamontowanie głośniczka, ponieważ mocowanie jego jest w trudno dostępnym miejscu, że trzeba się trochę nagimnastykować ,żeby poprawnie go zamontować. Co do ułatwień to nie rozkręcałem całych boczków z tyłu w bagażniku tylko listwę tą chromowaną i odkręciłem te mocowania od siatki bagażu te przy siedzeniach z tyłu. Kanapę tylną demontowałem, przy okazji trochę poodkurzałem w tych zakamarkach;) Odnośnie rozwiercania otworów pod czujniki PDC to używałem wiertła stożkowego ale o rozmiarze 21 mm, ponieważ taką średnicę miały te ori uchwyty pod pdc. Uchwyty przykleiłem na taśmę dwustronną. Takie elementy jak uchwyty pdc w grill i w zderzak zamawiałem w ASO. Powiem, że w A4 B8 łatwo się demontuje przedni zderzak w porównaniu do B6 i B7 nawet nie trzeba odpinać wężyków od spryskiwaczy ksenonów bo spryskiwacze wypychają klapki na sprężynkach w zderzaku. Teraz przymierzam się do montażu kamery cofania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...