Jump to content

renegat207

Pasjonat
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About renegat207

Informacje

  • First name
    Sylwester
  • Location
    LBN

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

591 profile views
  1. Witam, przymierzam się u siebie do zmiany manetek na poliftowe, obecnie mam MF i tempomat. Mam pytanie odnośnie tego czy jak zmienię cały komplet z taśmą ESP nr 8R0953568S to wiadomo kodowanie modułu multifunkcji, adaptacja czujnika G-85 ale czy obecna poduszka z przedlifta podchodzi bez problemu do nowej taśmy? A drugie jeśli posiadam avanta to czy komplet 8R0953568S będzie obsługiwał tylną wycieraczkę bo w wątku odnośnie montażu tempomatu manetki od polifta nie są rozdzielone na sedan czy avant. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
  2. Gdyby ktoś jeszcze szukał manuala jak wyjąć wtryskiwacze w 2.0 CR
  3. Szukam manuala jak wyjąć i zamontować wtryskiwacze w naszych Audi a4 b8 2.0 tdi.
  4. Witam panowie, dziś montowałem kamerkę ta z aliexpress i jest problem na MMI nie wyświetla obrazu tylko czarne tło. Z lewej strony pokazuje samochodzik załącza się przyciskiem ale nie działa. Ja w swojej kamerce miałem 2 złącza jedno zasilające kabel czerwony i drugi czerwono czarny. Ten czerwono-czarny podlaczyłem do masy zapalniczki a czerwony zaizolowalem, nastepnie odczalem tą żółtą wtyke RCA i miałem 3 kabelki zielony, czerwony i czarny. Zielony podlaczylem do pinu 11 w niebieskiej kostce mmi , czarny do 5 pinu w niebieskiej kostce mmi i czerwony do pinu 3 w przycisku pdc. Kodowanie zrobi
  5. Witam wszystkich po dłuższej przerwie. Wczoraj udało mi się zamontować (dołożyć) pdc przód do mojego A4 B8 2010 r. Wiązkę wykonałem sam tak jak jest to opisane w pierwszym poście. Spędziłem przy tym sam około 8 godz. Podłączyłem wszystko tak jak jest opisane na początku wątku, tylko trochę przez nie uwagę zamontowałem odwrotnie wiązkę od czujników parkowania tak, że jak podjeżdzałem przodem do przeszkody z prawej strony to na wizualizacji pokazywał mi (na MMI) na lewej stronie, że się zbliżał ale rozwiązałem to w ten sposób ,że w kostce od modułu pdc tej 12 pin zamieniłem miejscami piny s
  6. Witam wszystkich, pytanie do znawców tematu przeglądałem początek wątku i pierwszy główny schemat podłączenia PDC przód bo tył już mam fabrycznie, wyposażenie MMI 3 G Basic, gdzie mam się wpiąć z podłączeniem przycisku od Parktronika? w moim przypadku wersja nad klimatronikiem. Wg schematu wynika ,że do do modułu/sterownika pdc kostka T 16e pin 13--->wtyczka przycisku pdc Tr 8 pin 3 modułu/sterownika pdc kostka T 16e pin 4 --> wtyczka przycisku pdc Tr 8 pin 1 Pytam bo ciekawi mnie jak wygląda ta kostka od tego parktronika co jest razem z ESP. Czy da się jakoś wcześniej wpiąć
  7. Witam, mam ten sam problem ktoś podpowie jak to ogarnąć? Edit: Już ogarnięte. Zrobiłem przez SRI reset i potem milage rest of word.
  8. Ja kiedyś wgrywalem tylko bezpośrednio do kości 24c08 i zadziałał w innym liczniku co był deef. Może akurat były podobne liczniki. Wgralem potem z ciekawości po kablu to co odczytałem programatorem i było ok.
  9. Jak chcesz mam kilka innych wsadów ale 930J nie mam. Mam ori wsad z 24c08 ale 930S. Najlepiej jak byś zapodał wsad programatorem bezpośrednio do kości.
  10. Cześć wszystkim, wczoraj u siebie wymieniałem łożysko od lewej flanszy skrzyni czyli od wału koronowego, powiem że nie trzeba rozpinać zawieszenia ani nawet stabilizatora. U mnie było słychać takie rzęzienie przy większych prędkościach do tego było czuć wibracje ale inne niż np. od niewyważonego koła (inna częstotliwość), teraz jest dużo ciszej i nie ma drgań. Posiadam A4 B8 quattro CAHA . Co więcej na łożysku i nie było luzów osiowych góra dół ale za to był luz osiowy wzdłużny czyli lewo prawo. U siebie po pomiarach dodałem 2 podkładki o gr. 0.3 mm. i delikatnie wkleiłem łożysko. Proble
  11. W przedliftcie 2.0 CR wymiana termostatu pomaga w polifcie podobno już nie. Z tego co ja zauważyłem to te termostaty po prostu mają swój "resurs" i później nie działają prawidłowo. Powiem jeszcze ciekawostkę, że auta były produkowane na określoną strefę klimatyczną do której przyporzadkowany był rodzaj termostatu. Na pewno nie jeden z nas zastanawiał się po co jest w odmie zaslepiona kostka elektryczna w starszych modelach a była to zaślepka grzałki odmy aut przeznaczonych np do Skandynawii. Odnośnie silników benzynowych to nagrzewają się szybciej m.in. dlatego, że mają większą tempera
  12. Cześć wszystkim, dziś udało mi się wymienić termostat ? Całość zajęła mi około 4 godzin. Jest trochę roboty i trzeba mieć zdolności manualne i trochę kreatywnosci. Najpierw demontujemy dolną osłonę silnika i spuszczamy płyn jest specjalny zaworek pod lewa stroną chłodnicy na ,który należy nałożyć jakiś wężyk i spuścić do zbiornika/bańki. Następnie zdemontowalem egr , wąż do Intercoolera, wtyczki od alternatora, egr, elektrycznej pompy wody, wąż od chłodnicy, (częściowo) i tą śrubę od tego węża przy bloku wykrecilem ale nie do końca.Dodatkowo zdjąłem jeden wąż ten od elektrycznej pompy wod
  13. Dzięki Pablo juz znalazłem ten filmik wcześniej. Będzie dla potomnych. Będę w przyszłym tygodniu wymieniał u siebie w 2.0 CAHA. Wrzucę jakieś fotki jak mi się uda wszystko. ?
  14. Dzięki właśnie o to mi chodziło.
×
×
  • Create New...